ponedjeljak, 31.08.2015.

utopiti tugu u sendviču

Rastužena spoznajom i ponašanjem koje ničim nisam zaslužila,
poželjela sam zagristi nešto konkretno.

Sendvič,



s lepinjom od zobenih mekinja, svežeg sira i jaja, mrvicom pecilnog praška i mrvicom soli.









I, da ni tebe nisam imala u ovom danu, ne znam kako bih.
Tebe, da, tebe ! Znaš dobro da tebi govorim !
- 19:45 - Reci nešto (25) - Print - #

subota, 29.08.2015.

kolač od dva sastojka

Ovo je prvi kolač koji jedem nakon dva mjeseca.
Prvo nešto slatko, iako to nije.
Prvo nešto čokoladasto, a to zbilja jest.
Napravila sam ga više iz znatiželje ( dva sastojka, helouuuuu ), nego zato što sam se zaželjela okusa čokolade. fino

Eto, to je sve:
- tri jaja
- tamna čokolada
( Još sam dodala žlicu kokosovog ulja i jednu zgnječenu tableticu stevije.)



Odvojiti bjelanjke od žutanjaka.
Umutiti snijeg.



Otopiti čokoladu na žlici kokosovog ulja.



Dodati čokoladu u žutanjke i sve lagano umiješati u bjelanjke.



Uliti u kalupić i staviti peći.



Vrijeme pečenja provesti u naučenoj pozi.



Pečenog izvadite iz pećnice



i konzumirajte !



Čokoladast je, pjenast je, ukusan je.
Brzo se priprema i spada u hranu koja mi je dozvoljena.
Meni dovoljno ! cerek



Recept preuzet sa stranice: gazdarica.com
- 19:13 - Reci nešto (19) - Print - #

srijeda, 26.08.2015.

Random mi ne priznaje ovo srce !



Ono, gunđa ... te kakvo ti je to srce, te to je slovo V, te slovo L ... te štatigajaznam sve nešto !
Ma nemoj !?
Postali smo izbirljivi nešto, a ???

Inače, još uvijek se zdravo hranim.
Koliko mogu, jel ...















I živim punim plućima.
Dobro, onim što mi je od pluća ostalo, al jasno vam je što sam htjela reći, ne ? smijeh

- 09:56 - Reci nešto (33) - Print - #

petak, 21.08.2015.

miš - maš misli, mirisa i okusa

I tako ... dok ispijam svoju kokosovu kavicu iz male plastične bočice ( malo reklame nije na odmet, zar ne Plastik ? ), čitam "I ja imam post", pa između priča, podignem pogled,



sve u nekom miru i tišini, osluškujem samo šum valova,



i vidim savršenstvo mora i stijena,



pa mi misli odlutaju do jedne priče koju slušam zadnjih dana i pitam se, kako neke jako loše odluke mogu utjecati na živote svih ljudi oko nas, a to ne vidimo ili ne želimo vidjeti zasljepljeni trenutnim osjećajima ...

No, kako znamo da je čovjek zadovoljniji punog želuca, eto vam jednog brzog receptića koji će vam sigurno zadovoljiti nepce, a i ona druga osjetila.

Smutite:
2 jaja
naribanog edamera ili nekog drugog sira
1 žlicu svježeg sira
pršut, šunku ili suhu vratinu sitno isjeckanu
origano, papar ( sol vam ne treba )



U to dodajte naribanu tikvicu,



pa sve smiješajte zajedno.



Napunite kalupiće za muffine





i ispecite !





Eto, punog želuca svijet izgleda ružičastiji ! cerek

p.s. Nemam pojma kako mi je Bambo upao u recept. On s tim nema veze, njega se ne dira dok spava, a meni se nije dalo ponovno ulogiravati u editor da maknem fotku. Osim toga, pogled na njega odaje pravu sliku zadovoljstva nakon što konzumirate nešto ovako fino. smijeh
- 12:10 - Reci nešto (22) - Print - #

subota, 15.08.2015.

a sad ozbiljno ... fiiiiini kruh





Sve pomiješati



dodati jaja i vodu i zamijesiti.



Staviti u pleh ili kalup za pečenje. Peći na 180 - 190 na papiru za pečenje.
Vrijeme pečenja ovisi o debljini kruha.



Ja sam ga pekla cca 35-40 minuta.



Izvrstan sa svim mogućim namazima koje možete smisliti. njami

Recept preuzet sa stranice: gazdarica.com

Oznake: LCHF

- 20:25 - Reci nešto (15) - Print - #

petak, 14.08.2015.

ove godine se nosi natural look

- 15:22 - Reci nešto (30) - Print - #

srijeda, 12.08.2015.

hamburger



Trebaju vam dvije smjese.

Prva:
- naribana tikvica,
- dva jaja
- dvije žlice abc sira
- malo zobenih mekinja
- sol. papar, začini po želji

Druga:
- mljeveno meso,
- jaje
- mljeveni sezam
- sol, papar, začini po želji

Pa ispečete polpete od obje smjese i slažete:

Polpeta od tikvica,



rajčica,



polpeta od mesa,



rajčica



i na kraju polpeta od tikvica.



Ubila sam se dok sam ovo pojela ! cerek

Recept preuzet sa fb stranice lchf sljedbenika.

Oznake: LCHF

- 16:15 - Reci nešto (15) - Print - #

ponedjeljak, 10.08.2015.

musaka od patlidžana i tikvica



To nije sve što sam trebala. Zaboravila sam poslikati sastojke za preljev, al eto, u žaru "borbe" ...

Patlidžane narezati, posoliti i pustiti da otpuste vodu i gorčinu.



Narezati tikvice i papriku.



Sve to ispeći na malo maslinovog ulja u grill tavi.





U međuvremenu, dok se sve to peče, izdinstajte luk i na njega ubacite mljeveno meso i malo salse. Dinstajte dok meso ne bude gotovo i začinite po želji.



I onda slažite: red patlidžana i tikvica,



pa red mesa, dok ne potrošite sve sastojke.



Za preljev sam umutila:

3 jaja
parmezan, kiselo vrhnje i malo vrhnja za kuhanje.



Sve sam prelila preko musake i stavila peći.



Budući su svi sastojci prije termički obrađeni, pekla sam vrlo kratko. Tek toliko da se zapeku jaja i vrhnje.



Kao što možete vidjeti, pećnica mi ne peče ravnomjerno, ali to nije umanjilo doživljaj.
Uspjela sam sačuvati tek komadić za sljedeći dan za ručak.



Za sve mi je trebalo oko sat vremena, možda nešto manje.

njami dobar vam tek

Oznake: LCHF

- 19:59 - Reci nešto (18) - Print - #

nedjelja, 09.08.2015.

morska zvijezda

- 15:22 - Reci nešto (11) - Print - #

subota, 08.08.2015.

namaz od patlidžana

Mama me jutros iznenadila izvrsnim namazom od patlidžana.
Svi sastojci su odokativni.
Ravnajte se prema okusu, pa dodajte što vam se čini da treba.

Patlidžan oguliti, narezati na ploške i posoliti da pusti vodu i gorčinu.
Ostaviti ih tako cca pola sata, pa vodom isprati sol, iscijediti ih i posušiti papirnatim ručnicima.
Peći na malo maslinova ulja na grill tavi, pa u blender ubaciti još:

1 tvrdo kuhano jaje ( jedan patlidžan - jedno jaje )
šaku oraha
maslac
peršin, češnjak
žličicu senfa
žličicu tartar umaka ( može i majoneze )
limunov sok
sol, papar

Namaz izvrsno paše s krekerima iz prethodnog posta. Isprobano !

Oznake: LCHF

- 20:28 - Reci nešto (9) - Print - #

četvrtak, 06.08.2015.

krekeri

Istini za volju, ne znam jesu li fini krckavi kad se ohlade, jer to stanje nismo uspjeli dočekati. Doza je prilično mala, cca 11 - 12 krekera, pa preporučam odmah dozu poduplati.
Ukupno vrijeme za izradu, bez pečenja je ... 5 minuta ? Ma ne ! Previše sam rekla !
Koliko dugo se peku, ne znam točno, možda 15-tak minuta, ali jednostavno zavirite u pećnicu i kad vidite da su požutjeli, gotovi su.
Recept sam pronašla na netu i stvarno je predobar !





Sve stavite u zdjelu i izmiješajte.



Malene hrpice stavljajte na papir za pečenje, Pritisnite svaku hrpicu dnom čaše, koju ste nauljili maslinovim uljem, da vam dođu što tanji i stavite peći.



Za večeru je dovoljna jedna pečena paprika i dva krekera s namazom od tune.
Za namaz trebate tunu iz konzerve, ABC sir, malo senfa, papar, sol, malo maslinovog ulja, češnjak ako volite.
Sve izmješajte vilicom i stavar je spremna !



njami

Recept preuzet sa stranice: gazdarica.com
- 19:16 - Reci nešto (22) - Print - #

srijeda, 05.08.2015.

intermezzo







- 18:03 - Reci nešto (18) - Print - #

ponedjeljak, 03.08.2015.

pizza bez brašna

Zadnjih dana nakuhavam, isprobavam, meljem, muljam, miješam, sitnim, drobim i svašta nešto tome slično, a sve ne bih li pronašla zamjene za hranu koju jako volim, a koju ovim načinom prehrane ne smijem jesti.
Sa slasticama ću još pričekati, ali slanim jelima, tipa pizze, kojoj mi je jako teško odoljeti, moram naći zamjenu.
Jučer jesam i jako sam zadovoljna.
Ispala je veličine normalne pizze, podjeljena na četvrtine, meni dovoljna za tri obroka, jer ne mogu puno pojesti. Jako je zasitna, i što je najvažnije, fina.
Čak, jako fina.



Kako sam sad u proteinskoj fazi, brašno ne dolazi u obzir, a svi ostali sastojci su prihvatljivi. Mislim, oni koji ionako idu u pizzu.
Dakle, bademi ... samljeveni u brašno u mlincu za kavu.



U 2,5 dcl bademovog brašna dodati dva jaja, malo soli, sode bikarbone, bosiljka, malo maslinovog ulja.



Sve umijesiti i istresti na papir za pečenje.





Prekriti drugim papirom i razvaljati.
Odvojiti gornji papir ( lako se odvaja ) i staviti peći na 190, cca 20-tak minuta.



E, sad slijedi najslađi dio ... smišljanje nadjeva.
Nareckala sam pancete, pršuta, malo šunke i naribala sira.
I, naravno, salsa. Domaća. Mamina. cerek



Na pečeno tijesto stavila sam nadjev,



i zapekla dok se sir nije rastopio.



Prezadovoljna !njami

Recept preuzet sa stranice: gazdarica.com
- 07:40 - Reci nešto (18) - Print - #

Design @ by:Nisa

< kolovoz, 2015 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Rujan 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (2)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (7)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (3)
Veljača 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (3)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (9)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (5)
Veljača 2017 (8)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (12)
Kolovoz 2016 (16)
Srpanj 2016 (8)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (10)

Opis bloga



Ti me najbolje poznaješ:
Imaš vilinska krila i đavolji rep.
Imaš anđeosku aureolu i vampirske zube.
Imaš sjajno srce i demonske roščiće.


sretnimacak66@gmail.com


neki od LCHF recepata preuzeti sa grupe lchf sljedbenici.
Linkovi


Nisa
FreshCaYg
V
Roselina
Crafting Princess
malo ti malo ja
nečmenjanka
Plastik
Lilianke
dado
joca
sjedokosi
šašava mamica
Euro
20 do asa
bellarte
nisan EL DIABLO
hawkeye
mecabg
Simplica
obadzo
Isabel-ručni rad
catwoman
Tina
More ljubavi
Lion Queen
Bookeraj
geomir
apis
Mirela
neverin
Nemezis
križar
Ani ram
primakka
annaboni
B-612
topsicret
sarahB.
pablon
Lastavica
i tu i tamo
durica
Rib@rnica
povuci-potegni
GP-ZG
bocaccio
Okoš Bokoš
modrinaneba
mayday
shadow-of-soul
RandomHeart
walker gjuro
DOMENICO
Mayday
O-da životu!
VladKrvoglad
GMD
Lion Queen
Moja Moda
Mela
Wanda Car
gogoo
toma juda
SarahBernardht
Bolji zalet
Demetra
Dražen
stara teta
dnevnikjednerazvedenice
kako_ti_kupus
semper contra
Just me
Sinister Theatre
kaparoculica
suncokretica
atomski mrav


Guests