Tiny Mouse

srijeda, 17.01.2007.

Nemoj jesti lude gljive prije spavanja

Noćas sam opet loše spavala. Legla sam oko 11 i nikako nisam mogla zaspati. Razmišljala sam o svemu i svačemu (čak mi je palo na pamet i to kako bih voljela imati vjevericu).
Vrtila sam se po krevetu bar sat vremena i onda sam valjda zakunjala pa sam se oko 1 probudila jer sam morala ići u WC. Ne znam kada sam točno opet zaspala, ali sjećam se da sam sanjala da su vanzemaljci došli po nas (po ljude općenito). Uglavnom, ne sjećam se da sam u tom snu vidjela ijednog vanzemaljca, ali sjećam se da je stvar bila u tome da oni kažnjavaju ljude tako što im rade ono što su oni (ljudi) radili drugima.
Sjećam se da je bio neki hodnik u kojem su ljudi u redovima čekali svatko na svoju kaznu. Na primjer rasisti su čekali pred vratima sobe u kojoj je bio crnac (koji ih je valjda mlatio), mučitelji životinja su čekali pred vratima sobe u kojima su bile životinje koje bi ih grizle i napadale. Ma, mislim san je bio bez veze, sve nešto neodređeno, a ja sam se tamo šetala kao da sam turist. Taj san je više podsjećao na boravak u paklu nego na boravak u zemlji vanzemaljaca. Jutros mi nije trebao psihijatar da bih shvatila da sam sve to sanjala samo zato što sam (dok sam se vrtila po krevetu) razmišljala o tome kako bi bilo lijepo kad na svijetu ne bi bilo ubojstava, silovanja, mučenja, kada bi svi umirali u dubokoj starosti nekom lijepom smrću. Eto o kakvim ja stvarima razmišljam prije spavanja. Sjećam se i da sam u polusnu vidjela da mi u sobi netko sjedi na podu pa sam morala dobro gledati i mahati glavom da bih se razbudila i skužila da nema nikog u sobi.
Inače često sanjam i da mi zubi ispadaju i taj san mi je neugodniji nego kad sanjam neka čudovišta. Ili sanjam da sam na poslu i da radim, i radim, i radim, pa se nakon cijele noći “posla” probudim iscrpljena.
Nikako da se pošteno naspavam. Vikendom, kad bih i mogla duže spavati, probudim se sama od sebe već oko 8 i ne mogu više zaspati :(
Tješi me to što za "samo" 6-7 mjeseci idem na godišnji odmor pa ću se onda konačno pošteno naspavati.
Pozdrav i pusa wave

17.01.2007. u 09:40 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Šta god mi padne na pamet

Linkovi

icq 434-539-187



Blog.hr


online


myspace hit counters


Image Hosted by ImageShack.us