S1A NA TEAM BUILDINGU



Seniorski 1A sastav Zagrebačkih mažoretkinja je na team buildingu u Ivancu. Dva dana, tuluma, igara, fine klopice...







Radi praznika neće biti treninga od ovog petka 27.10. do srijede 1.11.

Od četvrtka 2.11. treninzi se nastavljaju po uobičajnom rasporedu (v. dolje).







- petak 27.10. u ???? do nedjelje 29.10. Ivanec (teambuilding), o/o Šef

- nedjelja 29.10. u 15:00 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Lokomotiva), o/o ????

- subota 25.11. u 15:00 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Osijek), o/o ????





UJEVIĆ U HERCEGOVINI

Naša razvodnica Ana Ujević je otišla u Hercegovinu. Njenoj sreći radi toga neće biti kraja. Ana nemoj se vratiti sa 10 kg više!






KOLIKO KILOMETARA SU DO SADA PROŠLE ZAGREBAČKE MAŽORETKINJE

U 29 godine postojanja Zagrebačke mažoretkinje su napravile

više od 650.000 km

Prevozna sredstva koja smo koristili na putovanjima:
- civilni zrakoplovi
- zrakoplov Hrvatskog ratnog zrakoplovstva
- helikopteri
- autobusi svih vrsta
- trajekti
- brodovi
- vlakovi
- kombiji
- automobili
- charter tramvaji

Najenubičajna prometna sredstva koja su koristile Zagrebačke mažoretkinje:
- tenk
- kočija
- balon
- vojni zrakoplov
- najbrže dizalo na svijetu kojim smo se popeli na drugu najvišu zgradu na svijetu Taipei 101
- više puta smo koristili čak i charter tramvaj (tramvaj samo za nas koji nije bio na redovnoj liniji)

Najduža putovanja koja smo ostvarili:
1. 27.284 km - Kina, Peking-Nanchang, 2019.
2. 25.244 km - Meksiko, 2019.
3. 21.221 km - Taiwan 2011.
4. 21.138 km - Kina, Shanghai, 2018.
5. 17.104 km - Martinik 2014.
6. 16.822 km - Martinik 2002.
7. 5.120 km - Suzuki turneja (Hrvatska) 2010.
8. 4.392 km - Volgograd (Rusija) 1998.
9. 4.285 km - Mablethorpe/London (Velika Britanija) 2001.
10. 4.220 km - Toyota turneja (Hrvatska) 2005.
11. 4.095 km - Castellion de la Plana (Španjolska) 2008.
12. 4.022 km - Castellion de la Plana (Španjolska) 2000.
13. 3.712 km - Cherbourg-Octaville (Francuska) 2002.
14. 3.620 km - Dax (Francuska), 2015.
15. 3.510 km - Fouras (Francuska) 2009.
16. 3.402 km - Madrid (Španjolska) 1997.
17. 3.308 km - Luchon (Francuska) 2006.
18. 3.265 km - Ellezelles (Belgija) 2012.
19. 3.235 km - Cardiff (Wales, Velika Britanija) 2007.
20. 3.020 km - Kijev (Ukrajina), 1997

Najduže putovanje bez prestanka koje smo ostvarili u Hrvatskoj:
1.540 km - Henkel turneja: Zagreb-Zadar-Biograd-Zadar-Split-Makarska-Dubrovnik-Cavtat-Zagreb 1997.






KAKO SE BIRA PREDVODNICA
Predvodnice Zagrebačkih mažoretkinja najvažnije su osobe u timu. O njima ovisi budućnost tima. Dobra predvodnica će podići nivo tima, loša će ga spustiti, a može ga čak i uništiti. Predvodnice su vrh Zagrebačkih mažoretkinja, ne samo prema rejtingu nego i funkcionalno, pa i organizacijski. I zato se izboru predvodnica posvećuje iznimno mnogo vremena i resursa tima, a izbor je produkt vrlo ozbiljnog postupka i dugotrajne evaluacije i analize.

BIRANJE JUNIORSKE PREDVODNICE
Juniorska predvodnica bira se na način da trener iznese svoje stavove pred Trenerski kolegij i da svoje mišljenje. Njegovo mišljenje je vrlo važno obzirom da on konstantno prati potencijalne kandidatkinje. Nakon stava Trenerskog kolegija odluku donosi stručni tim.

Ukoliko stručni tim nije siguran u odabir predvodnica napravi testiranje za dvije ili više kandidatkinja (do sada je najviše bilo četiri kandidatkinje), te to testiranje ima presudnu ulogu u odabiru. No, ovog testiranja nema ukoliko je stručni tim siguran u odabir. Od dosadašnjeg izbora juniorskih predvodnica testiranja su se održala u 30% slučajeva, a direktan odabir je bio u 70% slučajeva.

BIRANJE SENIORSKE PREDVODNICE
Predvodnicu seniorki bira stručni tim stručnog stožera Zagrebačkih mažoretkinja. Odabir predvodnice je dugačak proces koji traje više godina na način:
- potencijalna predvodnica prati se dugi niz godina (većina ih je izdvojena za praćenje dok još imaju 12-13 godina, tj. prate se 6-7 godina prije nego postanu zamjenice predvodnice).
- nakon što se ista locira kao potencijalna predvodnica, usmjerava se njen put na tom cilju, te se ista motivira i usmjeravaju se resursi na postizanju kvaliteta za predvodnicu (školovanje, razgovori, stavljanje u situacije za vođenje tima, postavljanje za razvodnicu kako bi se u razvodničkoj grupi poticala njena liderska sposobnosti, edukacija od bivših predvodnica…), ali se i konstantno procjenjuju svi potrebni elementi za postanak predvodnicom
- nakon što dođe vrijeme izbora predvodnice prva klasifikacija je Trenerski kolegij koji vrlo dugo i sistematski raspravlja o potencijalima kandidatkinja za predvodnicu
- vrlo bitnu ulogu u Trenerskom kolegiju ima i trenerica S1A koja je član i stručnog tima
- potom se analiziraju svi podaci i donese se odluka

KOJE ODLIKE MORA IMATI PREDVODNICA
Predvodnica po svemu mora biti uzorna i u svim karakteristikama mora biti na najvišem nivou. Predvodnica mora imati slijedeće karakteristike:
- liderske sposobnosti, tj. sposobnost da bude vođa, a to znači da istovremeno mora biti autoritet među djevojkama, ali i motivator
- sposobnost snalaženja u plesnom vođenju defilea (dakle snalaženje u konkretnim situacijama gužve u prometu, brze reakcije na situacije, prepoznavanja momenta kada se mora odraditi pojedini element zbog npr. dolaska gradonačelnika, prisutnosti medija, vrhunca manifestacije, velikog broja publike….) – iznenadili bi se koliko djevojaka nema ovu sposobnost
- komunikacija sa publikom, ona mora plijeniti pozornosti, biti simpatična, ali istovremeno i ponosna, te zadržati nivo svoje pozicije u verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji, kao i komunikativnost sa VIP osobama (da se ne ukipi pred VIP osobom, da ima razvijen vokabular, simpatičnost u komunikaciji, te da zna bonton i protokolarna pravila)
- biti odlična plesačica
- imati izvanredne rezultate u tehniciranju sa štapom
- imati naočit izgled
- biti psihički stabilna osoba (na rušiti se pod pritiskom, ne podlijegati utjecajima, imati svoje „ja“)
- biti moralna u svom svakodnevnom životu (ipak ona predstavlja ne samo tim, nego i grad Zagreb)
- biti marljiva i imati velik broj nastupa i drugih aktivnosti za tim
- biti maksimalno odana (lojalna) timu






ZRAČNA LUKA ZAGREB

Letenje u Zagrebu započelo je 1909. godine sa uzletišta u Črnomercu. 1927. Zagreb gradi prvi aerodrom u Borongaju, gdje su 1928. krenuli prvi letovi Aeroputa. 1947. aerodrom se seli na Lučko, a 1962. na današnju lokaciju na Pleso.

U osamdesetima iz Zagreba se letjelo prema svim destinacijama bivše države, velikom broju destinacija u Europi, te prema New Yorku, Chicagu, Torontu i Montrealu. 1990. aerodrom postaje UN-ova baza. 1990. hub u Zagrebu dobiva Croatia Airlines, a 1994. i Trade Air. 2021. bazu u Zagrebu postavlja Ryanair.

2017. Zagreb dobiva novi terminal veličine 65.800 četvornih metara. Novi terminal ima 3 kata, 8 zračnih mostova i 6 autobusnih gateova, 4 linije za prtljagu, 32 check-in šaltera, 23 pozicije za provjeru putovnica, velik broj ugostiteljskih i turističkih objekata (600 kvadrata duty-freea, nekoliko manjih trgovina i 16 barova, restorana i snack barova), novu business ložu, VIP prostore, te 1100 parkirališnih mjesta. Uzletno-sletna staza MZL Zagreb je 3252 metra. Zagreb ima dvije stajanke, istočnu (novu, sa 11 pozicija) i staru zapadnu (23 pozicije) na kojoj su cargo avioni, avioni sa dužim stajanjem, te poneki redovni let. Terminal ima kapacitet 5 milijuna putnika, a vrlo jednostavno se može dodati još 30 check-in šaltera i 1 linija za prtljagu. Terminal se planira proširiti na 8 milijuna putnika.

Zagreb je 2019. imao 3,4 milijuna putnika, a među brojnim kompanijama koje lete na aerodrom letjeli su i širokotrupni avioni Emiratesa (Dubai), Air Transata i Air Canade (Toronto), te Koreana (Seoul), čak 17 interkontinentalnih letova tjedno. Sve ove kompanije nisu obnovile promet u 2020. i 2021. radi Covida-19, a Air Transat je obnovio promet 2022.







PRIPOVEDATI

pripovedati = pričati
pripovedaš = govoriš
špreha = razgovor
čkomiti = šutiti
preneveduješ = što se praviš
pripetilo = desilo
spelava = izvodi
potonji = zadnji

„Kaj to pripovedaš“ = šta to pričaš
„Kakva ti je to špreha“ = kako se to razgovaraš
„Daj čkomi“ = zašuti
„Nej se prenevedovati“ = nemoj se praviti
„Kaj se je pripetilo“ = što se desilo
„Joj kaj on spelava“ = što to on izvodi







ESPADRILE, BOROSANE, STARTASICE I ZEPE
Socrealistička obuća koju je više-manje proizvodilo vukovarsko Borovo.

Espadrile su bile lagana jednostavna platnena obuća koja je imala umjesto đona namotanu špagu. Nosile su se ljeti, a ako bi padala kiša morali ste ih sakriti pod majcu jer i malo vode je značilo da se špaga razmoči što se nije moglo popraviti nego ste ih morali baciti. No, kako su bile vrlo jeftine nitko nije previše patio radi toga. Espadrile su bile izuzetno udobne, brzo i lagano ste ih navukli ili skinuli, noga se u njima nije znojila i bile su savršene za ljeto. Proizvodile su se u baš svim bojama uključujući bijele i crne. Kratko vrijeme prije par godina ponovo su se proizvodile, pa je naš Šef kupio nekoliko pari koje i danas nosi uz „podsmjeh“ ostalih.

Borosane su bile anatomske šljakerske cipele koje su nosile konobarice, prodavačice i radnice u tvornicama. Bile su vrlo udobne i nisu umarale noge i nakon višesatnih stajanja. Proizvodile su se u dvije boje tamno plavoj (šljakerskoj) i bijeloj (za medicinske sestre i sl.). Iako su bile izuzetno udobne i praktične bile su statusni simbol „šljakera“ ili niže radničke klase, uz podsmjeh ostalih.

Zepe su bile preružne crne jednostavne platnene šlape koje su više izgledale kao cipele za mrtvace ili bar prastare babe, ali začuđujuće su ih voljeli nositi mladi, poglavito djevojke.

Borotanke ili baletanke su bile jednostavne crne šlapice koje je 99% klinaca nosilo u školi (nismo smjeli nositi tenisice ili cipele nego papuče), i svi su ih organski mrzili

Startasice su bile jednostavne i jeftine platnene tenisice u bijeloj boji (95% proizvedenih), iako ih se povremeno moglo kupiti i u drugim bojama (a onda ste bili faca). Početkom milenija počele su se ponovo proizvoditi u raznim bojama i dezenima (ima ih više desetaka dezena) i koštaju od 26 do 30 EUR, dok one originalne bijele koštaju 22 EUR. Puno previše za ovu nisku kvalitetu i svakako više nisu statusni simbol koji su bili osamdesetih.

Šangajke su bile kineski jeftini odgovor na Conversove starke (All Star). Starke su nosili samo oni najbogatiji, a ostatak raje je nosio ili šangajke ili startasice.




SA TURNEJE U GRČKOJ - 3. dio

20230826-230004
upload picture for url


20230826-230101

20230826-230103

20230826-230110

20230826-230242

20230827-000833

IMG-20230827-111127

IMG-20230827-193522

IMG-20230827-193710

IMG-20230827-200022
top photo sharing websites


IMG-20230827-200048

IMG-20230827-231147

IMG-20230827-231158

IMG-20230827-231204

IMG-20230827-231733

IMG-20230827-231749

IMG-20230827-232035

IMG-20230827-232036

IMG-20230827-232038

IMG-20230827-232050

IMG-20230827-232310

IMG-20230827-232316

IMG-20230827-234527

IMG-20230828-001029

...nastavak u idućem postu...

(objavljeno: petak, 27.10.2023. u 15:11) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.