četvrtak, 27.07.2006.

More, more...

Bilo bi vrijeme da objavim koji novi tekst, ali baš i nemam volje za pisanjem.
Pa, eto bila sam nedavno na moru. Otišla sam nakon upisa u srednju. Na more sam otišla sretna jer sam upala u Gimnaziju. Vratila sam se prije otprilike dva tjedna, malo manje. Bila sam na Viru, bilo je super. Neću o detaljima, ali društvo je bilo prilično dobro, vrijeme vruće, more toplo. Malo mi je smetalo što na Viru nema vode, nego se ona naručuje, ali se ne smije piti, nego se pitka voda kupuje u trgovinama. Grad i nije nešto posebno zanimljiv. Svuda kramari koji prodaju sitnice koje skupo naplaćuju. Ima i zanimljivih stvari i mjesta za zabaviti se.
U blizini se nalaze Zadar, Nin i neka druga mjesta. Nin je zanimljiv po svojim znamenitostima, tj. starim zgradama, a poseban je Grgur Ninski kod kojeg ljudi stoje u redu samo da bi ga uhvatili za nožni palac i zaželjeli želju.U Zadru su mnoge crkve, a u središtu starog grada ima mnogo trgovina za shopping. Bili smo i kod morskih orgulja. Isprva nisam znala šta je to , ali sam vidjela da su to orgulje kojima more svira svojim valovima. Kako, neznam.
Bili smo na ljetovanju 8-9 dana, ali neznam točno šta sam radila cijelo to vrijeme. većinu dana sam se kupala i sunčala. Dobila sam i lijepu boju. Bilo je tako vruće i sparno da sam stvarno bila uglavnom u vodi kako bih se osvježila. Jedva čekam sljedeće ljeto.

/19:40/ ..::Leave a Step::.. /0 Steps)/

ponedjeljak, 03.07.2006.

Upis u srednju školu

Danas sam se prijavila za upis u srednju školu. Roditelji su me poslali samu. Točnije, rekli su: Pa zar te ne bi bilo sram da te mi vodimo u SREDNJU školu. I tako sam ja lijepo otišla sama. Bilo je OK. Prijavila sam se u Gimnaziju (ali nisam štreberica!). Imam 59 bodova, a u toj školi prag je 50. Ja već računam da sam učenica te škole jer s tolko bodova sigurno prolazim.
Moram spomenuti da su me neke sitnice pomalo naljutile. Imala sam priliku vidjeti kako neki muljaju u vezi s upisima, kao „idem u trogodišnju školu, na polugodištu ću imat sve pet i onda se prebacit u Gimnaziju“. Mislim, to nema smisla. Zašto takvi uopće žele ić u Gimnaziju? Ako si jedva spajao kraj s krajem u osnovnoj, kako misliš proć gimnaziju i kasnije fakultet, jer samo sa završenom gimnazijom zapravo nemaš nikakvo zanimanje ako ne završiš faks. Al dobro, takvi će, čini mi se, vjerojatno vrlo kratko živjet u svojim snovima jer će kad dođu gimnaziju shvatit da ne mogu to izdržat. Neki će možda i uspjet, ali vidjet ćemo. Nek rade šta hoće.
Što se tiče same procedure upisa, nije ništ strašno. Dođeš, uzmeš i popuniš prijavnicu, pa je predaš skupa sa svjedodžbama iz 7. i 8. razreda, te domovnicom i rodnim listom. Ja sam dodala i neke dodatne dokumente koji se mogu dodati, al to nije ništ posebno. Ljudi su danas tam bili simpatični. Možeš ih pitat šta hoćeš i oni ti lijepo odgovore.
Čini mi se da mi još nije pravo došlo do glave da sam završila osnovnu školu. Danas se još od upisa čudno osjećam. Gledala sam tu petrinjsku srednju školu vrlo znatiželjno, zamišljajući se kako ću tuda uskoro prolaziti i ja, i to kao prava SREDNJOŠKOLKA! Iskreno, žao mi je ško sam završila i napustila osnovnu školu, ali mi je drago što ću biti srednjoškolka! Jedva čekam!

/21:30/ ..::Leave a Step::.. /0 Steps)/

nedjelja, 02.07.2006.

Početak

Evo postala sam i ja blogerica. Ne mislim baš pisati dnevnik na internetu, ali mislim da će vicevi i druge zanimljive stvari biti prilično dovoljne.nut

Zasad, pozdrav svima koji ste ovo pročitali!

Ninocka4 wave

/19:31/ ..::Leave a Step::.. /2 Steps)/

Sljedeći mjesec >>