Danas je i službeno otvoren novi, preuredjeni i prošireni Louis Vuitton dućan u Londonu. To je njihov najekskluzivniji dućan dosad koji se na elitnoj londonskoj shopping adresi prostire se na 1.500 m2. U Louis Vuitton kompaniji inzistiraju na nazivu – maison (dom), umjesto dućan. Već je taj naziv izazvao dosta kontroverzi, a samo ime Louis Vuitton, koji je u preuredjenje uložio silne milijune, pokazalo se kao crvena krpa u komentarima čitalaca koji su ljutito popratili izvještaje s VIP otvorenja. Pa da vidimo kako izgleda taj – Maison - koji je donio neka zanimljiva rješenja. Nastavak...>> |
Karl Lagerfeld, majstor elitizma, voli fotografirati, a voli se i uslikati. Osobito ga zanima istraživanje i povezanost izmedju vrhunskih chic kreacija i onih namjenjenih masovnom tržištu. Prije nekoliko godina napravio je kolekciju za švedski gigant brze mode H&M i tako je spojio najjeftiniju i najskuplju modu što je po njegovom mišljenju vrhunac luksuza. Sada je eleganciju i luksuz vidio u – veš mašini. Nastavak...>> |
Izvanrednu reklamu povodom skorog svjetskog prvenstva u nogometu osmislio je i kreirao marketinški tim koji radi za Nike. Tri minute prepune akcije i duhovitih trenutaka gdje samo djelić sekunde mijenja raspoloženje navijača i budućnost igrača. Igrači sami sebe vide kako im se gradi spomenik, ali i kao buduće beskućnike ako nogometni poslovi krenu naopako. Uz brojne sportske megazvijezde u reklami se pojavljuje čak i Homer Simpson. Nastavak...>> |
Karl Lagerfeld je ovoga puta za prezentaciju Chanelove 'cruise' 2011 kolekcije odličio odati počast St. Tropezu. Revija je održana u gradskoj luci gdje je kultni Café Sénéquier sa svojim crvenim režiserskim stolicama bio dio pozornice na kojoj se odvijao više party nego revija. Kolekcija u stilu 70-ih po Lagerfeldovim riječima evocira osnovnu ideju Sant Tropeza - zabavu i 'joie de vivre'. Nastavak...>> |
Brazilski supermodel Adriana Lima snimila je za lipanjski broj španjolskog izdanja Vogua zavodljivi set fotografija kojima nas atmosferom vraća u vrijeme talijanskog filma 60-ih godina kad su brojne sexy filmske dive predvodjene Sophiom Loren žarile i palile filmskim platnom. Nastavak...>> |
Dior je u Šangaju upravo predstavio svoju 'cruise' kolekciju za sezonu ljeto 2011. Ovoga je puta John Galliano potražio inspiraciju u u francuskom filmskom 'Novom valu' i njegovim heroinama - Jean Seberg, Romy Schneider, Jeanne Moreau i Françoise Hardy. Dior je iz Pariza u Šangaj transportirao više od 150 ljudi (manekenki, frizera, make-up artista, scenografa i drugih) ne bi li se u pravom svijetlu predstavili prije svega rastućem kineskom tržištu. Bila je to odlična revija i vrlo mladenačka kolekcija. Pistom je dominirala odjeća pink, lila i purpurne boje, a vrlo modernu odjeću pratio je Barbie styling 60-ih godina. Nastavak...>> |
Izvještaji iz trgovina širom svijeta i narudžbe trgovaca već odranije spominju stiletto efekt koji pokazuje kako u vremenima krize žene počinju nositi obuću s višim potpeticama. Istovremeno, kozmetičarske kuće u recesijskim vremenima bilježe snažan porast prodaje žarko crvenih ruževa za usne. Nije još jasno je li globalna recesija utjecala i na dužinu muških kupaćih gaća, ali dužina nogavica se skraćuje. Već je bilo i vrijeme, mogle bi reći neke znatiželjnice. Nastavak...>> |
Prava kožna jakna nikad ne zastarjeva. Čak naprotiv, protok vremena daje joj na vrijednosti i izgledu. Top dizajneri uvijek u svojim kolekcijama nadju mjesta za dobru kožnu jaknu, bila ona klasična perfecto bikerska jakna kakvu je još mladi i buntovni Marlon Brando proslavio u filmovima sredinom prošlog stoljeća ili malo stilizirana u odnosu na ono vrijeme. Evo nekoliko najboljih kreacija za ovu sezonu. Nastavak...>> |
Kompjutorski izradjeni techno printevi zavladali su ovoproljetnom modnom scenom. Top dizajneri pokazali su svoje ideje slaganja boja u maštovitim kreacijama. Londonski 'Financial Times' iznenadjuje svojim lifestyle dodatkom pod nazivom – 'How To Spend It'. Tamo gdje bi najmanje očekivali izlaze radovi vrhunskih fotografa i odlični modni editoriali. Ovaj nosi naslov – 'Digging Digital'. Nastavak...>> |
Gdje su demonstacije, tu je i on. Gotovo sve proteste, pobune i demonstracije u Grčkoj tokom zadnje dvije godine popratio je i pas pod imenom Kanellos. Ništa ga nije moglo spriječiti u sudjelovanju. Suzavac, dimne bombe, kamenje, vatra i vodeni šmrkovi nisu bili dovoljni za strateško povlačenje. Uvijek je prisutan u protestima na raznim dijelovima višemilijunske Atene i uvijek je na strani demonstranata. Nastavak…>> |
Ljeto još nije na pravom vidiku, a Givenchy je već objavio prve dvije fotografije reklamne kampanje za jesen ove godine. Kako je publiku pod bilo koju cijenu potrebno zaintigirati i zainteresirati, Riccardo Tisci, glavni dizajner za Givenchy, ovoga je puta u kampanju ubacio lik svog dugogodišnjeg osobnog asistanta koji je operacijskom promjenom spola postala žena. Nekadašnji Leo, postala je Lea T. 'Ona je dio obitelji', kaže Tisci, govoreći o Lei snimljenoj izmedju devet modela.. 'Vrlo je nježna, ženstvena i aristokratskog stava'. Modna se javnost odmah zainteresirala i glavni je cilj postignut. Gdje je na slici Lea T? Nastavak...>> |
Trend vrlo sofistificiranih 50-ih godina prošlog stoljeća sve više uzima maha. Gotovo da nema dizajnera koji se nije uključio u kolektivnu nostalgiju. Britanski Vogue u broju za lipanj ove godine donosi vrlo lijepi editorial koji kombinira stara romantična vremena s modernim techno printevima. Odličan styling uključuje sjajne dizajnerske komade odjeće i obuće koju potpisuju Marc Jacobs, Lanvin, Dolce & Gabbana, Rochas, Bally, Nicholas Kirkwood, Cesare Paciotti, Armani, Tom Ford, Alexander McQueen i mnogi drugi. Nastavak...>> |
Prada je zavirila u svoju bogatu arhivu i upravo na tržiše izlazi nova ljetna kolekcija inspirirana 50-im godinama prošlog stoljeća pod nazivom - ‘Print Collection’. Lagani ljetni stil, vrlo ženstven, prepun boja, idealan je za dnevni izlazak u grad. Još samo Vespa nedostaje. Nastavak…>> |