DRUGA AUDICIJA U SUBOTU



I druga audicija je ovu subotu:

25plakat

Pa ekipa dobro došli. I bez panike na audicijama!

Prolaznost: 92-93%
Dobni razredi: 3-7 godina - dječji sastav, 8-13 godina - juniorke, 14-25 godina - seniorke
Redosljed audicija: svi dolaza u zakazano vrijeme, prvi na redu su dječji sastavi, pa seniorke (jer ih ima manje), pa juniorke
Trajanje čekanja: oko 5-20 minuta, maksimalno 45 minuta za one koji dodju zadnji
Trajanje same audicije: 5 do 10 minuta
Broj djevojaka u grupi: 4 (odjednom ulaze na audiciju i rade dio zajedno, a dio zasebno)
Oprema: nije bitna, no pri ulasku skinuti jaknu i odložiti torbe ili ikakve stvari koje sputavaju ruke
Što treba uzeti: kemijsku olovku kako bi ispunili upitnik (i smješak na licu)
Tko su ispitivači: licencirani treneri mažoretkinja u Republici Hrvatskoj (sa zavrsenim strukovnim skolama), a poneki od njih su i suci u mažoret plesu
Informacije o prolasku: idući dan na ovom blogu ili telefonom
Informacije o sastavu i prvim treninzima: dobijate na flajeru koji se djeli svim kandidatima


NAJČEŠĆA PITANJA:

Da li da donesem štap jer sam vec bila mažoretkinja?
Nije nužno, no virtuoznost u tehniciranju sa štapom može vam omoguciti početak treninga u 2. sastavu (svi počinju u početnićkom tj. 3., koji vi preskačete jer već imate osnove tehniciranja)

Hoce li mi prethodno plesanje u nekom drugom timu mažoretkinja pomoći?
U načelu ne. Kod nekih timova čak i odmaže i potrebno je dugo vremena da se isprave greške. No, ukoliko se radi o vrhunskim i najkvalitetnijim timovima može pomoći u napretku (počinje se od 2. sastava, te se brže napreduje u više sastave).

Bila sam predvodnica u nekom timu izvan Zagreba moram li ići na audiciju?
Apsolutno da. U našem S1A sastavu trenutno plešu 3 djevojke koje su došle iz drugih timova. No, morale su proći audiciju. Desi li se koji puta da neka takva djevojka padne? Da! Vrlo rijetko kada, no desi se.

Već sam bila Zagrebačka mažoretkinja. Hoće li mi to pomoći i moram li polagati audiciju?
Ukoliko vas se treneri sjete onda ne morate na audiciju. U protivnom slučaju da. No, ukoliko ste vec jednom prošli audiciju i plesali u timu, svakako ćete proći i ovaj puta. Nema straha.

Hoće li mi pomoći plesanje u nekom drugom plesnom klubu koji nije mažoret-ples?
Najčešće da. No, koji puta i to odmaže. U svakom slučaju prepreka nije (ukoliko nešto treba ispraviti brzo ćemo to napraviti).

Što se ispituje na audiciji?
1. U prvom redu smisao za ritam. Koji se prati kroz cijelu audiciju, ali se maksimalno ispituje, na način da se traži da kandidatkinja ponovi ritam (pljeskanjem) koji isplješće ispitivač.
2. Osnovna predodžba o memoriji i percepciji kandidatkinja (ponavljanje osnovnog koraka kojeg pokazuje jedna od mažoretkinja ispred kandidatkinja).
3. Psiho-fizičke predispozicije za bavljenje mažoret plesom (određeni nedostaci poput teške invalidnosti, ozbiljnih poremečaja isl. prijeće bavljenje ovom aktivošću).

Što ako iz prve ne ponovim ritam ili pogriješim u koraku?
Ništa strašno. Audicija je osnovan klasifikacija. Prave klasifikacije rade se tek nakon par mjeseci treinga (krajem veljače). Svatko ima drugu šansu, a ako vidimo da se radi o tremi, blokadi ili nedostatku koncentracije onda dajemo treću, čak i četvrtu šansu. No, da bi imali više šansi moramo ustanoviti da imate barem osnovnog smisla za ritam (to se vidi i prije "pljeskaja" iz osnovnog koraka i pratnje glazbene podloge).

Kako se odlučuje tko prolazi, a tko ne?
Kada jedan od članova komisije smatra da netko ne treba proći ili nije siguran konzultira se sa kolegama. Odluka se donosi dogovorom članova komisije. Ukoliko neka kandidatkinja ima imalo šanse proći će na audiciji.

Kako da umanjim stres?
Nema potrebe za stresom ili nervozom. Ukoliko ispitivači vide da ste pod stresom pomoći će vam šalama, komunikacijom, ponudit će vam slatkiš. Ne bojte se mi smo profesionalci i nije nam u interesu šokirati vas, nego olakšati vam dolazak u naš tim.

Mogu li roditelji sa mnom u dvoranu za ispitivanje?
Ne! Roditelji samo smetaju i remete koncentraciju. Iznimno, ali jako iznimno, ispitivači mogu pozvati roditelje najmlađih kandidatkinja za dječje sastave. Iskreno, ako djete nije toliko samostalno da dođe na audiciju neće se moći osloboditi niti na treninzima koji se vrše isključivo bez roditelja.

Kome se mogu obratiti za pitanja?
Komisiji svakako ne jer imaju posla preko glave, te se moraju potpuno posvetiti kandidatkinjama da što kraće čekaju. U dvorani i ispred nje biti ce više mažoretkinja (prepoznati ćete ih po uniformama) koje će vam pomoći u ispunjavanju upitnika, te vam moći dati osnovne informcije o timu, audicijama, prvim treninzima, uputiti vas prema WC-u...

Jesam li prestara za tim?
Ukoliko ste mladji od 25 godina niste prestari. Komisija ce odlučiti u koji dobni razred spadate. Pa ukoliko imate npr. 13 godina, a psiho-fizicki ste zreli za seniorke to će vam i predloziti. No, odluka je končano na vama.

Ukoliko padnem, mogu li ponovno polagati na idučoj audiciji?
To vam nitko ne može zabraniti. No 99% djevojaka koje padnu na jednoj, padnu i na drugim audicijama. Previše se posvećuje pažnje procjeni, a komisiju sačinjavaju profesionalci koji taj posao rade već dugi niz godina.

Mogu li se ikako pripremiti za prolazak? Postoji li kakva škola i pripremni tečaj?
Ne i za to nema potrebe jer se procjenjuju samo osnovne stvari i predispozicije. A motorika, smisao za ritam i psiho-fizičke sposobnosti ne mogu se naučiti u školi.

Moj tata ima poduzeće i može biti sponzor, hoće li mi to pomoći?
Nikad, nikako i ni na koji način. To kod nas nema šanse i nemojte niti pokusavati. Tako nesto kod nas se potpuno odbacuje i osuđuje. Iskreno niti ne pokušavajte!

Imate li još koje pitanje slobodno ga postaviti i odmah ćemo odgovoriti. Nema glupih pitanja. Na koncu naše osnovno pravilo je: "Mi smo ovdje radi vas".







Spisak treninga po sastavima:
S1A - ponedjeljak i srijeda HVU od 20:00 do 22:30
S2 - utorak i četvrtak HVU od 20:00 do 22:00
J1A - subota HVU od 9:00 do 12:00
J2 - subota Hercegovačka 111 od 11:05 do 13:45
J3 - subota Hercegovačka 111 od 9:00 do 11:00
D1 - subota Palmotićeva 30 od 10:00 do 11:30
Drum line - ponedjeljak HVU od 20:30 do 22:00






- subota 20.9. u 13:45 Palmotićeva 30 (audicije), o/o Suza

- srijeda 24.9. u 19:30 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Ferenbache), o/o ???

- četvrtak 25.9. u 23:30 Zapadno parkiralište Maksimirskog stadiona (odlazak na Europsko prvenstvo u Bar), o/o Tinana

- subota 27.9. u ???? službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Slaven Belupo), o/o ???






KOLIKO VRATA IMAMO

U uredu imamo 7 vrata
Skladišta nam imaju 3 vrata i garaža 2
Baza u Zagoru nam ima 14 vrata
= sve zajedno naši objekti imaju 26 vrata






PONAVLJANJE KOREOGRAFIJA I ELEMENATA

Ponavljanje starih koreografija je obvezno na svakom treningu osim 1A sastava zbog:
- male frekvencije treninga, dočim dolazi do zaboravljanja cijelih ili pojedinih dijelova koreografija
- izostanaka mažoretkinja sa treninga koje nakon dva ili više tjedana zaborave koreografiju
- utvrđivanja znanja i usavršavanja plesa (isplesavanje)
- izvježbavanje i ispravljanje grešaka pojedinih mažoretkinja
- forsiranje na formacijskom plesu (izbacivanje individualnog razmišljanja)

Ponavljanje nije samo sebi svrhom! Tijekom ponavljanja trener i asistent obilaze formaciju i ispravljaju greške.

Ispravljanje pojedinaca ima za cilj:
- ispraviti konkretne greške
- isticanje greške kako bi i ostale mažoretkinje naučile na istoj
- umanjenje mogućnosti da neka druga mažoretkinja kopira grešku
- jednom naučena i potvrđena greška daleko se teže ili nikako ne ispravlja

Ukoliko više od 10% sastava radi istu grešku, trener je teško pogriješio u radu.






OSTALE DONJEGRADSKE PALAČE

Osim do sada navedenih palača Zagreb ima još velikih palača koje nisu baš tako poznate, ali su istinski fascinantne. Ovo se posebno odnosi na palače koje se nalaze u Donjem gradu, na Zrinjevcu, Strossmayerovom i Tomislavovom trgu.

Na Trgu bana Jelačića najpoznatije palače su Harmica i bivša zgrada Croatia Osiguranja. Na Zrinjevcu najpoznatije su palače: Vrhovnog suda, Županijskog suda, Ministarstva vanjskih poslova i Arheološkog muzeja. Na Strossmayerovom trgu to je palača HABOR-a i zgrada Matice Hrvatske. U Gundulićevoj to je svakako zgrada Sestara Milosrdnica, a na Trgu Republike palača Hrvatskog školskog muzeja.







FAKAT
fakat = stvarno, baš da
olfa = da baš
kužiš, žišku = razumiješ
spika, špreha = govor, rekao

„Je baš fakat“ = da, ono stvarno
„Olfa ti je to rekel“ = da baš ti je to rekao
„Žišku spiku“ = razumiješ što ti je rekao







ZVEČKA I DUHANSKI PUT

Duhanski put ili Bermutski trokut je bio naziv za tri kultna mjesta okupljanja potpuno različitih grupa zagrepčana u Masarykovoj ulici. Bilo je važno biti viđen u nekom od lokala Duhanskog puta, još je važnije bilo sa kim ste tamo, tamo su se produbljivala poznanstva, sklapali poslovi, stvarale interesne grupe, ali i kovali veliki planovi, „rušio sistem“ i stvarao zagrebački bunt. Neki su krstarili među lokalima Duhanskog puta, ali su ipak imali onaj bazni kafić, tj. tamo gdje su pripadali, a neki ne bi u „onaj drugi kafić“ otišli ni za živu glavu jer tamo su bili „oni drugi“.

Prva kultna kavana Duhanskog puta na samom rubu Masarykove i Trga Repulike (Kazališnog trga ili Trga maršala Tita) svala se Kavkaz (skraćeno od KAVana KAZališna). Tamo su se okupljali umjetnici (u prvom redu glumci iz obližnjih kazališta HNK, Gavelle, Jazavca/Kerempuha, ali i drugih), novinari, boemi i intelektualci. To je bio umjetnički centar života Zagreba. Tamo su zalazili Tin Ujević, A.G. Matoš, A.B. Šimić i drugi. U Kavkazu su bili zeleni separei, a kavana je imala i vrlo ugodnu i veliku terasu sa pogledom na HNK i najljepši zagrebački trg. Današnji Kavkaz nema baš nikakve veze sa onim kultnim mjestom do devedesetih godina prošlog stoljeća.

I dok se u Kavkazu skupljala umjetničko-intelektualna krema Zagreba, u Zvečki su bili oni „niži“, onaj pravi duh Zagreba. Zvečka (Zvečevo) je bila trečerazredni pajzl, zapravo slastičarnica u kojoj se u prvom redu pila kava i piva. Tamo su se okupljali mladi glazbenici, novinari studentskih listova, mladi glumci, zagrebački rokeri, umjereniji pankeri i alternativa, te stariji „klinci“ (maturanti, studenti i još par godina nakon studija). Cuga se ispijala ispred Zvečke, sa obaveznim odlaganjem čaša, boca i šalica na krovove, haube i bunkere parkiranih automobila. jel je sam lokal bio minijaturan, a poznata je rečenica: „Kaj se ljutiš kaj smo ti metnuli kavu na krov auta, ak to nisi htel kaj si se tu parkiral?“.

Gostionica Blato, na uglu Gundulićeve i Masarykove, je pak bilo namijenjeno profesorima, velikanima hrvatske književnosti i umjetnosti. Isti su tamo svraćali na brzi i vrlo jeftini ručak, čašicu intelektualnog razgovora, ili poludnevnu pijanku uz „velike i važne“ rasprave. Blato je zapravo bio polupajzl, mračni i neugledni restoran, sa dugačkim drvenim šankom, barom u prizemlju i stolovima za jelo na katu. U njemu je Tin Ujević napisao svoje najveće stihove. Danas je Blato nazvano Tip-Top, ostalo je i dalje gostionica, ali ni blizu usluge i uloge koju je imalo.

Šef je tijekom svog studija na Pravnom fakultetu često bio u Kafkazu, a profesor sociologije Kregar nas je kao seminariste i nas par koji smo mu ostali kao demonstratori nekoliko puta odveo na rasprave i klopu u Blato. Zvečka početkom devedesetih više nije postojala, ali su studenti prava bazu imali u kultnom kafiću Tin, u Gundulićevoj samo par metara od Masarykove. Neki kolege su išli i u Uno, preko puta Tina, ali ne i Šefova ekipa. Svi ovi lokali, danas više ne postoje ili nemaju onu funkciju koju su imali.




SA MEĐUNARODNOG PRVENSTVA U BOĆANJU ZA INVALIDE - 2. dio

bocanje85123125

bocanje85123128

bocanje85123129

bocanje85123133

bocanje85123142

bocanje85123160

bocanje85123171

bocanje85123172

bocanje85123182

bocanje85123183

bocanje85123188

Dodjele medalja
bocanje85124000

bocanje85124001

bocanje85124004

bocanje85124005

bocanje85124008

bocanje85124010

bocanje85124011

bocanje85124013
delete duplicates online


bocanje85124015

bocanje85124026

bocanje85124028

...nastavak u idućem postu...

(objavljeno: subota, 20.09.2025. u 19:20) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.