*************** OBRANILI SMO TITULU!

Kadetkinje, juniorke i seniorke obranile su titulu Drzavnih prvenkinja. Nakon niza godina kada je Vukovar bio daleko iza nas po ocjenama sudaca, ove godine opasno su se priblizile, posebno kadetkinje. Na srecu Lukšica je od kadetske koreografije ove godine napravila cudo i to je bilo vise nego dovoljno da obranimo titulu, na kraju je bilo 9:5 za nas. Seniorska koreografija Vukovara bila je izuzetno kreativna i originalna, pravo osvjezenje. Vukovar je definitivno stvorio nov, izuzetno dobar stil. Bravo djevojke. Ipak je nas defile bio potpuno superioran, pa kad zbrojimo i indexe iz koregorafije mi smo dobili 9, a Vukovar 5 indexa 1. Juniorke su pobjedile sa velikom premoci od 13 indexa 1.

Hvala svim curama na velikom trudu, Maji, Doroteji i Lukšici na izvrsnom vodjenju tima, Tunci na koreografijama, našim "dokicama" mami Ž i Ireni, Bosanki na masazama, Behinki na frizurama, Zdenki na šminki, svim tetama koje su cuvale klince, Tinu na vodjenju navijaca, Petri koja je preuzela tim u Zagrebu...

...no u prvom redu hvala

NAVIJACIMA

Bili ste presavrseni! Bili ste cudo! Iskreno smatram da ste vi izuzetno mnogo zasluzni za ovu pobjedu! Od vaseg navijanja jezila se koza, od njega su cure dobivale poticaj kao ni od cega drugo. Vjerujem da niste ni svjesni koliko to curama znaci, koliko ste im pomogli, koliko ste vi dio ove pobjede! Hvala vam mnogo!!!!!

Par prekrasnih rijeci napisale su i naše trenerice

Maja:
Aaaaaaaaaaaaaajmoooooooooooooooooooooooo
na Europskom biti još bolji!

Drage moje kadetkinje, juniorke i seniorke sve ste nas opet učinili ponosnim i dali nam snage da idemo u nove pobjede! Nadam se da ste se lijepo proveli u ova tri dana jer meni je s vama bilo prelijepo. Naši kadetići su bili mrak sa svojim "tulumima", juniorke su zumbale sve u šesnaest, a seniorke je bodrio "naš komad"!
Hvala cure za predobru atmosferu i još jedno zlato!!!

A sada veliko hvala Ireni, Bosanki, Zdenki, Heleni, mami Ž, Behin, Tinu, tati Lukši, tati Rašiću na pomoći.

A dragi moji navijači, NEMA VAM RAVNIH. Bio je savršen osjećaj vidjet vas toliko i čuti takvo navijanje s tribina. HVALA!!!


Doroteja:
Evo i mene malo :) kao prvo moram reći da sam preponosna i na seniore i na juniore i na kadete što su pokazali da se svaka kap znoja isplatila! Bravo curek i samo što imam za reć je AJMOOOOOOOOOOOOO po zlato na europsko!Naravno čestitam i ostalim timovima na osvojenim mjestima :)
Žaja i LUkša nadam se da ste se bar malo odmorile jer ja znam da ja još nisam skroz :)))
Svaka čast i Drnić i Franzu koje su pokazale koliko su jake i svima nama koji smo vjerovali u njih dokazale kako one to mogu :))))
Posebno hvala svim navijačima koji su putovali po snjegu i svemu i još uvijek imali snage zaplaviti cijelu tribinu i podić takvu atmosferu u dvorani i dat nam još više snage i povoda za otplesat i razvaliti!
A šefe tebi bi se mogla zahvaljivati u beskraj jer ti si zaslužan za sve što si nam omogućio i priuštio ne samo na ovom prvenstvu već svaki dan,trening,nastup,natjecanje i jednostavno hvala ti na svemuuuuuu :)
Jako sam sretna i ponosna na sve nas jer smo zajedno izdržali sve što je išlo protiv nas i prešli smo preko toga ko tim koji je svakim danom sve jači i jači i takvi ćemo doć i na europsko!
Obožavam vas Šefice mojeeeeeeeeee!


i Petra:
Bok curke,
još jednom čestitke svim timovima iz Zagreba na osvojenom zlatu i sve pohvale navijačima na urnebesnom navijanju.
Posebno hvala mojim kadetima na iznenađenju koje ste mi pripremile u petak navečer i što ste moj trenerski početak u K1A učinile zlatnim.
Ponosna sam na sve vas i puno vas volim! :)




DANAS U PONEDJELJAK
NEMA TRENINGA ZA S1A

Odmorite se. Zasluzili ste!

Treninzi se nastavljaju po uobicajnom rasporedu od srijede!

(objavljeno: ponedjeljak, 14.05.2012. u 23:49) komentiraj (16)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.