sretno srce vuka

02.12.2013., ponedjeljak

Tražila si tako malo

Tražila si tako malo
Dobila još manje
Ranjavana i ostavljana
Ne priznajući padanje
Nježnim rukama
Poput latica cvijeta
Milovala si lice djeteta
Skrivala srce u grudi
Da ne čuje jecaj
Koji noću budi

Vrijem ti nije bilo sklono
Pa ni ljudi
Okruženje
Čvrsta omča
Iz godine u godinu
Ne popušta
Proljeća, ljeta
Jeseni i zime
Sve teže
Dolaziš do daha

Nitko te ne budi
Bez otkucaja ure
Kao suza
Sonata
Kucanje sata
Kreneš još jednom
Otvaraš vrata
Niko ne kuca
Ponekad kiša
Kao opjelo
Na kraju dana

Hrabra
I gorda
Skrivenih suza
Želiš prolaznicima
Dobra jutra
Isti je put
Stara priča
U snovima susreta
Davnih
Nasmijanih dana

Sada daleka
Pružam ruku
Da dodirnem
Tvoj osmjeh u ogledalu
Kragnu na kaputu
Pahulje se bijele
Koraci na ledu
Jutra su hladna
Otisci na snijegu

Ja ne znam dalje
Sve slabije vidim
Sjene su kao
Aveti što me prate
Pokrivač noći
Sve mi vrate
Dan otklizi
U neki drugi
Ne poznajem sebe
Niti znam što tražim
Uhvaćen lovac
U vlastitu zamku
Duboko u šumi
Izvan svijeta
Tek divlji vuk
Prođe
Po strani
Moj kraj je
Ova planeta

Sada daleka
Pružam ruku
Da dodirnem
Osmjeh tvog lica
U zrcalu svijeta
Kragnu na kaputu
Pahulje se bijele
Ostaj mi zdravo dušo
Koliko me god voljela


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.