sretno srce vuka

27.01.2014., ponedjeljak

Noćas me sanjaj dušo

Noćas me sanjaj dušo
Kao zadnji san
Ovog svijeta
Noćas me voli
Do dna
Bez misli i pokreta
Noćas me drži za ruku
Samo me malo ugrij
Noćas otplovimo dalje
Rijekom snova
Do oceana
Nas dvoje
Sami


Noćas me dodirni usnama
Kao laticama
Nježno kao dah
Noćas me grli tiho
Poput ljetnjeg vjetra
Noćas me raspleti
Na postelji
Kao što proljeće
Posipa cvijeće
Noćas budimo svoji
Nitko nas neće


Noćas me miluj
Kao zvono u daljini
Praporci na snijegu
Noćas mi pjevaj
Bez glasa
Samo pogled neka tinja
Kao plamen svijeće
U našim srcima


Budi uz mene noćas
Ma gdje god bila
Znaš
One dane
Slutnje
Kiše i snijega
Budi uz mene dušo
Noćas
Kad bude zima
Pokrij me poljupcima
Mirisom kože
Prstima nježnih jagodica
Noćas me voli
Kao da je zadnje
Bez zadrške
I cilja


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.