***************************************** PIMPY VIŠE NIJE U TIMU *******************************************

Nastup u Panorami (visok protokol) u 7:15. Cure se javljaju, odabiremo medju onima koje se jave. Nikoga ne tjeramo niti prisiljavamo. No, onda se javlja jedna mama i kaze kako njena kcer ne moze na nastup jer ona odlazi u Njemacku, pa kcer mora kod bake. Naravno, sve mi je jasno. Cura je uprskala, dobi ce jezikovu juhu (i nista vise). Onako kurtoazno pitam gdje je baka, uvjeren kako je bar 50-100 km od Zagreba. No, ispada da je baka samo 5-6 km dalje od njenog stana, na podrucju grada Zagreba, tj. unutar linija gradskog prijevoza. I sad meni nesto nije jasno. Kako netko moze tvrditi da jedna srednjoskolka ne moze na nastup autobusom u 6:30 kada mi u timu imamo bar 10 cura koje idu na faks ili u srednju skolu u 6:30 ili ranije (neke i u 5:45)? Konacno, kako cemo mi i jedan nastup odraditi ako ce komocija cura biti do te mjere da je 6:30 neprihvatljivo iz sigurnosnih razloga? U vrijeme kada 90% osoba ide na posao, dobar dio u skolu... Naravno da tako nesto nisam mogao prihvatiti. I rekao sam mami da ako se ne pojavi na nastupu moze vratit uniformu jer vise nema sto raditi u timu. Dva sata kasnije dosao je SMS da Pimpy donosi uniformu u ponedjeljak. Tako je i bilo. Hvala Prislin koja je uskocila na nastup.

Zao mi je ko psu. Pimpy sam iskreno dozivljavao kao svoje vlastito djete. Uzasno mi je bila draga. I sa onim njenim pitanjima i sa odnosom prema timu i meni. Nije to samo gubitak tima, nego i moj osobni gubitak. No, što je tu je. Tako sto ne bih dozvolio nikome. Ali nikome.

Obecao sam vam fotke iz tuluma pa ih i evo.


DRZAVNO PRVENSTVO JE U JASTREBARSKOM 1. do 3. svibnja. Vise od toma na blogu HMS-a

Od slijedeceg posta imamo jedno iznenadjenje. Nesto skroz novo. Mislim da ce biti pun pogodak.


thumbup NASTUPI:
- utorak 10.2. u 8:00 ured (Zracna luka, ispracaj nogometne repke u Rumunjsku), prijevoz sluzbenim autom, o/o Ž Bumbum:
Sedak**, Špoljar**, Pavic*, Horvat

(objavljeno: utorak, 10.02.2009. u 18:01) komentiraj (19)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.