********************************* NA REGIONALNO IDEMO HENDIKEPIRANI *******************************

Cestitam svim curama koje su danas procitane medju 5 najboljih, posebno onima koji su imali ocjene preko 4,50. Jos vise cestitam onim curama koje su prebacene.

Jedna kadetkinja je danas slomila ruku. Dan prije regionalnog. Stoga cemo sutra rezervu uvaljivat na njeno mjesto. Valjda ce stici sva mjesta u formaciji napravit u nekih 2-3 sata treninga. Ma hoce sigurno. Na srecu, to je regionalno, a ne drzavno.

Pavicki**** je jucer umro djeda. Sva je skrsena. Totano. Danas smo se svi skupili i bili smo kod nje. Full mi ju je tesko tako gledat. I ja sam zbog nje u teskom bedu. Ponudio sam joj da sutra ne ode seniorki sastav na regionalno (nego da ode direktno na drzavno), ali Pajo ko Pajo sve ce za tim napravit. Jasno je to odbila, nije htjela niti cuti. Apsolutno je inzistirala da ide na regionalno. To je nase zlato. Sve za tim. Pajo mi te volimo! Iskreno.

Svi timovima sutra sretno na regionalnom. Osvojite sto bolja mjesta. Sisak, eto nas, dolazimo!

(objavljeno: subota, 05.04.2008. u 22:42) komentiraj (42)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.