BRDO NASTUPA



Krenula je sezona i odmah je krenulo brdo nastupa. U prošlom tjednu smo imali 4 nastupa, a u ovom imamo isto toliko. Najbitnij nastup je u subotu, u 11:00 sati centrom grada.






Audicije za Zagrebačke mažoretkinje su u četvrtak 19.9. u 20 sati i subotu 21.9. u 11 sati. Dobrodošli!

24-Facebook





- petak 13.9. u 17:30 h službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Hajduk), o/o Šef

- subota 14.9. u 10:00 h Palmotićeva 30 (promotivni nastup za audicije Zagrebačkih mažoretkinja - Jurišićeva-Trg bana Jelačića-Tkalčićeva-Ilice-Preradovićev trg-Bogovićeva-Gajeva-Trg bana Jelačića-Praška-Zrinjevac u 11:00 sati)
* plesni nastup S1A i Drum linea

- nedjelja 15.9. u ???? RSC Jarun (Europski juniorski triatlon kup), o/o Šef

- četvrtak 19.9. u 18:30 Palmotićeva 30 (audicije), o/o Šef

- subota 21.9. u 9:30 Palmotićeva 30 (audicije), o/o Šef

- subota 28.9. u 17:00 službeni ulaz Maksimirskog stadona (Dinamo-Lokomotiva), o/o Šef

- srijeda 2.10. u 18:00 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Monako), o/o Šef

- subota 5.10. u 08:30 Savska 1 (Dani otvorenih vrata Javne vatrogasne postrojbe Zagreb), o/o Šef
* plesni nastup S1A i Drum linea u 9:30 i 11:30

- subota 5.10. u 10:15 Trg bana Jelačića-Tkalčićeva-Ilica-Preradovićeva-Bogovićeva-Gajeva-Trg bana Jelačića (Promotivni nastup za audicije Zagrebačkih mažoretkinja), o/o Šef

- četvrtak 10.10. u 18:30 Palmotičeva 30 (audcije), o/o Šef

- subota 12.10. u 9:30 Palmotićeva 30 (audicije), o/o Šef

- subota 26.10. u ???? službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Osijek), o/o Šef





DUJIĆ POLICAJKA

Naša mažoretkinja Patricija Dujić je upisala Policijsku akademiju. Odjenula uniformu, živi na Akademiji i jedini izlazak su joj trenizi i nastupi. Aaaaaa, miš mali!






AUDIO OPREMA TIMA

- profesionalni audio sustav Pioneer sa pojačalom, tjunerom, CD playerima i Infinity zvučnicima
- profesionalni razglas sa pojačalom, miksetom i dva jaka zvučnika
- 2 mobilna razglasna sustava za krov automobila
- 5 aktivnih zvučnik sa akomulatorom
- 4 mikrofona među kojima tri profesonalna od kojih je jedan Shure (najbolji mikrofoni na svijetu)
- jedan mikrofon za kompjuterska snimanja
- profesionalne slušalice AKG
- 2 prenosna CD playera
- 2 audio linije
- MP4 i MP3 backup






MONTIRANJE GLAZBE

Zagrebačke mažoretkinje rade muziku alatom WaveLab koji ima odlične montažerske mogućnosti. No, osim dobroga alata i kvalitetnog kompjutera sa velikim ekranom na kojem se dovoljno kvalitetno raspoznaje glazbeni broj, potrebna je i kvalitetna audio oprema. Tako je na kompjuter spojeno vrhunsko JVC pojačalo, imamo najkvalitetnije Infiniti zvučnike, te AKG slušalice. Bez svega toga ne bi mogli kvalitetno preslušavati muziku i nebi čuli svaki ton, i najmanji šum, nekvalitetu…




Prvo se ispati trener koji traži glazbene brojeve koji ga „pale“. Koji puta i Šef predloži brojeve, ali i drugi treneri, pa i same mažoretkinje. Od brojeva koji se prezentiraju 90% otpada kako radi toga što nisu ispravni, tako radi toga što ih je nemoguće montirati ili što ne odgovaraju strategiji Zagrebačkih mažoretkinja. Ovo je mnogo puta vrlo stresno za trenera.

Potom se posluša koreografska zamisao, te se predloži osnovna strategija montaže (koja je zapravo ideja broja). Nakon toga krene se „graditi muzički broj“ na način da se postavi prvi glazbeni broj, izreže se, premontira, pojača ili smanji glasnoća pojedinog djela, umaskiraju se stvari koje nisu dobre, ubace se bubnjevi, spoje neki dijelovi, eventualno se neki dio ponovi, spojevi se umaskiraju reversnim fazama… Broj se doslovce izmasakrira do neprepoznatljivosti. Alat naime glazbu pretvara u grafiku i prepoznaje 10.000-ti dio sekunde, iako realno radimo sa tisućinkama. Sve se to ponovi sa idućim brojem koji se spaja na prethodni, pa sa trećim, četvrtim, petim itd. I tu frustracija prelazi sa koreografa na montažera. Em je teško spojiti neke nespojive dijelove (često kada to je i nemoguće), em se koji puta ne može doslovce pratiti koreografska ideja, em je frustrirajuće kako je teško neke stvari umontirati. Posebno kada se radi o auftaktovima i glazbenim brojevima koji imaju pozadinsko muziciranje.

U sve to potrebno je još i ujednačiti tempo (osim ako koreograf ne želi drugačije), izjednačiti nivoe (glasnoću), te cjelokupan broj kroz remastering profiltrirati da se svi dijelovi uklapaju. Na kraju potrebno je ubaciti fade in (lagano ublendavanje) i fade out (mekano izblendavanje).

I onda se sve to ne svidi koreografu iako je sa vama sudjelovao cijelo vrijeme u izradi. Pa premontirate neki dio glazbe, što je daleko teže nego raditi cijeli glazbeni broj iz početka. Nemalo puta su deseci sati bačeni u vjetar jer koreograf na kraju nije htio glazbeni broj, tj. isti ga nije palio. Tada padate u tešku depresiju.

Kad je sve gotovo, zagasimo svjetlo i preslušavamo glazbeni broj najmanje tri puta u cijelosti. Prvo izmjerimo tempo i slaže li se isti tijekom cijele pjesme. Drugi puta koncentriramo se na prijelaze i perkusije u pozadini. Treći puta koncentriramo se samo i isključivo na to paše li sve zajedno kao cjelina ili ne. Tek ako ova tri testa prođu onda imate kvalitetan glazbeni broj

I tu nije kraj. Ako ste prošli sva tri testa, koreograf vam je rekao da ga broj „pali“ onda morate još proći i najteži test: sviđa li se broj mažoretkinjama ili ne. I to je nešto što ja ne mogu podnijeti, nego najčešće odem iz dvorane.

No, ni tu nije kraj. Ako ste prošli ovaj test, koreograf krene raditi koreografiju na ovu muziku i kada je sve napravljeno ili je zbog koreografije tražio neke izmjene, odlazite u profesionalni studio gdje se napravi remastering, izmjene nedostaci, ubace bubnjevi i činele, te se glazba filtrira alatima koji su daleko moćniji i sa bitno većim mogućnostima. To traje nekih 4-5 sati i košta oko 1.000,00 kn.

Još vam je samo preostalo da broj konvertirate, pohranite u arhivi na hardu, te napravite 3 kopije CD-a za treninge, back up i master za natjecanje.

Za kvalitetan glazbeni broj od 2 minute od preslušavanja do dovršetka montaže utrošimo od 20 do 40 sati rada, a bilo je slučajeva gdje smo potrošili i preko 100 sati rada.






ZGRADA REKTORATA
Zgrada Rektorata je građena od 1856. do 1859. i u to vrijeme je bila na samom rubu grada. Zgrada je projektirana (arhitekt Ludwig Zettl) kao južno krilo Bolnice samostana Sestara milosrdnica koje je trebalo primiti 200 bolesnika zbog tadašnje zaraze kolere i Školu za primalje. Iako je zgrada rađena kao bolnica ista se u nju nije uselila.

Zagrepčani su (kao i danas) smatrali da je ta novotarija preružna i nitko nije htio useliti u nju. 1863. tu je privremeno useljena Zagrebačka realna gimnazija, a 1864. je u njoj održan prvi Zagrebački Zbor (Velesajam). 1866. privremeno je u njoj bila vojna bolnica. 1869. u nju se useljava Tvornica duhana Zagreb koja dobiva pravo korištenja na 10 godina.

Na koncu se 1882. odlukom Vlade zgrada dodjeljuje Sveučilištu koje seli sa Katarininog trga (današnje Gornjogradske gimnazije). Prva predavanja su bila 6.11.1882. Danas je u zgradi Rektorat Sveučilišta i Pravni fakultet.

Ispred zgrade se nalazi poznata skulptura Ivana Meštrovića „Povijest Hrvata“ koja je originalno izrađena 1932. za zgradu Starohrvatskog muzeja u Kninu. 1970. na 300. godišnjicu Sveučilišta brončani odljev Povijesti Hrvata se postavlja ispred Rektorata.








ŠUZE
Šuze = cipele
Špičoki = posebna vrsta cipela koje su naprijed išle u špicu
Tenke = tenisice
Škornje = gumene čizme za blato ili snijeg
Šlape = papuče
Starke = Startasice
Štikle = cipele na visoku petu
Buce = vrsta debelih jako potfutranih čizama za snijeg
Žniranci = vezice za cipele
Štumfe = čarpe
Štumfpantli = držači za čarape
Cufus ili pehaka = pješice

"Baš su ti dobre šuze" = Cipele su ti jako lijepe
"Skini si šuze i navleči šlape" = Skini cipele i obuci papuće
"Kaj buš do tam išel cufus" = Zar ćeš do tamo ići pješice
"Ma idem rađe pehaka" = Radije ću pješačiti







UZREČICE KLINCIMA

Zapravo kad si bolje razmislim, kaj su nama starci radili, još smo mi i super ispali. Danas za bar pola poteza, batina i uzrečica koje smo dobivali roditelji bi završili kod pravobraniteljice za djecu ili u zatvoru.

Blage uzrečice:
Jel ti tata staklar?
Si se opral iza ušiju?
Gasi TV, lampe budu pregorile.
Zatvori vrata nisi se na čamcu rodil!
Sjedi drvo na drvo.

Srednje opake uzrečice:
Da te nisam ni čul!
Kaj sjediš na ušima?
Poklopi se s ušima!
Čekaj, čekaj da ti tata dođe doma!
Plači, plači, manje ćeš pišat.

Uzrečice koje su nas istinski mrcvarile:
Što plačeš, nemoj da ti ja dam razlog za plakanje!
Šiba je došla iz raja!
Odi van i nađi šibu, al pazi ako nebu dobra, ja bum išel po onu sa trnjem!
Očeš da ti opali jednu prek nosa?
Kad te žvajznem buju ti šmklji zletili van!
Nemoj da te ja zakucam na zid!
Ja sam te rodila je te mogu i ubit!
Ubil bum boga u tebi!




SA MAŽORET BAJKE - 1. dio

foto: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja

Generalna proba
koncert-sc82323000

koncert-sc82323005

koncert-sc82323015

koncert-sc82323059

koncert-sc82323077

koncert-sc82323118

koncert-sc82323130

koncert-sc82323138

koncert-sc82323142
wade hampton golf club


i Bajka
koncert-sc82323200

koncert-sc82323216

koncert-sc82323231

koncert-sc82323252

koncert-sc82323255

koncert-sc82323260

koncert-sc82323264

koncert-sc82323267
host images


koncert-sc82323278

koncert-sc82323305
share picture


koncert-sc82323308

koncert-sc82323322

koncert-sc82323329
imagehost


koncert-sc82323336

koncert-sc82323336

koncert-sc82323345

koncert-sc82323352

...nastavak u idućem postu...

(objavljeno: petak, 13.09.2024. u 16:09) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.