************************************* PREBACENE CURE IZ S1B U S1A ****************************************

Eto, nevjerovatno, ali i opet krecu zli jezici. I opet ljubomora, jal i nerealnosti. Da odmah rješimo nekoliko stvari:
1. O prebacenim curama ne odlucujem samo ja, nego jednakopravno uz mene i trenerica, te obje predvodnice.
- radi toga dvije cure koje sam ja zelio u timu nisu prebacene.
2. Ukoliko se cijeli tim ne slozi sa izborom nema prebacivanja, pa cak i ako nas cetvero odluci tako.
3. Ukoliko cijeli tim stane iza nekoga, a ne jedna od 4 osobe u komisiji (ja, Pajo, Kukolja**** i Lukša***) onda takva osoba prelazi u tim.


Sve cure koje su prebacene odradile su standard u potpunosti, izuzetno cagaju i imaju zadovoljavajuce psiho-fizicke predispozicije. Samo Skenderija nije odradila standard, no za nju je glasao apsolutno cijeli tim te obije predvodnice i trenerica, osim mene. Za nju se posebno zalozila trenerica Pavic, koja smatra da Skenderija treba jos malo poraditi na koordinaciji okreta i lovljenja i imat ce za 2 tjedna puni standard. Pavic je naglasila da joj je izbacaj izvanredan, a isto tako i okreti, što se ja u potpunosti slazem. Ta dva elementa su joj natprosjecna i zato ce uz dodatne treninge odraditi standard vrlo brzo. Ja protiv svog tima, trenerice i predvodnica nikada nisam išao. Jos je 5 cura bilo u uzem izboru, no tim se odlucio za ove.

Da, izgled je izuzetno bitan za S1A, no ne i presudan. Jer da je onda bi Cupic presla u S1A jer je daleko naljepsa cura u tom timu. Konacno, pa mi za ceremonijale i protokole i ovako angaziramo cure iz ostalih sastava (pa i Cupic), pa zbog toga ne mora biti u S1A. Sve ostalo je cista ljubomora i nerealnost!

Prebacene su:
1. Talan
2. Dobrosavljevic
3. Ivanovic
4. Kralj
5. Palcic
6. Kadoic-Balaško
7. Šijan-Geceg
8. Skenderija


thumbup NASTUPI:

- cetvrtak 2.4. u 12.30 ured, prijevoz sluzbeni autom (Zracna luka Zagreb, do 14.45), o/o Ž Bumbum:
Sedak**, Prišlin*, Paun*, Ceh

- nedjelja 5.4. u 8.30 dvorana Sutinska vrela (Dan gun open, do 10.30), o/o Šef:
Kukolja****, Sedak**, Canjko**, Brezak**, Špoljar**, Pavic*, Prišlin*, Zajec*, Trobic*, Franovic*, Horvat*, Vucica*, Lovrek*, Cule*, Paun*, Kessler*, Pavlovic

- nedjelja 5.4. nakon koreografije dvorana Sutinska vrela (Dan gun, ceremonijali, do 13:30), o/o Šef:
Sedak**, Prislin*, Lovrek*

- nedjelja 5.4. u 13:00 dvorana Sutinska vrela (Dan gun, ceremonijali, do 19:00), o/o Soxa:
Ceh, Mamic, Plavec (od Franovic*)



smijeh VREMEPLOV:

listopad 2000. prijem HMS-a kod predsjednika RH Stipe Mesica:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


(objavljeno: četvrtak, 02.04.2009. u 00:14) komentiraj (35)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.