sretno srce vuka

02.02.2015., ponedjeljak

Zaljubio sam se u snu

Zaljubio sam se u snu
Radosno
Poput mladosti
Oronuo i star
U tebe
Koračala si kao da plešeš
Riječi su tekle kurtoazno
Sjajne oči
Bez daha i rečenica
Samo pogledi
Dodiruju prste
U prolazu

Letio sam noćas bez krila
Pomiješani gradovi
Bivši i budući
Ja bijah gost
Ni gdje ni kada
Kako da te sretnem
Još jednom u noći
Jedan san
Poljubim očima
Sa vatrom u rukama
I smijem s tobom
Kao da nam je zadnje
Prije osvita
Svanuća

Zašto se srce raduje
Tebi nepoznatoj
Prepoznatoj
U svijeta snova
Sanja
Spreman voljeti
Umirući zbog ideja
Zaboravivši godine
Dugo zatečeno
Odsutno gledajući
Horizont
Iza kojeg si nestala

Stojim na ulici
Sa vlastitim sjećanjima
Isćekujući
Zadnju bitku
Sretan od sna

Znaš li
Kako je to
Kada te nose
Konji neosedlani*
Vjetar češlja i miluje
Tijelo kao buktinja
Zadnjeg zalaska sunca

Idi
Ne zaustavljaj se
Ne okreći lice
Što ti ja mogu dati
Trag zvijezde repatice
Bliži smrti
Dalji rođenju

Zaljubio sam se u snu
Radosno
Poput mladosti
Na kraju vremena

Copyright: miljenko_trnkso2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.