utorak, 25.11.2008.

Janosch


Dragi prijatelju i tigre....

Image Hosted by ImageShack.us


Bliži se vrijeme darivanja i evo jedan prijedlog poklona za malene. Sjajni njemački pisac Janosch napisao je seriju dječjih knjiga o doživljajima dvaju prijatelja - Malog Mede i Malog Tigra. Izdvojit ću dvije meni najdraže.


'Pošta za tigra'

....Uvijek kad odeš ja sam tako osamljen.
Napiši mi, barem, pismo izdaleka, da se mogu veseliti. Može?...


Što se dešava kad jedan od dva nerazdvojna prijatelja ode loviti ribu? Tada drugi ostaje, žalostan, sam u kući i moli da mu ovaj napiše pismo - da ga razveseli. I tako su Mali Tigar i Mali Medo otkrili pismo, a onda zračnu poštu i telefon s podzemnim sustavom veza......(zabafon..)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



'Oh, kako je lijepa Panama'

...Tko ima prijatelja, ne treba se ničega bojati!" Mali Medo i Mali Tigar su veliki prijatelji. Oni se ničega ne boje, jer su zajedno osobito jaki - jaki kao medvjed i jaki kao tigar...

Jednog su se dana dva prijatelja odlučili tražiti Panamu, zemlju svojih snova. Ali, gdje je Panama?
Prvo su ispred svoje kuće postavili putokaz.....

Njemačka nagrada za dječju knjigu.

Image Hosted by ImageShack.us







<< Arhiva >>