< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)

Komentari On/Off

Lost. Forever.

Nikada nisam niti postojala.
Bar ne duhovno.
Ali.. nećemo sada biti sarkastični.





utorak, 06.03.2007.

...If you come back...Come with real words...

Došao je odnekuda.Polu-čovjek,biće čudnih perspektiva, koliko ih mišljenja nemilice bitnih za razvoj događaja.Sjedila sam u kutu svoj sobe,pregledavajući trošni sustav svojih stoljeća provedenih na ovom planetu.Bila sam mladi vampir,tek jedno tisućljeće star.Daleko od toga da nastavim novi spektar boja svojih ciljeva koje su krasile unutarnji svijet Angelusa. Ubila sam ga iz samo jednog razloga.
Šušanj lista probudio je moju intrigu, nije bio vjetar, živuća ruka ga je dotakla. Moja osjetila razumjela su kako želi biti primjećen. Zastadoh lagano u tišini. Vrela krv željna moje uspela se kroz moj prozor. Tišna je i dalje nježno strugala mojim porama. Dotako je tračak mojih misli, pomalo krvožednih. Nije se uplašio, više da je samo ustuknuo, braneći se misaonim argumentom da me prozreo. Nažalos, iskustvo bitnije od njegova ispunilo je sobu.Okrenuh se iskazujući hladnokrvnost kroz bijes.
-"Ne poznaješ me" -obratih mu se mislima
Čudan tok događaja. Želio mi je pomoći. Nisam znala zašto niti kako, ali ja nisam trebala pomoć niti tuđe stavove za sebe, za svoju dušu. Priuštila sam si kratak uzdah, samo da bi mu pokazala kako mi nije potrebno njegovo ulaženje u moj psihu, što zbog mene same, što zbog njega, da ne ostane povrijeđen, jer ipak na kraju hladnoća dobija svaku bitku. Možda zato što se čovjek povuče pred njome ili mu ona jednostavno dosadi ili ne pronalazi način na koji bi to mogao trpjeti. Shvatio je da kod ovoga bića nema pomoći. Vjerojatno mu nije bilo dovoljno dokazano, ali ipak dovoljno da se povuče i nestane u još jednoj noći koju ću ja, pamtiti kao svoju...
Visoka ograda na trenutak se zatresla, ponovno je to namjerno učinio i dalje tražeći povod mom nenadanom bjesnilu. Pustila sam ga da ode, usrdno se nadajući da se više nikada neću morat sresti sa stvorom koji ima želju kontrolirati moje misli.


Image and video hosting by TinyPic

The wild paradise in my head, I will not give you the chance to visit it...

Image and video hosting by TinyPic

memo:I sing for your soul my little word twin...but difference between you and me is in the way you use your words and in the way that I use mine...
Post posvećen Voodoo-u...možda jedinoj osobi koja prepoznaje moju inteligenciju:)
(bar tako tvrdi)



| komentari (75) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.