|
Dolce & Gabbana smatraju da je moguće i malo drukčije razmišljanje od klasičnog oblačenja u dane predstojećih blagdana. Odbacite tamno – kažu oni - i iznenadite okolinu s malo šokantne pink boje ili neobičnim cipelama koje odmah privlače pažnju. Slobodno očekujte da će se uobičajena božićna konverzacija usmjeriti ravno na – vas. |
|
|
|
|
|
|
Jedna od najvećih tržišnih bitaka unutar vrlo profitabilne industrije brendiranog donjeg rublja je 'bitka za prvi grudnjak'. Istraživanja su pokazala da žene u visokom postotku ostaju vjerne brandu kojem su se priklonile već u ranoj dobi. Drugi problem koji proizvodjači moraju uspješno rješiti je da kćerke baš i ne vole kupovati donji veš u dućanima gdje kupuju njihove mame. Sve to i još mnogo drugih rezultata istraživanja proizvodjači znaju i vrlo lukavo ženama nude razne priče i razne linije koje će pokriti sve ciljane dobne skupine. |
Dazed & Confused uvijek ima artistički i pomalo underground pristup modi. Ni japansko izdanje tog uglednog magazina ne zaostaje za osnovnom idejom na kojoj taj časopis gradi svoj visoki utjecaj. Nadareni stilisti i fotografi nove generacije koji završavaju prestižne akademije i koje časopis svesrdno podržava u njihovom radu donose i nove vizije, pa tako i osnovni trendovi u Dazed varijanti doživljaju nove pomake. Niti stroga forma kožnih jakni i kaputa nisu iznimka i uz pomoć vedrog stylinga čeka ih mali, ironični odmak od uobičajenog. Nastavak...>> |
Ostajemo kod Lady Gage, uz radove za omote njenih izdanja i digitalnih singlova koje su izradile manje poznate modne manufakture. Jedna od takvih firmi je japanski proizvodjač unikatnog nakita, odličnog imena - Hotel Gluttoni. Njihov rad prikriva lice Lady Gage na novom singlu pod nazivom 'Dansing in the Dark'. Tko su Hotel Glutoni iz Tokya? Evo nekoliko radova kojima se predstavljaju na svom blogu. Nastavak...>> |
Upravo je objavljen novi video za pjesmu ‘Bad Romance’, američke umjetnice Lady Gaga, koji vrvi modnim dogadjima. Pjesma je premjerno izvedena kao glazbena pratnja finala spektakularne revije Alexander McQueena, a Lady Gaga u videu takodjer nosi art obuću i odjeću s te revije za sezonu 2010. McQueen razmatra mogućnost da se uzorci obuće s te revije, za kojima je kasnije nastala prava pomama, prodaju na aukciji za dobrotvorne svrhe. |
Tjedni mode su već poodavno završili i rezultati se još uvijek zbrajaju. Narudžbe su u toku, polako se snimaju prve reklamne fotografije za iduću sezonu i još se uvijek traže dominantni trendovi. |
Chanel Iman je novo lice za reviju koju sprema Victoria's Secret, ali prije toga je pozirala za naslovnu stranicu Deutsch magazina. Pripadajući set snimaka za novi broj tog časopisa prikazuje je u standardnim studijskim pozama gdje nosi neke vrlo poznate brandove, kao i one možda manje poznate, ali svakako vrijedne pažnje. Nastavak...>> |
Dolce & Gabbana, slavni majstori luksuza, senzualnosti, ironije, kao i poštovatelji i nasljednici izvorne tradicije svojih vještih krojačkih prethodnika sa Sicilije odlučili su i za iduću sezonu obnoviti proljetnu verziju torbe Miss Sicily koja se s velikim uspjehom od ove jeseni prodaje u njihovim dućanima. |
Danielle Michetti (33) je široj publici nepoznat dizajner. Odmah nakon završene srednje škole počeo je kreirati za brojna poznata imena iz svijeta mode. Zadnjih deset godina radio je za modne kuće koje se baziraju na luksuzu, ljepoti, inovaciji i perfekciji izrade. Bio je dvije godine dizajner za firmu Alberto Guardiani, a radio je i za brandove kao Alessandro Dell’ Acqua, Yves Saint Laurent Accessories, Accessori i druge. Upravo je angažiran od modne kuće Sergio Rossi, a nakon 14 godina učenja i naporna rada došlo je vrijeme i za vlastitu kolekciju. Nastavak…>> |
Diesel i nadalje svojom 'Black Gold' linijom pokušava ući u visoko društvo. Iako je Renzo Rosso nedavno izjavio da mu je dosta plaćenih reklama i pozitivnih recenzija po magazinima, te da se prebacuju na vrlo utjecajnu blogosferu, ipak se tako lako ne odriče plaćenih advertoriala u prestižnim časopisima. Možda je spominjanjem odlaska u blogerske vode vlasnik Diesela mislio prvenstveno na njihovu osnovnu liniju jer upravo u najnovijem izdanju talijanskog Vogua, na osam stranica, predstavljaju presijek njihove najskuplje – 'Black Gold' kolekcije. Nastavak...>> |
Lara Stone nije baš izbor mog omiljenog modela, ali kako je ovaj set snimio izvrsni fotograf Paolo Roversi, ipak prenosim njihov novi editorial pod naslovom 'Style Noir'. Inače uobičajeno poetski raspoloženi fotograf ovoga je puta dodao i nešto lisica i užadi radi sveukupnog noćnog dojma. Usput, dolaze vijesti kako će upravo Lara Stone naslijediti Madonnu kao glavno lice iduće Louis Vuitton reklamne kampanje za proljeće 2010 godine. Nastavak...>> |
John Galliano je isto morao malo pričekati. Naprosto ga nije lako slijediti i treba mi vremena. Za ovu je kolekciju primio optužbe da se ponavlja i da je već lagano zastitio publiku sa svojim damama s Pigalla, otkuda crpi inspiraciju. Pa što ako se i ponavlja? U2 se decenijama ponavljaju i uvijek iznova pune stadione. Bono već 25 godina stalno izvlači neku curu na stage da bi s njom malo romantično zaplesao, a publika i dalje zanosno pada u trans na tu gestu i svijetle im put mobitelima (nekada davno, upaljačima). |