Agent Provocatour

Kakve su to provokacije?! Imam i ja pogled s prozora! Samo sam si izrezala iz prave fotke i zakeljila na monitor!nut
Stvarno, ma kud ide to vrijeme kad su roditelji informatički napredniji od svoje djece? Još će netko pomisliti da sam JA STARA MUM, a ti JA. Ili kako već...lud ....nekako.
Čuj, a daj malo u onu kuharicu o smrzavanju (mislim, o spremanju voća, povrća, starih čarapa i raznih pisama u zamrzivač) virni da li se ovaj kesten može zamrznuti. Jer sam se sad tako najela, a ni rum nisam kupila. Ni šećer u prahu. A mlijeko znaš da ne držim u frižideru. Ah da, ti si cyber mum, no, možeš i na netu potražiti, ako ti je to tako lakše. I ne, mama, knjiga NIJE u Zagrebu! naughty
Pitala si me za I., ujutro mi je napisala da čeka UZV i da mora biti natašte pa da već vidi bijele miševe, pa sam joj napisala da mora da joj se pogoršalo. Da se nekim ljudima to dešava od previše cuge, a njoj očito od premalo. I da dok ugleda bijelog slona, da mi se hitno javi, jer da ću specijalno za nju nabaviti bambus u vrećici za intravenoznu upotrebu. party Ozbiljno, našli su joj "malo tekućine", ali da je nalaz dobar i da je i hematom manji. Valjda bu skoro i doma.
Sad tek u miru čitam tvoj jučerašnji putopis (ili se to zove grobljopis?), ma da mi je znati tko je ta gđa. sa zalaskom sunca na glavi? Pa vidiš, i ja sam nekog sanjala s tog groblja - nju! (sjeti se mog sna o zalasku sunca u Zadru).
Čuj, na kraju nisam skužila, jesi otvorila još jedan oblok ili nisi? Mislim, bojim se da ti to ne prijeđe u ovisnost, prvo Bingo, pa blog.... Kaj je iduće? Brodogradnja? Brave za kućanice, kratki priručnik? Brijanje i izbrijavanje, sličnosti i razlike? Brak, mrak i nesanica?
Pita Bivshi kaj radim. Pišem blog velim ja, i sve si mislim jel on uopće zna kaj je to.... I veli on: "Budeš i mene spomenula kak sam dobar, znam kuhati, popravljati krevete itd. Slobodno daš i moj mail!". E pa sad, moramo se dogovoriti, možda da njega nekako stavimo na banner, pa da još i lovu za to dobivamo! wink
Jutros sam se ustala u 6 (da, da, dragi penzići, i taj sat postoji, i puuuno ljudi je već na nogama u to doba!), i još bi morala i peglati.... (ma i ne bi, kad malo bolje razmislim. I sutra je dan. :-) pa idem polako. Jer nemrem brzo.

p.s. samo stavljaj čim više slika, pogotovo poglede s prozora. Nema veze što tvoja bar duplo mlađa kćerka naughty nema pojma kako se to radi! Jedva sam i ove smajliće skužila!

22.01.2007. u 20:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mogu li mama i kćer biti best frendice?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kuharica- lipa mare njami
Momak Karakter- crescendo zujo
Morfina yes
Otok - zava zaliven
Sisak - blog za tebe cerek
Bobby Brown - Smeđe kronike cry
Glazbenica pjeva
bodom123 wink
Zagreb Zoom thumbup
Glumac ?! smokin