Luka i igara

Jel to iz Spanjolske ili iz Bugarske ?

Sad me zvao Lega. Lijepo me oprao što ne koristim med, a na pitanje da li još pušim, samo je zakolutao očima (to sam čula preko telefona nut).
Onda sam mu SMSom prijavila da sam čak uzela žlicu propolisa, fakat jesam, pa kaj bu on, balavac, mene ribal cool, pa mi je poslal poruku da "da li sam blizu autobusnog kolodvora, da bi on meni neki super čaj poslao". Lijepo sam se pristojno zahvalila, i napisala da kao da već je poslao, da već manje kašljem. rofl
Onda je preporučio "čaj od crvenog luka", na što sam mu ja odgovorila nek prestane izmišljati svakakve gadosti dead, i da ako zna kako se radi taj čaj, da ću ga napraviti, pa kakav god bio! (mislim, imam još ona 2 luka koja si mi ti onomad dala, treba to potrošiti).
Kad evo ti njega opet, zove.... Uzeo neku staru bakinu prašnatu kuharicu i čita on meni recept.... I sve provjerava da li sam dobro zapisala! Još je i mamu išao pitati neke stvari, jer nam nije bilo jasno kako "upržiti med", a onda ga procijediti u taj "čaj".
Mama mu baš ima ugodan glas.... I dalje bi se ja sprdačila iz svega da mi nije rekao da mu je tata umro prije godinu i pol od "*** pluća". Nisam čula što točno, zvučalo je kao "upala pluća", ali zar se od toga danas umire? I da je mama isprobala svakakve biljne pripravke i da su mu time maksimalno produžili život koliko su mogli. Više mi nije bilo baš tako smiješno. no
Ali brzo je on počeo "čitati" dalje pripravak "za bolju ljubav" koji je uključivao 4 pileće nožice, gušterova krilca i sl. pa smo prešli preko tužne teme.

Evo recepta:

Parobrodski lijek za nedisciplinirane bronhitičare

4 glavice neoguljenog crvenog luka narezati na 4 dijela. Kuhati u pola litre vode dok se ne pokuha do 2,5 dcl. Dodati 1 limun narezan na kriške i korijen bijelog sljeza (pitala sam ga da li smijem umjesto tog sljeza staviti korijen mrkve, pa mi je rekao neka se "uozbiljim"!). Kuhati još 10 minuta. Dodati 4 žlice meda, najbolje kestenovog i ocijeđeno preliti preko 4 žlice uprženog šećera.


Sad idem u dućan, kupiti pileće nogice i gušterova krilca, a ne, kupiti MED jooooj, fuj, naravno da je u tom receptu i MED, to je namjerno napravio, a sad, da li ću tu grozotu trošiti.... A kaj ti misliš? nono

E, u analizi svoje krvne slike došla sam na interesantne stranice:
http://www.coner.hr/poliklinika/index.php?str=cjenik
Nije bitan cjenik, iako je i to interesantno, nego što možeš kliknuti na svaku od stavaka koje se kontroliraju u krvi, i onda piše objašnjenje što je to.
Što više čitam, to sam zadovoljnija svojom krvnom slikom!

Eh da, nisam ti rekla za Bivsheg.... Uzeo je GO da ode na "ispiranje ušiju", i skoro završio u bolnici! Sad smo se čuli, prima infuziju (???), javit će se navečer, da je čekao "još tjedan dana, sluh bi mu se nepovratno oštetio"! Ja sam se zafrkavala da sluh i tako nikad nije imao, ali mi nije ovo baš smiješno.... Pitala sam ga kakve tegobe je imao, rekao je da je čuo "šumove", ja sam ga pitala da li pritom i čuje svakakve glasove, pgotovo kad telefonira rofl

02.02.2007. u 17:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mogu li mama i kćer biti best frendice?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kuharica- lipa mare njami
Momak Karakter- crescendo zujo
Morfina yes
Otok - zava zaliven
Sisak - blog za tebe cerek
Bobby Brown - Smeđe kronike cry
Glazbenica pjeva
bodom123 wink
Zagreb Zoom thumbup
Glumac ?! smokin