TRENING ZA PRVI I VIŠI KORAK



Pokazni trening za Prvi i Viši korak biti će

u subotu 29.5. od 14:15 do 14:45 na Maksimirskom stadionu

Trening će voditi trenerica Larisa Pintar. Larisa će sa vama biti i na natjecanju i brinuti se za vas.





Od ponedjeljka treninzi su opet na Maksimirskom stadionu i to prema slijedećem rasporedu

- Seniorski 1A ponedjeljak i srijeda od 19:30 od 22:30 (srijedom u OŠ I.Filipovića)
- Seniorski 1B utorak i četvrtak od 20:00 do 22:00
- Juniorski 1A subotom od 8:30 do 11:30
- Juniorski 1B subotom od 11:00 do 13:00
- Juniorski 2. subotom od 10:15 do 12:15
- Juniorski 3. subotom od 9:00 do 11:30
- Dječji 1. subotom od 12:00 do 13:00
- Dječji 2. subotom od 13:15 do 14:!5






- srijeda 2.6. u 9:30 ureda, prijevoz službenim automobilom (Zračna luka Zagreb, doček 1. leta TAP Portugala i Ryanaira), o/o Šef

- subota 5.6. u ???? Pisarovina (Prvi i Viši korak), o/o Leris

- nedjelja 13.6. u 17:30 I. gimnazija, Avenija Dubrovnik 36 (Koncert za kraj školske godine), o/o Šef





MANDARINA NA FERU

Mažoretkinja 1. formacije S1A Katarina Mandarić Mandarina je završila Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER) i na njemu ostala kao asistentica.

Mandarina nam sada radi stranice na wikipediji.




KOLIKO RUBLJA OPEREMO

Zagrebačke mažoretkinje svake godine operu 15-tak vešmašina rublje. Najčešće se peru zastave, kostimi za Mažoret-bajku, uniforme, ručnici i stoljanjaci...

Za tu svrhu Zagrebačke mažoretkinje imaju svoj stroj za pranje rublja, sušilicu i peglu.





ZABRANJENO PUŠENJA

Dok su mažoretkinje u uniformama najstrože je zabranjeno ispijanje bilo kakvog alkohola, uživanje droga ili pušenje.

Ako u stanci pauze mažoretkinje idu zapaliti onda odlaze to učiniti na skriveno mjesto kakvo imamo baš u svakom prostoru na kojem imamo više nastupa godišnje (stadion Maksimir, Dom sportova, Arena Zagreb, HNK, Zračna luka Zagreb...) i to isključivo pod kontrolom razvodnice ili predvodnice.





TAXI

- ukupno u Zagrebu ima oko 1500 taxija
- najveći taksi prijevoznici su Radio Taxi Zagreb, Cammeo, Eko Taxi, Bolt, Uber i Ride2.





USPINJAČA

Zagrebačka uspinjača spaja Gornji i Donji grad, donja stanica je u Tomićevoj ulici, a gornja na Strossmayerovom šetalištu ispod kule Lotrščak. Pruga je duga samo 66 metara i pritom svladava visinsku razliku od 30,5 metara uz uspon od 52%. Svaki od dva vagona prima po 28 putnika (16 sjedećih i 12 stajaćih). Vožnja traje 64 sekunde. Uspinjača vozi svakih 10 minuta, a između dviju vožnji moguće je platiti hitnu vožnju, a i izvanredne vožnje se rade ako se kabina napuni putnicima. Prastara konstrukcija ni nakon 130 godina konstantnog opterećenja nije pokazala ni malo tehničke deformacije.

Uspinjača je puštena u promet 1890. godine kao investicija poduzetnika D.W.Kleina koji je na njoj htio zaraditi. Uspinjača je tada vozila na paru. Kako se česti kvarila, pa su je i putnici morali pogurati, zvali su je „zapinjača“. 1934. parni pogon zamijenjen je električnim. Obzirom da je još uvijek u izvornom obliku uspinjača je spomenik kulture. Uspinjačom operira ZET. Uspinjača je restaurirana 1974.






PREVOZNA SREDSTVA

Cuk = vlak
Cukmašina = lokomotiva
Bus = autobus
Tram = tramvaj
Eroplan, ajroplan = avion, zrakoplov
Helić = helikopter
Tutač = automobil
Bajs, biciklin, bic = bicikl
Bajk = motor
Šofer = vozač
Bajker = motociklist
Mašinovođa = strojovođa (vozač vlaka)
Kartodrapec = kondukter

„Cuk ti bu pobegel“ = Pobjeći će ti vlak





SMEĐI POHANCI
Kad se išlo na izlet ili na more baka je uvijek spremila tonu pohanci. Al nisu to bili pohanci ko danas, oni su bili tamno smeđi i puno finiji. Spohalo se tak pile-dva-tri, ili svinjski šnicli. Uvijek tona toga.

I kad si bil gladan, otvoril si onu specifičnu posudu u kojoj su se ti pohanci nosili koja je bila zlatne ili sive boje i čiji poklopac je pokrivao cijelu posudu, pa udri. Dva-tri-četiri komada sa friškim kruhom. Mmmmmmm.






WRC MEĐUNARODNA AUTO UTRKA - 1. dio

Šminkanje u VIP loži KD V.Lisinskog







































(objavljeno: petak, 28.05.2021. u 21:01) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.