************** PRVOTRAVANJSKA ŠALA: LUKŠICA*** SE MORA POVUCI IZ MAZORETKINJA ***********

DAKLE NARAVNO DA JE OVA ŠALA IZVEDENA UZ ZNANJE LUKŠICE*** I NJENIH RODITELJA KOJE SAM NAZVAO. ISTO TAKO, NARAVNO, DA TO NE BIH NAPRAVIO DA PETRINO STANJE NIJE TOLIKO BOLJE I DA TOLIKO RAPIDNO NE NAPREDUJE DA SMO SVI PRESRETNI. CAK POSTOJI OZBILJNA ŠANSA DA NASTUPI NA DRZAVNOM.kiss

Eto u pocetku dana nekih 90% ekipe je progutalo šalu, kasnije je bilo oko 50%. U svakom slucaju nije loše!!! yes

cry Nazalost posljedice Lukšine*** mononukleoze su takve da je jetra vrlo jako stradala. Zbog toga se Lukšica*** više ne smije baviti nikakvom fizickom aktivnoscu, a cak ce i skolu dovrsiti samo kroz ispite, izvanredno, tj. bez odlazaka na nastavu. Znate da mi je Lukša*** kao kcer i da me ovo uzasno pogodilo. To je velik udarac za tim, no meni osobno ovo je puno preteško palo. Jednostavno više nema snage... Postu cu dovršiti kada malo dodjem k sebi! Ne znam kada i nemojte me siliti... Jednostavno, ne mogu.
cry

thumbup NASTUPI:

- cetvrtak 2.4. u 12.30 ured, prijevoz sluzbeni autom (Zracna luka Zagreb, do 14.45), o/o Ž Bumbum:
Sedak**, Prišlin*, Paun*, Ceh

(objavljeno: srijeda, 01.04.2009. u 00:03) komentiraj (40)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.