Zagrebačke mažoretkinje od petka do nedjelje idu na team building u Ivance (kod Varaždina). Tamo smo iznajmili veliku kuću i biti će to dva dana tulumarenja, zabave, klopice, cuge, društvenih igara...
Preselili smo se u dvorane. Stoga je od sada raspored treninga:
1A seniorski, ponedjeljak 1.gimnazija u 19:30 i srijeda OŠ I.Filipovića u 19:30
2. seniorski, utorkom u 1. gimanziji od 20:00 do 22:00, četvrtkom u Palmotićevoj od 20:00 do 22:00
1A juniorski, u 1. gimanziji subotom od 9:00 do 12:00
2. juniorski, u Hercegovačkoj 111 subota od 10:30 do 13:00
3. juniorski, u Hercegovačkoj 111 subota od 9:00 do 11:00
1. dječji, u Palmotićevoj 30 subota od 9:30 do 10:30
2. dječji, u Palmotićevoj 30 subota od 10:45 do 11:45
1. veteranski utorkom u Palmotićevoj 30 od 20:00 do 22:00
- petak u 20:00, Ivanec (team-building), o/o Šef
PLAVO BIJELI TRENING
Na plavo-bijelom treningu koji smo imali u srijedu, pobijedila je 1. formacija sa 6:4. Fazani su samo jednom u povijesti pobijedili na plavo-bijelom treningu.
KOJE KUĆNE LJUBIMCE IMA S1A
Mažoretkinje Seniorskog 1A od kućnih ljubimaca imaju:
- 23 psa
- 9 mačaka
- 1 papigu
- 513 ribica (od toga Tašev ima 500)
- 2 zeca
- 1 ježa
- 1 kornjaču
Čovječe, prava farma!
GDJE SE SVE PROVODI SIGURNOST
Apsolutno glavni prioritet našeg tima je sigurnost članova.
Za sigurnost članova trošimo velike resurse i sredstva, svi treneri i ostalo osoblje educirano je za sigurnost članova, postoje posebni dokumenti i manuali za sigurnost.
Sigurnost se provodi na nekoliko razina:
- sigurnost na treninzima i neposredno nakon treninga - provodi trener uz pomoć asistenta
- sigurnost na turnejama i natjecanjima - provodi voditelj sigurnosti, uz pomoć uprave i trenera
- sigurnost na drugim aktivnostima tima (team buildinzi, koncerti, smotre, proslave, Plavo-bijeli trening idr.) - provodi voditelj aktivnosti
- zdravstvena sigurnost - posebne procedure za gripu, hepatitis, mononukleozu i drug zarazne bolesti – provodi povjerenik za zdravstvo
- Covid-19 – provodi povjerenik za Covid-19
- kontrola sigurnosti - uprava koja kontrolira sve gornje segmente
Tim ima i povjerenika za sigurnost, kao i niz manuala i pravilnika za sigurnost (npr. sigurnost na treninzima, zabrane i ograničenja na treninzima, procedure tijekom sezona gripe idr.).
PLAĆA U ZAGREBU
Prosječna mjesečna plaća u Zagrebu 2020. je bila:
7.811 kn neto ili 1041 EUR (sada je oko 9.200 kn)
11.037 kn bruto
Najveća prosječna plaća:
11.816 kn u rudarstvu i naftnoj industriji
10.962 kn financija i osiguranje
9.884 kn opskrba električnom energijom, plinom idr.
9.831 kn informacije i komunikacija
8.528 kn zdravstvena zaštita i socijalna skrb
Najniža prosječna plaća
4.836 kn smještaj i priprema hrane
OSTALE DONJEGRADSKE PALAČE
Osim do sada navedenih palača Zagreb ima još velikih palača koje nisu baš tako poznate, ali su istinski fascinantne. Ovo se posebno odnosi na palače koje se nalaze u Donjem gradu, na Zrinjevcu, Strossmayerovom i Tomislavovom trgu.
Na Trgu bana Jelačića najpoznatije palače su Harmica i bivša zgrada Croatia Osiguranja. Na Zrinjevcu najpoznatije su palače: Vrhovnog suda, Županijskog suda, Ministarstva vanjskih poslova i Arheološkog muzeja. Na Strossmayerovom trgu to je palača HABOR-a i zgrada Matice Hrvatske. U Gundulićevoj to je svakako zgrada Sestara Milosrdnica, a na Trgu Republike palača Hrvatskog školskog muzeja.
ŠNAJDERAJ
Šnajder, šnajderica = krojač, krojačica
Šnajderaj = krojački salon
Zingerica, singerica, šivaća mašina = stroj za šivanje
Pegla = glačalo
Ziherica = sigurnosna igla
Poštopati = zakrpati
Zaflekati = zaprljati
Canjek = krpa
Coflek = okrugli ukras na kapi ili odjeći od vune, dlake ili drugog materijala
„Poštopal sam ti taj canjek“ = Zakrpao sam ti te stare krpe
STARI TRAMVAJI
Baš sam ono bil klinac koji je išel u vrtić sa desetkom koja je još bila ona najstarija, kockasta, kakav je danas turistički tramvaj. Mali, depresivan tramvaj na kojem smo si vrata otvarali sami.
A onda je 1951. krenuli tramvaj TMK101, pa 1973. i TMK201 koji su bili standard moje mladosti. Nisu to bili loši tramvaji, konačno voze još dan danas. No, nekoliko stvari je u njima bilo koje današnji tramvaji nemaju. Prvo otvarali su se prozori jer nije bilo klime. Svjetla su bila slabašna i depresivna, a depresivne i neudobne su bile i tamnosmeđe sjedalice. Grijalice uz sjedala su bile puno prejake, pa ako si na njoj držao noge nakon desetak minuta nisi više mogao izdržati. No, prejake su bile za one koji su sjedili pokraj grijalica, u ostatku tramvaja i nije bilo previše vruče. Nije bilo displeja, čak ni reklama. Stepenice su bile jako visoke i kose (ne kao danas kod niskopodnih tramvaja), pa su sve starije osobe, trudnice, žene sa malom djecom i invalidi imali ozbiljnih problema da se popunu, te smo im svi morali priskočiti u pomoć, a što smo i činili. No, ono što je bilo najzgodnije je bilo da smo sa strane na automatu za vrata, mogli ispustiti zrak, te ručno otvoriti vrata i iskočiti van na semoforu ili kad bi tramvaj usporio. Prepraktično kad si klinac i stalno ti se negdje žuri, a i ne želiš šetkati previše.
Kasnije su u Zagreb došli puno suvremeniji češki ČKD tramvaji Tatra T4, Tatra KT4 (zglobni), rabljeni njemački Duwag GT-6, TMK2100 (zglobni), te ovi najnoviji TMK2200 i TMK2200K koji u sebi imaju svo čudo tehnologije. Manje je poznato da je Zagreb još 1973. imao prvi zglobni tramvaj TMK200 koji je proizveden u samo jednom primjerku i povremeno se mogao vidjeti na ulicama na opće čuđenje stanovništva. Proizveden je i TMK900 isto u samo jednom primjerku 1990, no zbog velikog broja kvarova i nedostatka dijelova povučen je iz prometa.
SA SUPERKUPA DINAMO-HAJDUK -
fotke: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja
|