Kad bi nekom mladom punkeru ili darkeru uopće spomenuli da zamijeni svoju modnu uniformu Gucciem ili Pradom, lako je moguće da bi vam u glavu demonstrativno doletjela prva knjiga Hermana Hessea koja bi užasnutoj pravednici ili mladom buntovniku našla pri ruci. Ono što je vjerojatno većini srednjoškolaca nezamislivo i odbojno, britanski je magazin Dazed & Digital bez većih problema uklopio u zanimljivu, malu modnu priču. Naravno da ekipa iz Dazeda ne bi bila to što je da ipak nije dodala elemente submisivnosti i pomiješala sve skupa s dozom pritajene erotike. Nastavak...>> |
Veliki muški sakoi na ženskim ramenimaVeličina je važna i muški, malo preveliki sakoi vraćaju se iz 80-ih. Neće to ženama osobito teško pasti, jer su se uvijek znale sasvim ugodno, seksipilno i udobno osjećati noseći pojedini komad muške odjeće. Neke su ideje pomalo futurističke (Comme des Garcons), neke androgene (Jean Paul Gauliter), netko kombinira dijelove smokinga s minicom (Just Cavalli), netko je spojio sako, kaput i haljinu u jedan komad odjeće (Miu Miu), a dalje je na vama. Sakoi se mogu kombinirati kako je kome volja i mislim da kombinacije na slikama vrlo nosivo izgledaju. Bitno je samo osigurati njegovu dozvolu za pristup i kopanje po ormaru. Nastavak...>> |
Dazed & Confuzed predstavlja nove buntovnikeGlavni editorial utjecajnog magazina Dazed & Confused predstavlja nam novu generaciju kreativnih buntovnika spremnih odbaciti sva pravila i krenuti ispočetka. Ono što je tajna želja mnogih, tim stilista je kao svoju viziju prenio na stranice časopisa. Naši junaci su rodjeni i omotani krznom i perjem i kreiraju svoja vlastita pravila. Dakako, tu su Louis Vuitton, Prada, Alexander McQueen, D&G i ostali koji će im u tome rado pomoći. Nastavak...>> |
Pradin luksuzni dućan s ograničenim rokom trajanja.Talijanska modna kuća Prada otvorila je u Parizu privremeni dućan koji vrlo lijepo izgleda i prodaje samo njihovu žensku liniju. Parižani su vjerojatno navikli pa možda neće previše žaliti zbog toga što će sve skupa vrlo kratko trajati. Privremena je trgovina otvorena na Place Beauvau. Dizajnirao ju je Roberto Bachiocci, a prostor je uredjen kao spoj Pradinog prvog uopće dućana iz 1913. godine s elementima inspiriranim pariškim mostom Mirbeau. Ovaj će luksuzni prostor biti otvoren svega pet mjeseci, pa bi s posjetom valjalo požuriti. Nastavak...>> |
Najljepši satovi za žene.Uredništvo luksuznog dodatka njemačkog dnevnika 'Die Welt' odlučilo se na težak zadatak; prikazati po njihovom izboru najljepše satove - posebno namjenjene ženama. Satove za svakodnevnu upotrebu, ili za posebne prilike, za žene, kao i za cure. Prikazali su tehnološki napredne satove za one koje žele nešto više od običnog ukrasa na ruci, satove od zlata, čelika ili keramike. Teško se bilo odlučiti, jer tu će svatko imati nešto za dodati ili oduzeti, no pod naslovom 'Every second counts...' donijeli su dosta širok izbor, a sve zajedno ih ujedinjuje da su – vrlo lijepi. Nastavak...>> |
Završni dio velikog ljetnog serijalaVrlo lijepo predstavljanje dizajnera raznih stilova završava ovim možda najživopisnijim dijelom. Tu je meni draga Isabel Marant kao i fantastični Emilio Pucci. Teško je bilo koga izdvojiti osim pohvaliti urednike i stiliste na odličnoj prezentaciji i presjeku nadolazeće modne jeseni. Nastavak...>> |
Dsquared2 je prikazao svoj set reklamnih fotografija za jesen / zimu 20009 - 10Nakon malog čekanja i Dsquared se ugurao na ove stranice. U glavnoj je ulozi supermodel Lara Stone sa svojim momcima, koje vrti oko malog prsta. Solidna reklamna kampanja koja prodaje atmosferu i lifestyle lagodnog života. Sama odjeća je u drugom planu, a kako je riječ o Dsquaredu, bilo je i za očekivati pomalo trash ugodjaja. No, nedostaje humora i vjerojatno su PR majstori uvjerili naručioca da njihovi klijenti noćne izlaske shvaćaju i više nego ozbiljno. Nastavak...>> |
I u nastavku ovog velikog ljetnog serijala ima odličnih rješenja, a posebno zanimljivih stilskih kreacija. Možda i pomalo prezaigranih, jer nisam baš siguran da bih bio previše oduševljen da mi dama u McQueenovoj kreaciji kaže. - 'Dobro veče, zoccao'. Je li to ptica, članica ganga ili nepoznati dio aviona? Ne, to je samo jedan zabavni show o kojem nije lako pisati dok je iza mene more, a upravo se približavaju nadzvučni lovci u dvodjelnim badićima.....Nastavak...>> |
Reklamna kampanja za jesen 2009 - 10.Karl Lagerfeld odlučio se za maglovitu, pomalo mističnu atmosferu i snimio je lijepi set reklamnih fotografija za Fendi, a model mu je bila žena s tisuću lica, prekrasna Jessica Stam. Nastavak...>> |
ADN de la Mode - prvi dioFrancuski Vogue u broju za kolovoz ove godine donosi ogroman, gigantski editorijal na čak 64 stranice pod naslovom 'ADN de la Mode'. Svaki je dizajner predstavljen jednom stranicom i sve zajedno čini zanimljivu mješavinu stilova i ideja za nadolazeću jesen '09. Najbolji modeli, stilisti i urednici uključili su se u projekt i ponudili za svakoga ponešto. Ovaj portfolio će, zbog svoje veličine, tokom idućih nekoliko dana biti na ovome blogu prikazan u tri dijela. Nastavak...>> |
Ekonomija dolje - čizme gore? Spremaju se novi uzbudljivi izazovi za jesen. Istraživanja koja su naručila kozmetičke kompanije pokazuju da u težim ekonomskim vremenima tržište sjajila i ruževa za usne procvjeta. Slično je s nekim tipovima obuće. Pete odjednom postaju sve više, a sad je na red došao i apsolutni hit nadolazeće sezone. Čizme preko koljena uvod su u vruću modnu jesen. Nastavak...>> |
Ove su se sezone dizajneri našli u nezgodnoj situaciji. Kako ići naprijed, a istovremeno pokazati da se razumije i prihvaća realnost? Kako izbjeći moguće optužbe za bahatost u teškim vremenima i zadržati kreativnost? Kako biti predvodnik, poduprijeti imaginaciju i samopouzdanje onih koji prate i cijene njihov rad, a da se to ne osjeti previše na ograničenoj situaciji koja je odjednom zavladala globalnim novčanikom? Život bi trebao imitirati umjetnost, kako je mislio Oscar Wilde, no ovoga se puta umjetnost odlučila prilagoditi situaciji i vježbati 'Novu skromnost'. Nastavak...>> |
Najnovije izdanje njemačkog Vogua za kolovoz '09. donosi nekoliko editoriala. Jedan od njih pod nazivom 'Femme Fatale' prikazuje više zanimljivih komada odjeće po još zanimljivijim cijenama. Crna boja obično nekako ide uz te fatalne pojmove, a sudeći po nekim cijenama kupci bi doista mogli biti zavijeni u crno. Još sve cijene nisu objavljene, ali po vidjenom Vogue se nikad neće pretvoriti u 'Recession Daily'. Nastavak...>> |
Jučer je izašao novi Pradin svijet fantazije. Pradin lookbook za jesen / zimu 2009. nastavio se na upravu objavljenu reklamnu kampanju koje je dio prikazan ovdje. Koncept netaknute prirode i urbane dekadencije osmislili su i kao grafičke teme oblikovali Pradini suradnici iz AMO dizajnerskog studija. Portfolio sadrži 29 snimaka od kojih samo neke izdvajam, a sve se mogu vidjeti ...nastavak...>> |
Objavljene su fotografije Pradine reklamne kampanje za nadolazeću jesen. Njena kolekcija se u modnom svijetu uvijek napeto čeka, isto kao i reklamne kampanje. Malo je kritičara koji se Pradi usude nešto reći, jer joj vrijeme obično kasnije daje za pravo, a drugi ju kreatori bezpogovorno slijede. Nastavak...>> |
Armani je takodjer izdao prve reklamne snimke kolekcija za iduću sezonu i neka ovo bude mali nastavak na prošli post. Senzualna 1920. ili ipak 2010. godina? Armani tvrdi da se i on vratio u osamdesete i da mu te godine simbolizira beretka od lakirane kože koju nosi supermodel R. Zimmermann. Teško je vidjeti razdoblje, a mislim da nije niti previše važno osim da uvijek izgleda superiorno. Nastavak...>> |
Američki magazin 'Vanity Fair' u broju za kolovoz ove godine donosi mali, veseli i podosta aktualan “Ain’t We Got Style?” portfolio, kroz ponovni prikaz filmskih scena iz klasičnih filmova ere 'Velike depresije' 30-ih godina prošlog stoljeća (i onih kasnijih filmova koji se bave tom temom). Odličan styling vrhunske ekipe slijedio je orginalne scene danas pomalo zaboravljenih filmova, ali ne i zaboravljenih vremena. Nove nadolazeće zvijezde holivudskog filma bile su modeli ovog editoriala, a na snimanju je korištena odjeća od D&G, preko Armania i Galliana do Brioni, Marc Jacobs i Givenchy kreacija. Nastavak...>> Remake scene iz filma - I konje ubijaju, zar ne? (1969) Odjeća: Viktor & Rolf, Marc Jacobs, Michael Kors, kapa Borsalino |
Nicholas Kirkwood - jesen / zima 09/10 Njegova proljetna '09 kolekcija inspirirana 'Zvjezdanim stazama' postigla je veliki uspjeh i lansirala ga medju najtraženije dizajnere obuće danas. U medjuvremenu se, iz meni nepoznatih razloga, dogodio medijski embargo i N. Kirkwood je dozvolio objavljivanje samo samo nekoliko slika svojih modela. Tek nedavno je rijetkima na mail poslao slike svoje najnovije kolekcije. Čeka se ostatak kolekcije koja uključuje visoke čizme. Nastavak...>> |
Jedan od najboljih španjolskih umjetničkih fotografa Paco Peregrin (nedavno je održao radionicu u Rovinju) objavio je svoj najnoviji editorial pod nazivom ‘Alien Dolls’, koji je napravio za ‘Avenue Illustrated Magazine’. Ako je netko možda pomislio da je couture moda nešto ekstravagantno, neka pogleda ovo vidjenje futurističke mode. Peregrin usko suradjuje s dvojcem pod nazivom 'Kattaca' koji su i ovoga puta napravili briljantan styling, a zadivljujući make up i frizure potpisuje Lewis Amarante. designyoutrust Retro futurizam je jedan od pravaca mode za nadolazeću jesen, ali nekako se nije uspio ugurati na ovaj blog. Možda uskoro. Mnogi su dizajneri krenuli ovim smjerom, a inspiracija im je bio kultni film 'Blade Runner' (1982). Daryl Hannah u filmu Blade Runner - scena iz filma Iggy Pop & Goran Bregovic - In the Death Car (Arizona Dream - 1993) |
Tjedan couture mode upravo traje u Parizu. Krema kreme. Ne znam kad Galliano uopće spava. Prije nekoliko dana je pod svojim imenom predstavio mušku kolekciju za iduću godinu s izvanrednim komadima odjeće i koja je ovdje prikazana nekoliko postova niže, a sad je kao umjetnički direktor kuće Dior predstavio njihovu kolekciju visoke mode za jesen 09. I to kao retro odavanje počasti Diorovoj tradiciji vidjenoj očima novog velikog umjetnika. Fotografije poluobučenih manekenki snimljenih prilikom priprema za prezentaciju odjeće u Diorovom salonu 1950 godine, poslužile su John Gallianu kao inspiracija za najnoviju Dior couture kolekciju. Sakoi, korzeti, haljine, suknje, podsuknje.....sve je to predstavljeno bez popratne rasvjete, muzike i uobičajenog showa. Intimna prezentacija u Diorovom sjedištu u aveniji Montaigne. Cvjetni aranžmani bili su jedina dekoracija Gallianovog povratka u svijet crno-bijele fotografije.
|
Svakim danom doziraju se pojedinosti novih reklamnih kampanja koje će uskoro biti objavljenje u raznim magazinima širom svijeta ili kao ogromni billboardi na zgradama najvažnijih gradova. Ovdje su dvije takve kampanje napravljene od vrhunskih fotografa, stilista i modela. D&G - jesen '09 / Foto: Mario Testino Dolce & Gabbana - jesen '09 / Foto Steven Klein I samo jedna fotografija od inače brojnih modnih dodataka. P.S. Danas je objavljena prva fotografija iz nastavka Lady Dior serijala o kojem je već pisalo na ovom blogu. Fotografiju potpisuje slavna Annie Leibovitz, a dobitnica Oscara, Marion Cotillard drugi dio svojih avantura će nakon Pariza nastavit u New Yorku kao 'Lady Rouge'. Očekuje se još fotografija, a drugi dio filma koji se još nije počeo snimati, očekuje se u prosincu ove godine. The Golden Filter - 'Solid Gold' |
Prva dva koncerta u Barceloni su završila i svjetska U2 turneja se uskoro nastavlja koncertima u Milanu. Prema objavljenim podacima, spektaklularna, inovativna bina, nazvana ne baš prijateljskim imenom "The Claw" je trenutno najviši domet koncertne arhitekture. Autorima pozornice – dizajner Willie Williams i arhitekta Mark Fisher - je inspiracija za dizajn bio aerodrom LAX u Los Angelesu. Los Angeles - LAX aerodrom (1961). Bina je visoka 50 metara (kao neboder od 15 katova), a struktura je nadopunjena kružnim video zidom vidljivim iz svakog dijela stadiona. Ideja pozornice na sredini stadiona nije nova. Peter Gabriel je imao takvu binu još prije šest godina, kao i Metallica u više navrata, no ova je sve nadmašila svojom grandioznošću. Kandže su se Izradjivale 2,5 godine. Kako je to izgledalo u Barceloni. Čini se kako Bono nije uzalud sjedio na reviji Husseina Chalayana gdje je manekenke laserima opremio dizajnerski studio Moritza Waldemeyera. Taj mladi čarobnjak svjetla napravio je novi koncept od 240 lasera koje je ugradio u jaknu, a Bono ju je na radost obožavatelja prošetao na koncertu. Navodno je Bono tek u hotelskoj sobi uspio pogasiti sve lasere iz jakne, a Waldemeyer najavljuje nova iznenadjenja. waldemeyer.com waldemeyer blog wired.it |
Nekoliko dojmova s gradskih ulica. Manje je više. Pravilo koje uvijek važi. Prva, pariška razglednica, odiše jednostavnošću i vrlo efektnim stilom, dok je na slijedećoj fotografiji iz Milana ulovljena i prikazana izvrsna, jednostavna i vanvremenska elegancija. Na kraju je prikaz iz Sydneya, gdje se takodjer vidi kako se može bez ulaganja velikih napora dobiti efektan chic izgled. Možda je dama iz Sydneya mogla odabrati i bolju obuću od ovih Louboutin čizmica, ali to je stvar ukusa i mislim da sve tri djevojke izvrsno izgledaju. Pariz, - garancedore.fr Milano, - garancedore.fr Sydney, - sartorialist P.S. Iako još nisu službeno objavljene reklamne fotografije za jesen 09, Balmain ovisnici predano rade svoj posao i kroz izlog su uslikali prvu sliku koja se pojavila u njihovu pariškom butiku. Model je Anja Rubik, a jakna na slici, kao i uobičajena Balmain cijena, je već ranije objavljena na ovom blogu. twitter.com/jakandjilblog Friendly Fires - Paris ft. Au Revoir Simone (Aeroplane Remix) |
Magazin za muška pitanja GQ, obratio se s nekim dilemama kod trenutno vrlo eksponiranog austrijskog modnog žurnaliste - Brune, koji se munjevitom brzinom približava zasluženoj filmskoj slavi i u najavi tvrdi da je vrijeme Borata odavno prošlo. Ustvari, ovo za slavu se još ne zna jer će filmski uradak biti svima vidljiv tek za nekoliko dana. Do onda – održavaju se promocije, a Bruno je malo popričao s novinarima i jasno pokazao da je upravo on prava adresa za brojna modna pitanja. Evo nekoliko odgovora, a cijeli poučan razgovor s njime možete naći ovdje. GQ: - Savjet za nezaposlene i one sa smanjenim primanjima? BRUNO: - Vremena su teška. Treba dvaput promisliti prije nego se odjeća baci i još uvijek je moguće dobro izgledati s tjednim budžetom od $20.000 GQ: - Gdje bi trebao držati svoj iPhone? Čini se da je torbica na remenu od hlača – out! BRUNO: - Glupo pitanje! Kod asistenta, naravno! GQ: - Kad bi bio prisiljen birati. Dolce ili Gabbana? BRUNO: - Gabbana. Dolce je ćelav i nema kosu za koju ga možete zgrabiti. GQ: - Šokiran sam današnjim cijenama. Kako je moguće da jeans košta $700? BRUNO: - To je jedna od boljih stvari kod recesije. Trgovci su spustili cijene. GQ: - Sarkozy? Prokomentiraj i ostale državnike. BRUNO: - Ima jedna loša stvar kod Sarkozya. To je onaj accesoar koji se zove Bruni, koja ga svugdje slijedi. On bi trebao ili početi nositi platformke ili nju staviti u kolica ili je vratiti natrag agenciji. Usput, Nelsona Mandelu bi trebali ponovo zatvoriti da ne moramo više gledati one njegove grozne košulje na cvjetiće. GQ: - Ostali najbolje obučeni državnici do sada? BRUNO: - JFK. Obama. Castro. Timberlake GQ: - Kakvu bi uniformu preporučio? BRUNO: - Slavni dani austrijske uniforme su nažalost završili prije 65 godina. Ali, zahvaljujući Madonni i meni, glavna odjeća ove sezone je ‘Malo Crno Dijete’. The Bruno Movie Trailer |