30

srijeda

listopad

2019

Međunarodni seks

" Kad se j***te s nekim iz druge zemlje, dajte sve od sebe, jer ipak predstavljate svoju zemlju."

Ova me rečenica nasmijala i podsjetila na bojno stanje koje traje od predzadnjeg posta. Doista, želja je čudo, a uspješno pokazivanje iste, još i veće.

Istražila sam njegovo tijelo tako temeljito, da točno znam kako će reagirati na svaki moj dodir. Doduše, to mi potvrđuju i njegove riječi, uzdasi i nestrpljenje koje pokazuje ... dok ja predstavljam svoju zemlju ... slušam ga kako govori ... što ti radiš tom k***u, to nije normalno, volim kad mi ljubiš trbuh ... o da, i to volim, kad mi ližeš pazuha i bradavice ... i taj prst ... nisi normalna ... razmazila si me ...
Gledam mu te iskričave oči i osmijeh ...
Uspjela sam pronaći i točke za koje ni sam nije znao da na njih reagira. Volim ga vidjeti u toj ekstazi kao da će svakog trenutka eksplodirati.
Uživam u njemu i njegovim reakcijama.
Satima ga milujem i samo se smješkam.
Onako, pomalo zločesto, riječima ... sad ćeš vidjeti što ću da ti radim ... samo gledaj i ćuti ... sva sam posvećena tom ozbiljnom poslu koji me iznimno raduje.

Shvatila sam da puno više volim davati, nego primati, čak i u onim trenucima kad mi kaže da mirujem, da ga ne diram, da sad on želi meni ugađati ... ne mogu mirovati.
Nije mu uspio ni pokušaj da mi čvrsto drži ruke iznad glave.
Ne može mi uskratiti užitak da ga dodirujem, ma koliko se trudio.
Predložio je da mi veže ruke.
A ne, oprosti, rekla sam, nezamislivo mi je da se sva ne omotam oko tebe.
Mislim da bih poludjela !

24

četvrtak

listopad

2019

Strast

- Stvarno si me baš toliko poželio? - pitam.
- Nisam ti pokazao ni upola koliko ...

Pitanje postavljeno oko dvadeset i jedan sat, dobivalo je odgovor do iza jedan poslije ponoći.

Razmišljam da češće izbivam od kuće.

03

četvrtak

listopad

2019

Kada upoznate njegovu bivšu

Eto, i to se dogodilo.
Nije bilo planirano, a baš ni željeno, ali očito neizbježno.
Iako su njih dvoje bili razdvojeni već par godina u trenutku kad smo se nas dvoje upoznali, nisam bila pošteđena njenih napada i vrlo ružnih pridjeva kojima me častila. Bez obzira što je duplo mlađa od mene, nisam si ni u jednom trenutku dozvolila spustiti se na njezin nivo i uzvratiti istom mjerom.

To je otprilike izgledalo ovako: istresla bi sav gnjev, izvrijeđala me i blokirala.
Blok je zapravo bio potpuno nepotreban jer meni nije padalo na pamet uzvraćati njezine napade.

Onda, kako je vrijeme prolazilo, a on odbio komunicirati s njom u vezi djeteta, ja sam postala ta neka karika koja je stajala izmedju njih i prenosila poruke.
U jednoj njenoj molbi da mu prenesem određene informacije, ispričala se za sve ružne riječi koje mi je izgovorila pod izlikom povrijeđenosti.
Iako ne smatram da ičija povrijeđenost opravdava bezobrazluk, ostala sam suzdržana u svakoj komunikaciji s njom.
Ruku na srce, bolju glumicu nisam srela, a bome niti joj vjerujem. U debelom je raskoraku između onoga što čini i onoga što govori.

Dok, jednog popodneva, misleći kako je dijete kod njegove mame, otišli smo tamo.
Djeteta nije bilo, ali dok smo mi tako ispijali kavicu, gospođa je ušetala u dnevni boravak, mrtva hladna, kao da nikada nije uputila ni jednu uvredu ni meni ni njegovoj mami. Srdačno mi se nasmijala, pružila ruku i pitala kako sam ...
A ono ... zbilja imaš džon obraz ...

Vidim krajičkom oka kako se on smrknuo, ali bavio se djetetom kojeg nije vidio puna tri mjeseca, pa nije obraćao pažnju na nas. Nije ni primijetio kad sam izašla van zapaliti, a ona došla za mnom.

Bila je napadno prijazna i uljudna. Znam da joj trenutno trebamo svi koji mogu uskočiti kad zatreba pričuvati dijete, pa je zato tako fina.
Baka će progutati svako govno da viđa unuku, ja ću pomoći koliko mogu pri komunikaciji s njom, jer on je ne može vidjeti krajem oka, a još manje normalno se dogovarati ... pa ćemo vidjeti ...

Zapravo, ono što me iznenadilo je totalna ravnodušnost na nju. Nisam osjetila nikakve emocije, čak ni nelagodu.

I sve to, debelo se isplatilo.
Ta tri susreta s djetetom u tri dana, od njega je napravilo sasvim novu osobu.
Zapravo, ne novu, već onakvu kakav je bio kad smo se upoznali.
I da je samo to pozitivno u svemu, vrijedilo je.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.