Tmurno je ...

....nekad negdje dok su zime bile normalne...

.... vani. Ne sjećam se kakvo su vrijeme prognozirali ( ma ni nepratim vise ) jer mi to vise nije zanimljivo.Ubija me ova zima svojom jednoličnošću.A šta ćeš. Nekad sam zapisivala vodostaje rijeka pa temperature zraka u svim većim mjestima, pa sam počela pisati samo za mala mjesta ali i to mi dosadilo. Zamisli, bila sam čak otvorila blog pa počela baviti se osmatranjem ( mozda se kaže - posmatranjem eek ) vremena pa shvatila da je moje vrijeme dragocijeno i da ga ne mogu gubiti na takve stvari, stvari koje me ne čine sretnom.yes
Čitam jučer u Veritasu kako Sanja Doležal već drugi put u tri tjedna ima virozu. Veli ona da je mislila da je ona imuna na takve boljke jer deset godina ništa ju ne baci u krevet ali sad u kratkom roku dva puta. I vidim i ona ima običaj reći svako zlo nije samo zlo ima tu i nečeg dobrog.zujozujozujo Leži tako ona u krevetu i čeka da joj muž skuha čaj. Nikad do tada. ( to je dobro - jer pokazuje da se ipak i on u kuhinji snalazi). A djeca dolaze i provjeravaju da li joj šta treba. ( opet dobro ). Odlaze u dućan bez prigovaranja i nagovaranja. ( opet dobro )yes Pišu zadaće međusobno si pomažući. Ali (op.a.- uvijek je neki ali ) leži tako Sanja pred TV ekranom i on joj ne odmara misli pa posegne ona za tiskovinama što joj razbacane leže pred krevetom . Tad ju već tuga počne prožimati. Veli ona (a i ja se slažem yesyes) nema nečeg što bi joj povratilo optimizam , ohrabrilo je za drugi dan, nema uspješnih ljudi sve neke tužne ili bezizlazne vijesti. Sve crna kronika od prvog do zadnjeg lista i ona tada umuje - da li je tako zaista ( sad) vani ili je nešto tužno i ružno u ljudima nagomilano i nema šanse da napišu vedrije i veselije.rolleyesrolleyesrolleyes
Da, zaista , zašto samo pesimizam u našim tiskovinama....naughty
Moli Sanja dalje novinare da svedu crnu kroniku na jednu stranicu, ma na pola stranice a drugo neka bude puno vedrijih i poticajnijih tema.
Dobro to ona zamišlja ali tko će kupovati takve optimistične novine ? ( pitam se ja ).
Malobrojni, jer nešto je u ljudima tužno i teško čitaju vesele knjige.
Pogledajte kako je malo ljudi koji uživaju u komedijama. Ma malo ih i proizvode. Valjda nisu unosne. Već sve neki akcijski, destruktivni filmovi na repertoaru naših kina ili TVa.
Idem se baviti nećim vedrijim - gledati kako naši hrvatska gube od Njemaca u tenisu.nonononono
Mo'š mislit' što će mi se raspoloženje popraviti...burninmadburninmadburninmadburninmad

wave

11.02.2007. u 14:34 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mogu li mama i kćer biti best frendice?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kuharica- lipa mare njami
Momak Karakter- crescendo zujo
Morfina yes
Otok - zava zaliven
Sisak - blog za tebe cerek
Bobby Brown - Smeđe kronike cry
Glazbenica pjeva
bodom123 wink
Zagreb Zoom thumbup
Glumac ?! smokin