Millward Brown Optimor, agencija specijalizirana za marketing i globalno istraživanje tržista, jučer je objavila svoj peti po redu izvještaj o vrijednosti, snazi i utjecaju raznih brandova, mjereno u dolarskoj vrijednosti. Na prva četri mjesta su općepoznati brandovi koje svi direktno i indirektno koriste i koji svima trebaju (Google, IBM, Apple, Microsoft), a peta je Coca Cola, koja nikome ne treba, ali uspješno prodaje bezbrižni lifestyle i nasmijanu mladost. Kako prolazi luksuz? Nastavak...>> |
Zara, španjolski modni gigant brze mode, na svojim je web stranicama upravo objavila lookbook za svibanj ove godine i tu se mogu vidjeti printane mačke koje poprilično sliče Pradinoj ovoproljetnoj Miu Miu kolekciji. Koliko sliče? Prosudite sami. Nastavak...>> |
Malcolm McLaren, konceptualni umjetnik i slavni manager Sex Pistolsa, najčešće nazivan ‘ kumom punk pokreta’ nedavno je, shrvan teškom bolešću, preminuo u 64. godini života. Njegov je sprovod, kao i cijeli život, bio u znaku punka, u znaku pobune i težnje za slobodom. Na posljednje počivalište, u kovčegu na kojem bio ispisan njegov moto – ‘Too fast to live, too young to die’ - ispraćen je uz čuvenu verziju Sinatrine pjesme ‘My Way’, koju izvodi još jedan nezaboravljeni punk heroj, Sid Vicious. Tisuće ljudi okupilo se na ulicama Londona odajući posljednju počast ‘najopakijem od svih nas’, kako ga je jednom opisao Johnny Rotten, pjevač Sex Pistolsa. Nastavak...>> |
Christian Louboutin je u u središte zbivanja svoje nove reklamne kampanje za sezonu jesen / zima 2010 – 11. stavio Alisine čudesne avanture i na način prepun boja, duha i profinjene estetike spojio je obuću s atmosferom iz slavne Carrollove pripovjetke 'Alisa u zemlji čuda'. Ovo je prva službena kampanja za novu kolekciju. Nastavak...>> |
Giles Deacon, odličan britanski dizajner i majstor modnih dodataka poput naočala i torbi, uspio je ući u najprestižniju kreatorsku ligu. Simpatične monster torbe našle su se i u kolekciji za iduću jesen. Nastavak...>> |
Casual izgled dobio je još jedan, pomalo neočekivan oblik. Trenirku. Pogotovo donji dio trenirke čiju neobaveznost dizajneri pokušavaju pretvoriti u praktičnu chic modu. |
Coca Cola rado suradjuje s top modnim kreatorima koji povremeno i prigodno dizajniraju bočice ovog pića. Ovoga je puta Coca Cola Light udružila snage s Karl Lagerfeldom koji je dizajnirao bocu i kreirao limitiranu seriju kutije kao da je riječ o nekom posebnom, skupocjenom konjaku. Aluminijska bočica s Lagerfeldovom siluetom doista sjajno izgleda. Bočica će u prodaji koštati 3.5 €, a cijela kutija 60 €. Nije loše za jednu bocu Cole. Kutija uključuje i otvarač diskretno skriven u maloj ladici, a francuski luksuzni modni dućan Colette trenutno prima prednarudžbe. Nastavak...>> |
Tony Hornecker je vrlo talentirani i kreativan set dizajner s brojnim klijentima iz svijeta umjetnosti. Njegove usluge i bujnu maštu prilikom postavljanja scena koriste Kylie Minogue, Puma, Stella McCartney, Bat For Lashes, Vogue, I-D Magazine i brojni drugi. Razne stvari je u svom studiju kreirao bile su kasnije dijelom brojnih snimanja. No, kriza je učinila svoje i posla je bivalo nešto manje, a njegov londonski studio ima svoje troškove i najam treba redovito plaćati. Dobra je stvar da kriza, kao i uvijek, na površinu izbaci novu kreativnost nekih ljudi. Tony Hornecker je i dobar kuhar te je uz pomoć prijatelja odlučio svoj bajkoviti studio na nekoliko dana pretvoriti u čaroban mali restoran. Glas je išao od usta do usta, a restoran je dobio ime 'The Pale Blue Door'. Nastavak...>> |
Dr. Martens čizme, simbol bunta, individualnosti i slobode, uz Conversove su All Star tenisice duboko ukorijenjene u modernu kulturu novih generacija. Marte su uvijek svi vezivali uz odrednjene glazbene pravce kao i uz pojedine subkulture kojima su otpor i buntovništvo jedna od bitnih karakteristika. I gotovo pomalo nestvarno zvuči kako su te Air Wair čizme s djonom ispunjenim zračnim jastucima upravo napunile 50 godina od svog nastanka. Najpopularniji model nosi naziv '1460' kojeg je dobio po prvom danu proizvodnje 01.04.1960. Nastavak...>> |
Španjolski brand Desigual, koji se prvenstveno obraća mladim curama inzistirajući na veselju i bezbrižnosti, napravio je novu seriju reklamnih fotografija za sezonu proljeće / ljeto 2010. Većih novosti nema. I dalje se drže prokušane formule koja je na zapadnim tržištima postigla solidan uspjeh. Samo jedna muška fotografija i sve ostale namjenjene curama dovoljno govore o interesu i omjeru prodaje unutar njihovih dućana. Nastavak…>> |