Voljeti u tisini osjecaja

26.04.2006. srijeda

Uvijek uprskam....

Kao prvo hvala vam svima što ste uvijek uz mene, što svaki puta kada pokleknem vi me utješite svojim riječima i ohrabrite me. Pa sada, evo da udovoljim Ivi koja mi je poslala nekoliko mailova da me pita da li sam ok i da joj kažem što je sve bilo sa mnom, mojom ljubavi i mojom frendicom... Pa ovo je Iva za tebe... I hvala na svim mailovima... Ja i ta cura smo se dogovorile da ćemo se vidjeti da porazgovaramo o svemu... Zapravo ja sam nju htjela uvjeriti da ako ga voli da se ne obazire na mene i neka bude s njim, no njena namjera je bila drugačija... Nakon nekog vremena provedenog u razgovoru zamolila sam ju da li smijem nazvati NJEGA da dođe.... Molila me samo da ju ne ostavim samu s njim... Nakon malo nagovaranja ipak je pristala popričati s njim... Dugo su razgovarali... Nikada neću znati o čemu... Zaključili su da bi bilo najbolje da ja i on ostanemo zajedno.... Rekla mi je da je ona zaljubljena u nekog drugog... Nikada neću saznati da li je on još uvijek u nju... Da mi ona nije rekla za tog drugog dečka inzistirala bih da oni budu zajedno... Dala sam sve od sebe... VOLIM GA!!!! Ali veza nam postaje katastrofa, skoro svaki put kada pričamo on se zbog nečega dere na mene... Kao da sam neka zločesta djevojčica, a on mi je tata... To ne mogu podnjeti i većinu me puta tako rasplače... Ne želim da skuži da plačem... Ne želim plakati... Ali kako on ne kuži da mi svaka njegova riječ tako puno znači... Nikada me nitko nije tako često uspio rasplakati kao on... Cijeli dan sam vesela i mislim da me ništa ne može rastužiti i onda par njegovih riječi i gotova sam.... Ne želim ga tako jako voljeti.... On je savršen, dobar, zgodan, pametan, pristojan, a ja sam vještica. Uvijek nešto zbrljam i nikada ništa ne napravim kako treba... Mrzim samu sebe zbog toga... Trudim se prema svima biti dobra, trudim se svima pomoći i onda trenutak sebičnosti sve uništa. Zašto moram biti tako zla... Zašto mu nisam mogla slagati da ga ne volim i onda bi on i cura koju voli bili sretni zajedno. Ali nisam, bila sam sebična.... Nakon jednog sam razgovora popustila, zapravo nikada nisam mogla reći da ga ne volim... Rekla sam im da se ne brinu zbog mene i budu sretni zajedno, ali nisam se dovoljno potrudila... Da sam rekla da ga ne volim oni bi bili sretni... Ona je tako divna, lijepa, skromna, pametna, dobra... Bili bi savršen par... Oboje su savršeni... Ja sam im to morala pokvariti... Nisam mogla biti dobra... Nisam ih uvjerila da budu sretni bez mene.... Ne želim više pisati... Nisam stavila niti jednu pjesmu jer sam vas dovoljno gnjavila sa ovim gore glupostima...Sve vas pozdravljam...
- 20:04 - Komentari (31) - Ispis - #

19.04.2006. srijeda

Neću odustati od pisanja...

Napisala sam da neću više pisati, i nisam htjela... Ali opet... Nisam mogla bez vaših blogova i sve sam vas komentirala... Malo sam razmišljala, zašto prestati pisati??? Zar zbog dečka kojeg volim i koji može ovo pročitati kada poželi jer zna za moj blog? Ne bih htjela da on čita sve što me muči... Ne to ne želim... Ne želim također da čitaju ovo sve osobe koje su me na neki način povrijedile i kojima je posvećena ova pjesma...

Nakon razočaranja

I kada te ponize,
zgaze, razočaraju i iznevjere.
Kada ti sunce postane sivo,
kada dan poprimi boju noći,
kada u jezeru nestane riba,
kada se sve nade izgube
u beskraju daljine,
kada misliš da ne možeš dalje,
kada sve cvijeće povene,
kada ljubav postane ravnodušnost,
a prijateljstvo se pretvori u izdaju,
tada podigni glavu visoko gore,
nasmiješi se
kao da je život
jedna prekrasna bajka,
da oni koji su ti to učinili
nikada ne saznaju
da postoje bajke
s tužnim krajem.


Ali opet nisam mogla bez svih vas, osoba koje ne poznajem zapravo i koje su me često puta utješile svojim komentarima, pa ček i nasmijale mnogo puta... Inače, dobila sam ponudu za objavu zbirke pjesama.... Još prije, ali nisam pisala o tome jer nisam htjela da se zna, a i bojala sam se da to neću napraviti...

Željela sam u ovom postu pisati i o ljubavi... Jako sam zbunjena... Mislim da me dečko ne voli, nego da voli curu koja mi je prije (dok se nije preselila) bila najbolja frendica... Ona je super cura, skromna, divna, pametna, lijepa, dobra... Imam osjećaj da ovih deset mjeseci veze da je on cijelo vrijeme volio nju... A i ona njega... Osijećam se kao da zbog mene nikada nisu mogli biti sretni... I sada nakon mnogo razmišljanja, mnogo suza odlučila sam da moram zanemariti svoju sreću zbog njih... Razgovarala sam s njima... Ona ne želi nama uništiti vezu, a on se ne može odlučiti... Ja sam ih oboje molila da ako se vole da budu zajedno... Svakom riječi koju sam rekla sve sam se gore osijećala, ali opet konačno sam sigurna da sam dobro postupila... Sada ih moram pustiti da razgovaraju, da sve riješe... Sve mi frendice kažu da sam luda i da moram malo biti sebična, ali ja ga ne mogu gledati nestretnog... Kada sam mu to rekla rekao mi je da mu je bilo lijepo sa mnom, rekla sam mu da je to različito od biti sretan i na to nije ništa odgovorio.... Volim ga... Više od svega... Želim da bude sretan pa makar i daleko, daleko od mene... Evo još jedna pjesma za nju i onda obećajem da vas više neću gnjaviti svojim besmislenim pjesmama i da više nikada nećete vidjeti pjesmu na mom blogu, osim ako netko to baš jako ne želi, ali to ne vjerujem...


Andreji…

Imaju li tvoje oči dublji pogled
ili je na tvojim usnama veća čežnja?
Zvuči li tvoje ime bolje od mog
ili to njegovo srce bira?
Znam da je tvoje srce veće
a tvoja plemenitost beskrajna …
Ali znam i da ga više volim
nego ga ti voljeti možeš …
Možda ću jednom okriviti sudbinu
što se vaši pogledi tada sretoše,
možda ću okriviti blagi povjetarac,
jer mu je donio nježni miris tvoga parfema,
možda ću okriviti ljubav
jer se tako nesmiljeno poigrala …
Ali znaj da tebe okriviti neću
jer nekada si bila moja prijateljica.


Pozdrav svim blogerima. Nutshell ja nikada neću biti tako dobra kao ti, a mucek jako mi je drago što sam ponovno našla tvoj blog... Sve vas puno pozdravljam....

- 16:58 - Komentari (35) - Ispis - #

05.04.2006. srijeda

Nastavak prijašnjeg posta...

Trebamo li u životu težiti nekom savršenstvu ili biti zadovoljni sitnicama? Na neki način lijepo je težiti savršenstvu i truditi se postupati najbolje što možemo, ali opet s druge strane lijepo je radovati se sitnicama, veseliti se svakom sunčanom danu, osmjehu nekog nepoznatog prolaznika... Zar nije život jedna priča puna uspona i padova, uspjeha ali i teških početaka? Zar se trebamo predati i odustati od svojih snova? Zar trebamo biti gnjevni i ne vidjeti sitnice koje nas mogu nasmijati? Život bi mogla biti i jedna predivna bajka samo ako ju mi takvom učinimo... Život je jedan veliki san koji samo treba naučiti kako ga sanjati da bi bili sretni... I sama se čudim kako sada tako razmišljam, a da realno gledano život mi je katastrofa... Trudim se biti sretna... Trudim se pomagati drugima... Ako su drugi sretni i ja ću biti makar ne bila s osobom koju volim jer ako je on sretan i ja ću biti bez obzira na sve... I ako ga budem morala gledati s drugom, a u očima mu budem vidjela da je sretan, možda ću u prvi tren biti tužna, ali poslije će mi sigurno biti drago, pogotovo ako budem sigurna da je ta cura dobra i da ga voli...


Dodatak

Ja to ne mogu... Nisam dovoljno hrabra... Ne mogu podnjeti da je gotovo... Napuštam Vas... Ne želim više pisati... Briga me za sve... Jako me boli... Nadam se da je barem sretan... Daleko od mene... I dok mi suze sada klize niz lice pokušavam se pomiriti s time... Više neću pisati... Preteško je... Sve Vas pozdravljam... I sretno....
- 08:59 - Komentari (44) - Ispis - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2014 (1)
Svibanj 2011 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (2)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ako mi tko želi pisati može na sadrzajromana@net.hr


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Counter
Counter









Sadržaj romana

Počinje, naravno,
kao i svaka druga
knjiga o ljubavi:
on dječak, ona djevojčica
i tako se vole, ponekad.
Na prvim stranicama
još se uspinju,

još rastu,
još izmišljaju jedno drugo
i srcem dodiruju
vlastite snove.
Na dvadesetoj drže se za ruke,
na četrdesetoj još mu dopušta
da crta njeno lice
na površini vode,
još ne vidi kamen koji će podići
mulj sa dna i ispuniti njena usta
suhim lišćem.
Ljubav samoći ne dopušta
da se u njoj nastanjuje.

Kasnije, na neparnim stranicama,
prve kapi kiše,
na kraju svakog poglavlja
raste korov.
Neke rečenice nedostaju,
neke se riječi ponavljaju
vlastitom voljom.

Ali da su cvijećem prostrli livadu
jedne nedjelje ujutro,
da su razumjeli što piše na dlanu
velikim slovima,
da su govorili zemlja zemlji na kojoj su stajali,
da su sklopili ruke zajedno, kao u molitvi,
osluškujući vlastita zvona, u daljini,
da su svoj ležaj ogradili zastavama
i usnuli ispod druge krošnje...
Kako su mogli znati da onaj koji se budi
ne pamti uvijek
snove koje sanja
i da se zlo izgovara samo,
iz svoga grla?

Dijalozi? Nema ih više, samo opis prirode
koja se opire, nebo je tamno,
ne više modro,
zlu je potrebna jeka da bi trajalo,
ljubav pruža loš primjer
životu.

Možda onaj koji o njima piše
ne želi, ne zna, ne pristaje
na radost koja je njemu uskraćena,
možda je bilo snijega za njegovim stolom,
svijetiljka ugašena i neka su slova dolutala
iz riječnika nekog nepoznatog jezika.
Možda je slagar pogriješio
prepisujući sa margina opake riječi,
uvjeren da jedino zle vijesti
neće izazvati
zavist čitalaca.

Jesu li kasnije čitali istu knjigu, njih dvoje?
Jesu li voljeli ljubav,
ne jedno drugo?
Ne, nisu dopustili ni sebi samima
onu boju rumenila prije nego svane,
pamtili su što se zaboravlja, ne svoje sjećanja,
gubili tuđe bitke i zbrajali,
ne svoje mrtve.
Ako nema planine, sagradit će je,
ako postoji most, srušit će ga,
ako svane, odmah je večer.
A mogli su doseći zvijezde njih dvoje, čelom,
stajati uspravni tamo gdje je tišina,
već gotovo da su bili s druge strane,
na drugoj obali mogli su rasti
iz istog korijena,
u istom grlu i već do koljena
jedno u drugome,
mogli su konačno, i to su mogli,
izaći iz te knjige i potražiti drugu.
Na polici stoji još uvijek prazna kočija
ispunjena ružama
i njena su vrata otvorena.

Nekoliko poglavlja prije kraja
sumnja je svakoga dana bila na trpezi,
nada pokrivena mrvicama kruha
i samo pored njegove čaše.
Prolaznici su bacali vlastite riječi
u njihova usta,
čuli su kako ih dozivaju
i to je odlučilo,
karte su bile obilježene i podijeljene
za drugim stolom, u mraku, u ponoć,
na raskrižju ispod vješala.

Mreža se uvijek sastoji
od užeta i praznine
uhvaćene u zamku.

Ovako, bio je mrtav mnogo ranije,
na prvoj trećini knjige,
to što je hodalo bio je netko drugi,
to što je disalo
jedva da bi moglo ugrijati
prozeble prste, uveče.
Knjiga o ljubavi-piše na koricama
u crnom okviru, između redaka.

O ljubavi?
Ipak, ne poznajem ljepše kakva je mogla biti,
ni tužnije kakva jeste.
Mnogi su njeni listovi
slijepljeni gustim
kapljama krvi.

Zvonimir Golob