********************************* BRDO GLUBOSTI IZ LJUBOMORE I ZAVISTI *********************************

Znam kako mi je prvi puta bilo tesko kada se o meni provalila totalna laz i onda se razvijala, rasla i rasla. Svaki moj odgovor, demantiranje, dokaz o lazi uopce se nije cuo. Jednostvano ljudi su culi laz i ona im je dalje zatvarala usi. Svakakvih gluposti je bilo. Od mojih navodnih politickih aktivnosti, preko kriminala, do nemoralnog ponasanja. No, covijek se nakon nekog vremena navikne, otvrdne. Jednostavno se vise ne obazirete, kazete svoje i znate da vas rad demantira zlobu, zlocu i neistinu. Jer 15 godina bez ikakvog skandala znaci samo jedno: gluposti, gluposti i gluposti.

No, OK ako nekog morate navalite na mene. Udrite po meni, moja obitelj i ja smo i ovako postali imuni. Nemojte dirati cure, jer to na njih utjece uzasno. One su jos uvijek u psihickom razvoju. Nisu na to navikle i daleko im teze pada. A zasluzile nisu. Nagazili ste bezveze Linu**. Ona da ima dijete. Hahahahahaha... Pa ako bi mi rekli "netko je u drugom stanju" za nju bih zadnju pomoslio. I zbog njenog odgoja, i zbog karaktera, ali i zbog cinjenice da joj se seksualni zivot svodi na prosjecnu aktivnost zene od 95 godina.

Kukolja**** i alkohol. E tu ste bas nasli crkvu gdje cete se bogu molit. Cura niti ne puši, a kamoli da se ubija u alkoholu. U njenim godinama ne bi bilo neuobicajno ispijanje alkohola. Nazalost, to je danas realnost. No, upravo ste prozvali curu koja to sigurno ne radi. Koja se nikada nije napila, koja je vrlo proracunata i kojoj se tako što ne bi desilo u prvom redu radi nje same. A Luksa*** pa njeno ponasanje je na razini majke Tereze. Ljudi, pa ta cura ne zna ni opsovat, odgajena je kao najveci konzervativac. Koliko god se mi trudili da izadje van na pripremama ona ostaje u sobi. Cura je odlicna za drustvo i sve, no jednostavno joj takav nacin zivota ne odgovara. I bas ste nju pronasli.

I zato svi koji znaju o kojim curama govorimo znaju da su to najvece moguce gluposti, znaju da su te cure upravo suprotnog ponasanja. A vama cure: ne obazirite se na budale, zavist i ljudsku zlobu. Ljudi do kojih vam je stalo znaju tko ste i sto ste, te kakvi ste.


yes Jucer smo potpisali ugovor o financiranju projektata koji promicu temeljne vrijednosti Europske unije, sto je veliko priznanje, no i obveza.

party UGODAN ODMOR DO SIJECNJA
Nadam se da ste marljivo ucili i da ste svi postigli uspjeh u skoli koji ste si zacrtali, te da mirno odlazite na praznike. Ako niste, ostaje još jedno polugodište da se to ispravi, zar ne? Svi ste puno radili i trudili se, pa ste i zasluzili ove praznike. Ekipa, odmorite se. Dobro se provedite, zaboravite na školu, na mažoretkinje nemojte zaboraviti, pazite da se ne ugojite od ljencarenja i silne klope, te uzivajte u svakoj sekundi slobode. Ugodan odmor i vidimo se u sijecnju!


Medju velikim brojem cestitki stigla vam je i ona NK Dinama:
Image and video hosting by TinyPic

(objavljeno: subota, 20.12.2008. u 17:57) komentiraj (15)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.