IZLET U BOŽIĆNI GARDALAND
u subotu 10.12.
- Božićni ugođaj, uređenje i prilagođene akcije Božiću (čak je i Prezzemolo Djed Mraz)
- 50 vrhunskih atrakcija (neograničeni broj vožnji u cijeni ulaznice)
- boravak cijeli dan
- povratak u nedjelju oko 2 sata (u noći subote na nedjelju)
ROK ZA PRIJAVE DO 19.12!
RAZVODNIČKE GRUPE
Nove razvodničke grupe su:
Viktorija Čeh****
- Martina Šćuric
Ana Domitrović*
- Laura Novak
Martina Kralj
- Petra Gorše
Petra Franović***
- Matea Tina Črnec
Monika Uđbinac*
- Petra Perić
Valerija Gašparec*
- Silvija Koružnjak
Ivona Skočilović**
- Karla Kljutić
Jelena Križanac*
- Laura Pozaić
Nikolina Sertić*
Eva Šurbek
Petra Ros**
- Monika Klobučar
Petra Bulat*
- Lucija Pandžić
Nina Halapir*
- Dajana Šerić
Iva Jerković**
- Ana Perković
Natalija Agić*
- Larisa Pintar
Lana Božić*
- Dora Hršak
Antonia Rihtarić**
- Kristina Koledić
Anamarija Ćurković*
- Martina Črepak
Eva Brajko*
- Ana Matić
NASTUPI
- petak 18.11. u 16 h, Službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Istra), o/o Šef
FOTKE - sa TEAM BUILDINGA U BAZI - 1. dio
Petak smo započeli igranjem pantomime
Transcendentalni razgovor sa repom, koji je Petri rekao da je orlov, ili možda ipak jastrebov
Ovo je bolje ne komentirati
No, uspjeli smo je smiriti masažom
I spremanje na spavanje oko tri ujutro
Buđenje u subotu ujutro
A kiflice i štrudle od jabuka koje je poslala mama Bulat su doslovce planule. Hvala mama Bulat bile su prefine
A onda smo ubili tonu mandarina koju je poslala baka Jerković, naravno sve smeće na Šefa. Hvala baka Jeković, mandarine su bile preslatke, prave domaće!
A neki su si još malo odspavali, pa su ih drugi odlučili "uljepšati"
A predvodnica nam ovdje izgleda ko carica orkužena podanicima :-)
A bilo je i nadobudnih koji su učili
...nastavak u idućem postu
Da vidimo kako su počeci izgledali iz perspektive naših mažoretkinja, koje su vodile DNEVNIK
Od samog kraja ožujka do 4. travnja bili smo u Španjolskoj, Castelion de la Plana, na Festivalu de la Madalena. Istoremeno je 1.4. ostatak cura bio na Autoshowu. U travnju smo još bili i na "Budo noći" (prezentacija borilačkih vještina), Uskrsnom kupu skokova u vodu.
29.3.-4.4.2000. Castellon de la Plana, Španjolska (Lana Ribarić)
29.3. se održala nogometna utakmica Hrvatska-Njemačka koja je bila vrlo zanimljiva, ali ne po igri, nego po vremenskim okolnostima. Kiša je taj dan padala ko luda, svi smo pokisli i smrznule smo se. Tako mokre zajedno sa Pačićima u 20 sati krenule smo na put za Španjolsku. Bus je u početku izgledao kao ciganska kola. Naime, duž busa visile su uniforme Pačetanaca kako bi se osušile, a naše majce i jakne visile su po prozorima i sjedalima. Mirisi koji su se radi toga širili cijelim busom baš i nisu bili osvježavajući. Na jednoj od granica policajac je doslovce izjurio iz autobusa kako je unutra zaudaralo po vlagi i mokrim uniformama. U busu su se gledali filmovi, pjevalo se i zazalo, kao i uvijek. Ne smijem zaboraviti spomenuti da su sa nama išli i novinari Arene: Mary i fotograf Davor, koji nas je stalno slikao. Putovali smo skoro 24 sata. Kad smo došli do hotela guze više nisam osjećala. Bili smo smješteni u hotelu "Orange". Sobe su bile prekrasne sa lijepim pogledom. Hrane je bilo ko u prići, prežderavali smo se ko prasci. Poslije većere uredile smo se i otišli u disco koji se nalazio u našem otmjenom hotelu. Lumpali smo do rano ujutro. Bila je ludnica.
U petak smo imali nastup tek navečer, pa smo tako cijeli dan imali slobodno za razgledavanje otmjenih kućica, svaka sa svojim bazenom. Sline su nam curile kad smo to gledali. Na nastup smo išli autobusom do Castellona de la Plana. Imali smo savršenu publiku, bila je oduševljena našim nastupom. Prvi put smo nastupali na pozornici. Najsmješnije je bilo kada su Tomu prvo ispale note, a nakon toga dok je htio note dići iz trombona je ispao onaj dugački dio na pod. Skoro smo se strgali od smjeha. Nakon nastupa ponovo disko i ludnica do jutra. Drugu noć u disku su već svi znali da smo iz Hrvatske. Tu noć je bilo neko natjecanje na koje smo poslali Sanju jer smo mislili da će plesati, ali nije nego je morala piti pivo na slamku. Naravno, nije pobjedila.
Ujutro, Alen nas je sve probudio i rekao da imamo 10 minuta da se spremimo jer već kasnimo na nastup koji je kakti bio u 9 sati. Našli smo se u predvorju, ali došle su samo mažoretkinje, orkestru nije bilo traga. Alen je sjedio u fotelji i izgledao full ozbiljno i odjedno viknuo 1. april. Majke mi, bila sam u stanju strgat ga na licu mjesta, kao i većina cura iz tima. On nas je samo gledao i smijao se. Skoro sam glavu zaboravila u onoj žurbi da se na vrijeme obučem da nas na kraju digne na foru. Nastup je ipak bio u 11 sati. No, preživjeli smo i to. Dugi nastup je bio opet navečer. Ovu većer nisam ostala u disku jer nisam mogla držati oči otvorene, pa sam nakon pola sata otišla u krevet.
U nedjelju smo opet imali dva nastupa. Bile smo dva dana u njihovim novinama. Popodne smo Dijana, Mirna, Natalija, Andreja i ja otišle na plažu, smočiti noge, napraviti par fotki i uloviti malo smeđe boje. Zabavu smo našli u malom rakiču Albertu. Na povretku u hotel zaustavile smo se na igralištu gdje su naši Pačetanci igrali nogomet protiv savršeno građenih tamnoputih i prsatih Brazilaca. Dečki su se međusobno trgali, ali najzanimljiviji je bio dirigent Mraz sa svojom bijelom razvučenom potkošuljom koja mu je dosezala skoro do koljena. Kasnije smo otišli u hotel gdje su se neki odmarali, drugi su bili na bazenu, a ja sam kao vrijedna curica pokušala učiti, ali mi to nije uspjevalo uz upaljen televizor i kojekakve šale koje su dolazile iz susjednih soba, pa sam otišla na kavu i učenje odgodila za neku drugu priliku. Navečer smo imali zadnji nastup. Bio je to defile kroz gradske ulice, koje su odzvanjale pljeskom ljudi i glazbom raznih orkestara. Uz nas velika atrakcija bile su brazilske plesačice sambe u tangicama i rupičastim grudnjacima, te glavama prekrivenim perjem. Cijelu noć smo proveli u predvorju pjevajući i opraštajući se sa našom Kristinom; koja je bila naš vodić. Onda smo opet otišli u disko i slavili Natašin 19 rođendan.
U ponedjeljak nakon doručka otišli smo prema Barceloni, gdje smo ostavili Mraza jer nije došao na vrijeme (siroti je imao proljev), a policajac je potjerao autobus sa stajališta. Našli smo se na prvom benzinskoj na kojoj je Mraz došao taksijem. Platio je preko 200 EUR tu vožnju, pa smo kasnije govorili "kupo sra**e dirigenta Franje". Nakon toga punom parom krenuli smo kroz Francusku, Italiju, Sloveniju prema Hrvatskoj. Sve što smo tamo doživjeli ne može se tako lako opisati, to se jednostavno mora doživjeti. Sve je bilo super, društvo je bilo fenomenalno, kao i uvijek, jedva čekam da ponovno idemo na neko putovanje koje će mi uvijek ostati u sječanju na najbolje provedeno vrijeme u savršenim Zagrebačkim mažoretkinjama.
Iz skipte "Povijest mažoret plesa" (Alen Šćuric, Trenerska škola 2015.)
1. UVOD
1.1. OPĆENITO O PLESU
Ples je društvena, točnije sociološka pojava proizašla iz potrebe ljudi za međusobnim trajnim kontaktom, tj. druženjem. Već je Aristotel uvidio jedno od najistaknutijih čovjekovih obilježja, rekavši kako je čovjek "zoon politikon" (društveno biće). Iz te čovjekove potrebe za socijalnim kontaktom razvili su se i svi postulati civilizacije. Jedan od glavnih načina društvenog kontakta upravo je ples. Stoljećima je ples bio jedini način neposrednog kontakta, posebno između žene i muškarca. U ruralnim krajevima bio je to narodni ples, kojeg danas nazivamo folklorom. Urbane sredine razvijale su svoje plesne izražaje, no najizražajniji oblik društvenog kontakta preko plesa izražavao se u dvorskom plesu. Dvorski i građanski balovi ili kola koja su se održavala za sajmova, blagdana ili obiteljskih svečanosti (vjenčanja, krštenja...) bili su idealna prigoda za udvaranja ili druga izražavanja emocija (pokazivanje simpatije, antipatije, dokazivanja, natjecanja, pa čak i nadmudrivanja).
I sam ples proživio je goleme transformacije, a koje se i danas događaju, naravno u kontekstu ukupnog kulturnog napretka i kulturnih specifičnosti. Tako je bečki valcer u početku bio prava sablazan koju su zabranjivali, pa čak i policijski progonili, jer se smatrao vulgarnim i sramotnim zbog blizine tijela plesnih partnera prilikom plesa, da bi kasnije postao “službeni” ples bečkog dvora. Posebno veliku transformaciju plesa možemo vidjeti u standardizaciji plesnih koraka koju donose športski plesovi. Tako je latino-američki športski program sambe različit od sambe koja se pleše u Brazilu. Niti izvorni tango, borba dobra i zla, crnog i bijelog, više nema karakteristike standardnog programa športskog tanga. No, to je već druga priča.
Danas razlikujemo nekoliko vrsta plesnih izražaja, od kojih ćemo izdvojiti najpoznatije: folklor, klasični balet, športski ples (latino-američki i standardni), akrobatski rock'n'roll, show-dance (sa svim svojim smjerovima), jazz-dance, suvremeni ples i dr. Klasifikacija plesova ovisi o plesnim smjerovima, pa čak i plesnim školama, tj. o tome da li plesna škola priznaje ili ne pojedini plesni izražaj, te u koji ga kontekst svrstava. Stoga je teško napraviti klasifikaciju koja neće podleći kritikama nekog od navedenih.
Za nas je važna grupa tzv. društvenih plesova. I ovdje se stručna mišljenja razilaze. No, smatramo pravilnim u društvene plesove ubrojiti sve one plesove koji se izvode u plesnim dvoranama, tzv. ballroom (dvoranama za balove). Naravno takvo izvorno tumačenje je apsolutno izgubilo svaku vrijednost (npr. bečki valcer se u građanskom plesu plesao na omeđenim prostorima gradskih parkova ili trgova, tzv. "paviljonima"). Stoga se društvenim plesovima smatraju svi oni plesovi koji služe za druženje, tj. socijalni kontakt više ljudi. Tako bi se u društvene plesove mogli ubrojiti svi oni plesovi koji se izvode u paru ili grupi (formaciji), iako je danas velik broj plesova i plesnih izražaja moguće izvoditi i u solo-programu. Prema takvom tumačenju mažoret-ples bi spadao u društvene plesove.
Iz gore navedenog ustanovili smo da ples može biti solo, parovni i grupni, tj. formacijski. Formacijski plesovi karakteristični su za neke plesne izražaje od kojih je najbolji primjer folklor. No, i velik broj plesnih izražaja koji se načelno plešu parovno raspoznaju svoje formacijske oblike kao što su športski ples, akrobatski rock'n'roll, step... Formacijske plesove izvodi grupa plesača koji uz točno propisane figure imaju i točno propisana pravila za promjenu formacija (izgleda grupacije). Formacijska pravila definiraju pojedini plesni izražaji sukladno svojim općenitim pravilima. Mažoretkinje, u užem smislu spadaju isključivo u formacijske plesove. U širem smislu to ne mora nužno biti pravilo, ali o tome kasnije.
Pojedine plesne figure rabe i neke športske discipline kao što su umjetničko-klizanje, ritmička gimnastika isl. Za nas je za sada važno razlikovati takve vidove plesne primjene, kako bi mogli kasnije postaviti bitnu razliku između mažoretkinja i twirling-batona.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŽELITE LI KOMENTIRATI OVAJ POST UČINITE TO OVDJE:
1. pritisnite natpis "komentiraj"
2. kada vam se otvori novi prozor pritisnite kružić pokraj "anonimac"
3. upišite svoj nadimak
4. napišite komentar
5. pritisnite tipku "POŠALJI"
Ovaj blog će bez izuzetka brisat sve komentare koji sadrže uvrjedljive riječi, nekulturnu komunikaciju, laži ili klevete bez obzira na ostatak sadržaja komentara. Osnove kućnog odgoja i osnovni bonton je minimum komunikacije na ovom blogu. Demokracija nije anarhija, a uvrede ili klevete ne mogu se „opravdati“ slobodom izražavanja!
|