******************************************* I TO SE MORA DESIT **********************************************

Image and video hosting by TinyPic

Nikad bolji defile, nikad bolja generacija - no eto "crna" subota nas je kostala.

No, prvo ono najvaznije. Bravo kadetkinje! Iskreno bravo jel ste bile najbolje. OK, i vama defile nije bio bajan, bilo je tu stapova ko pljeve na podu. Na drzavnom ste bile daleko bolje. No, budimo realni, uz sve to bile ste najbolje. I to se vidi po ocjenama. Jos veci bravo za nas najmladji sastav jel su nase mrvice gotovo nova generacija, sklepane tek u listopadu. Da ne spominjemo u kakvom je stanju sastav bio na regionalnom (pa bile su cak i druge). I zato svaka cast Marijachi koja je tako sto uspjela stvoriti u kratko vrijeme.

Moje najiskrenije cestitke i juniorskom paru, Kristini Lovrek i Marini Prislin, koje su ali stvarno pomele konkurenciju. Pomele, rasturile, ubile, razvalile, razbile... Cure bio vas je uzitak gledat.

Bio je uzitak gledat i seniorsku koreografiju. Cure su briljirale. Nije pao ni jedan stap. Nakon toga sam rekao "nije mi bitno koji cete rezultat postici, osvjetlali ste nam obraz i pokazali ste da defile nije pravo stanje stvari". I na koncu nase cure su i po ocjenama u koreografiji nadjacale konkurenciju. No, defile, iako je savrsen, stvarno vrhunski napravljen, polucio je vrlo lose rezultate. Sa osam stapova na podu ne moze se ocekivati dobar rezultat. Ne samo da su nam pobjegle jedinice, nego smo dobili i dvije trojke. Zao mi je, neopisivo mi je zao, jer suci zapravo nisu mogli ocjeniti koliko je defile istinski dobar obzirom da je u momente i po tri djevojke trcalo po stapove. Desilo nam se upravo ono sto se desilo Osijeku na drzavnom. Osijeku treba cestitati, a mi moramo prihvatiti da smo posteno izgubili.

I ova generacija juniorki je izvrsna. Ali, imati 15 stapova na podu u defileu i 8 u koreografiji nije lose, nije tragicno, nego je smak svijeta. Tako nesto ne desava se niti na drzavnim prvenstvima daleko najlosijim timovima. Uzas! Stvarno mi to nije jasno. Pa te juniorke izbacaju po 130 bacanja tijekom treninga, a da im svima zajedno (3.250 bacanja) ne padne vise od 4 stapa. Ne svakoj, nego svima zajedno. Sto se tim curkama desi na nastupima, a eto i na ovom Europskom da im iscure stapovi ja stvarno ne znam. U svakom slucaju cure su osvojile 2. mjesto zahvaljujuci plesu i koreografiji. Jer prema ocjenama tehniciranja ne bi osvojile cak ni broncanu medalju.

O seniorskom paru ne mogu nista reci jer osim nasih cura nisam vidio ni jedne druge. Dok ne pogledam snimke mogu samo prepricati ocjene, ali ne i procjeniti stanje same izvedbe.

Zelim naglasiti ono sto sam i djevojkama rekao prije puta kuci. I najvecim sportasima desi se los dan. Kosarkas ne pogodi tri slobodna bacanja za redom iako ih inace pogadja 100 za redom na treninzima. Hrvatska je u Zagrebu izgubila od Engleske 4:1 iako smo ih samo prije neki mjesec rasturili u Londonu. Je li takav rezultat realno stanje hrvatske reprezentacije? Nije! Jesu li Englezi na toj tekmi bili zasluzeno bolji? Jesu! Je li lose? Je! Je li smak svijeta? Pa, dovraga, nije! Nije nas tim sada postao los radi jednog loseg defile. I dalje smo mi vrh vrhova. I dalje radimo daleko najbolje nastupe, turneje, plesemo za najvise institucije, svi nas traze, dok drugi, pa i oni sa boljim rezultatima Europskog prvenstva odrade godisnje onoliko nastupa koiko mi odradimo inozemnih turneja. Nije jedan nastup ogledalo necije kvalitete ili snage.

Konacno i to sam rekao djevojkama. Nitko vam nemoze osporavati da imate pravo na los dan, los nastup. No, iz ovoga treba nesto nauciti i pokazati iduce godine tko je istinski vrhu Europe. Gubitak je dio pobjede. Tko ne moze prihvatiti gubitak, nema se pravo niti natjecati, nikada nece biti pravi prvak. Upravo smo prosle godine vidjeli kako se ponasaju oni koji nemaju obraza. Takvo ponasanje nikome ne moze biti izgovor za revansizam. U takvim trenucima ogleda se tko je zapravo tko. A pobjedniku treba cestitati, to sam ucinio ja, ali i cure. Cinim to i ovom prilikom. Cestitam boljima i uvjeravam ih da cemo iduce godine biti jaci nego ikada.


(objavljeno: utorak, 16.09.2008. u 12:31) komentiraj (26)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.