nedjelja, 31.01.2010.

Glumiti voljenje



Napomena: Sluša/gleda se: Jungle Shadow




Image and video hosting by TinyPic





Funkcija unutar robovlasničke hijerarhije:
kupi kruh i mlijeko
i nakon toga dođi po novi zadatak.

Ne znam u što pogledati,
niti jedna točka s popisa
ne pronalazi ekvivalent
u tvojoj pojavi.
Kao da se bunim protiv vlastitosti.

Sada... sve je pitanje trenutka
u kojemu će moja dosada kulminirati -
kada će doživjeti klimaks
unutar egoizma...
...onda,
reći ću ti konačno da odeš.
Koristit ću velike riječi
jer ćeš unutar konfuzije
vjerovati da te ne boli.

Arhetipski scenarij
koji već dugo periodički vrtim.
No, budimo iskreni,
sve sam rekla još na početku.

Samo budale vjeruju u promjene
prethodno najavljenih ishoda.


Uostalom,
tvoja fusnota je suviše blijeda
spram nebrojenih stranica
koje pišem.

Neznatan si zarez
ovog antijunačkoga epa.
Nevažan. Nezapamćen. Ništavan.

Pije mi se kava - što čekaš?!






Image and video hosting by TinyPic

- 14:37 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 30.01.2010.

Sidetracked




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



PERFORMACIJE UMORNIH OČIJU


Petnaest minuta do nedoba -
otvaram oči
zbunjena,
omamljena;
kako je moguće da sam odmorna?

Organizacija,
rekapitulacija,
kontakt sa svijetom,
zatim sjedimo sami moj Walter i ja.

Varijacija na temu
postponoćne balade:
"Nema te,
a ja tu..."

Umalo sam povratila sebi u usta
od spoznaje
da sam ponovno
ljigavo
zaljubljeno
balavo
djevojče.

Majka bi se postidjela da me sada vidi.

I onda se smrznem,
iako je voda bila topla.
Bosa na crno - bijelom podu,
papuče su korak predaleko.

On odlazi danas.
On. Moj on...
...diskretno poput moljca
progriza bravu
i tiho, iako markantno,
odlazi s osmijehom.

Antipiretik
- da, znam što je to -
vrišti za mnom,
a i on je zahroptao
pije nego se jučer obukao.

...
sudoku,
micubiši,
honšu
i hirošima!

Što je to sa mnom?

Da sam netko drugi
možda bi me bilo stid.
A samoinicirani model
moje mršave savjesti
sve je osim moralan.

Otišao je danas.
On. Moj on.









Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



AFEKTIVNA STRANA KONFLIKTA LIČNOSTI


Želim i neću
istovremeno i izvan vremena:
simultano odvijanje komedije straha,
svjetovne pasije
i akrobatskog performansa nultog stanja svijesti -
tišina.

Neka se latinoamerička pjesma čuje
u pozadini
onoga što nalikuje tangu
najgoreg ustuknuća i besramne predaje.

Nikada te neću voljeti
kao ovoga trenutka
dok, gledajuć' crvenkastu fasadu neke zgrade kroz prozor,
vidim točkice tvojih očiju,
svijetle pjegave depigmentacije tvojih obrva,
tvoju kožu s reklame
meku poput skupe jakne
od teleće kože
i kosa
kao krzno lisice na kapuljači, na ovratniku.

Čudno, sjećam se,
plakalo mi se kada si me dirao.

Plakalo, smijalo, vrištalo, plesalo, pjevalo, ozljeđivalo...
Više od toga
ja ne mogu biti ja.

Muči me moja slabost,
labilnost koja se prospe po meni
poput anafilaktičkoga šoka
nerijetko,
upravo onda kada se sjetim
Judinog poljupca.

Reci,
jesi li me izdao?

Ako kažeš da nisi, hoću li to svejedno misliti?









Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



SLOBODNI UMJETNIK


Kaže,
ne smeta joj kada su malo ružni,
samo da su viši od nje
da može u miru
izvoditi
svoju paun-paradu
na štiklama.

Uza sve vrste,
boje,
oblike
i veličine,
kako me vječno dopadaju
umjetničke duše?









Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



ASEKSUALNA PARADA PROSTITUCIJE


Lako ti odolim
tek pukim htijenjem
goneći svaku fizikalnost unutar spoznaja:
na direktno odgovaram
dječijim osmijehom.

Zatajila sam svoju kukavičku izdaju,
obećanje koje sam darovala
dok je svitalo u Božiću.
I sada ne znaš
koliki lažljivac može biti istina.

Ne raduje me iščekivanje
bilo njega, bilo tebe.

Vrtlog - vakuum
se prostire
i svakim polumjesecom koji ugledam prije nego svane
pojede još milimetar moje kože
ostavljajući otiske, ogrebotine
s unutrašnje membrane koja okuplja moje mišiće.

Toliko zlobe nisam skoro
imala prilike upoznati
u sebi.

Vole me prijatelji.
I tvoji me prijatelji vole.
I njihovi prijatelji...

Toliko afekcije može ugušiti čovjeka;
može me ubiti, a da ne osjetim da me ubilo.

Nemili, nevoljeni,
ovo se koplje na tebi bestidno prelama
dok ne skupim dostatnu količinu
emocionalnog sala
da me grije kad te se riješim.

Osjet nemoći.

A mrtvo mi novorođenče
paradira po noćnoj mori -
zapravo, čudesna je kvalitativna strana
apatije. Kao da nikada ništa nije bilo.

I ti. Kao da nikada ništa nije bilo.

Opusti se;
ova vožnja je poput morfija:
niti ćeš se sjećati
niti ćeš biti svjestan.

- 17:23 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 25.01.2010.

I vrti se. I pleše.

Ani Orlović za rođendan, 26.01.2010.




Image and video hosting by TinyPic




Minijaturna nakupina crnoga sjaja
koja se smije budućim borama oko očiju.
Pleše,
i pleše,
vrti,
i vrti se...

Dimenzija bačenih kocaka -
ispijenost ponavljanja briše se rukovanjem,
a onda zagrli.

Oslobađa se potiskivanja, kaže Freud;
baletna papučica skuplja
svaku društvenu konvenciju
koja nas retroaktivno čini žrtvama.
Pleše,
i pleše
i pleše
i vrti se
i pleše...

Maleni više nisu maleni -
stojećki se ispravno gledamo u oči.
"Kao" postaje "jednako";
istoznačni i jednako lijepi,
jednako mladi,
jednako srčani - grče se prsni koševi
i za par-sto godina leći ćemo.

Ali smijati se,
vrtiti,...









UPDATE:



Image and video hosting by TinyPic


NEŠTO NOVO: Dekonstrukcija

- 12:16 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2013 (1)
Travanj 2013 (2)
Siječanj 2013 (2)
Veljača 2012 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (3)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (27)
Svibanj 2010 (22)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (8)
Veljača 2010 (22)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

By: Vedrana Jukičić


'Čovek ne stari istovremeno uz časovnike, nego ponekad za tri dana više no za godinu.'

(Milorad Pavić - Predeo slikan čajem)


Blog je zaštićen copyrightom©
i nijedan njegov dio ne smije
se kopirati bez dozvole autorice
Vedrane Jukičić.

Kontakt

jukicicvedrana@gmail.com