tvojim tragom https://blog.dnevnik.hr/tvojimtragom

utorak, 08.04.2008.

Samo nas ovoliko djeli od sreče

Govorio bi to moj tetak koji je preminuo prošli tjedan. Pri tome bi prstima pokazao koliko je to malo. Njegov život me podsjeća na onu pjesmu Frank Sinatre My way…. Moj put…. “…A što je čovjek ako nije onaj što uistinu je, što ima ako sebe nema; da kaže riječi koje doista osjeća, a ne riječi koje bi nekoga tjerale da pred njim kleći,
Žalio… ponekad sam žalio, ali opet, nije vrijedno spomena…
Živio sam život, i dobro i loše prošao, ali više od toga prošao sam sve na svoj način….”
Ako netko možda zna tu pjesmu na hrvatskom da je netko obradio…. Voljela bih je pustiti svojima...
Nismo bili bliski, ali postojao je u mom životu uvijek... I ma koliko nismo bili bliski, sada stalno mislim na njega, vidim ga na cesti među drugim ljudima.... Baš sam bratu rekla, nevjerojatno da je trebao umrjeti a da ja prmjetim da je bio veliki čovjek. A bio je zapravo malen. I u tome je sva njegova veličina. Nizak rastom i sitan stasom, uvijek nasmijan, uvijek ljubezan i srdačan. Uvijek u žurbi. Nikada nikoga ogovarao nije, a ako bi se krenulo pričati o nekome koga nema, samo bi rekao šššššš, I ljudi bi se povukli. Bio je tipa, ako nemam reći o tebi lijepo neću ništa niti govoriti. Koja rijetkost danas! Doiživio je neke godine, umro je brzom smrću i sigurna sam da će se Gospodin pobrinuti za tu dušu, mada mu ja dušu poznavala nisam. No poznajem tetu i njegova dva sina, odrasle ljude.... I gledam.... teta je onako kako može biti u toj situaciji, narod bi rekao u komi. Šok I tuga. Sinovi…posebno ovaj jedan s kojim sam bliska… njegov izgubljeni pogled me takao. I govore ljudi, ma super je on, jak je, nije to njega tak pogodilo…. Kakvi su ljudi…. Onaj pogled koji sam vidjela u njemu, komadić duše tako me se duboko dojmio, osjetila sam njegovu bol… I sjela nemoćno s njime. I osmejhivao se on, i pričao o…. bezveze….. ne znam o ćemu, ali taj pogleda dječaka u odraslom muškarcu mi se tako duboko usjekao u dušu…. I napokon sam shvatila zašto je Isus plakao na Lazarovom grobu, mada je znao da će ga uskrisiti. Kada je vidio ljude, tugu, kada je vidio Martu i Mariju, tugu a ipak toliku vjeru, a Isus je bio i čovjek, pao je i zaplakao. Ne zbog Lazara , već zbog tuge koja ga je skršila.. Plačimo za našim mrtvima…. Plačimo, ne zato što su oni mrtvi, jer sada imaju život, već zbog rastanka, zbog praznine koju ostavljaju.
I da ovo ne ispadne jedan patetičan post, završit ću misao s početka… ma, samo nam ovoliko fali do sreče. Ali tih ovoliko moramo sami napraviti. Nije uvijek lako, a ponekad izgleda nemoguće. Treba zaviriti ispod površine, treba znati s kime živimo, upoznati našu djecu, roditelje… partnera…zaviriti im u dušu. Jer, moj tetak je pio, i to ga je obilježavalo večinu života. A kada je umro, to nitko nije niti spomenuo. Znači, sada kada je umro svi smo se potrudili da zagrebemo površinu. Ali sada je kasno, nema njega da mu kažemo: bio si veliki čovjek. Bio si svoj i nisi činio nikakva zla. I mi to znamo. Sad je kasno.
Nije sve uvijek onakvo kakvim se čini. Nisu ljudi hladni i bezosjećajni samo zato jer se ne ponašaju onako kako smo si mi zamislili da se oni moraju sada ponašati. U odnose treba uložiti vrijeme, najdragocjenije što imamo. Neće nam biti plaćeno, i nikada nam se neće vratiti to vrijeme koje uložimo u prijateljstvo, u odnos. Ali će nam korisiti za život. Nemojmo čekati da nektko umre, pa da shvatimo koliko je bio divan. Nemojmo se skrivati i bojati života da drugi ne uvide koliko smo divni.

08.04.2008. u 19:08 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2011 (2)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Ema
magdalena
Blog.hr
FRANJEVAČKI PUT
meani
dido
mamaposebnogdjeteta
kruno
ljubljena
CRUCE


I DOK SAM TRAŽILA SAVRŠENU KRŠĆANSKU ZAJEDNICU SVATIH DA KADA BI POSOTJALA SAVRŠENA ZAJEDNICA JA NE BIH MOGLA PRIPADATI TAKVOJ JER SAMA NISAM SAVRŠENA
Prema riječima Ricka Warrena iz knjige Svrhovit život