sretno srce vuka

26.07.2013., petak

Rekli su mi

Rekli su mi
(pjesma za Safiris)

Rekli su mi
Postojiš
U prani
Četiri elementa
Uzemljena, obnovljena
Sa pozdravom sunca
Vatri i vodi
Zraku zemlje
Zvuku mirisa
Dodiru prepuštena

Tko postoji
Taj te čuva
Anđeo dana
U anđelu noći
Inspiracija neba
U nama, u svjetlima

U vrtu svijeta
Hodaju odijela
Prošlost u valceru
Muzika duše
Čista ljepota
Bez riječi
Note
Ispisane na horizontima
Toplog doma
Majka kraj mene
Duše ne putu

Ploveći pučinom
Noćnih leptira
Kratkog leta
Nestanak svijeta
Mjesec po strani
Brodovi od cvijeća
Jedra vjetrenjača
Jarboli
Modrih bisera
Dragi u oblacima
Na dnu
Plavetnih dubina
Vile i vilenjaci
Plavih ružmarina
U zorama snova

Plaču daljine
Divlje planete
Usamljeni bitak
Čovjek bez oblika
Žeđam za sada
Suho grlo
Magične šume
Svjetlost u njima
Urlik vuka
U dolinama
Borba na kraju
Suze ispiru
Ljepotu krajolika

Apsolutno ovdje
Relativno tamo
Ljudi u šutnji
Istina iskrenost traži
Slova rečenica
Ja u bijesu
Nemoć u sramu
Kao figure
Šahovskih polja
Nejednaki u znanju
Savršeni u sjećanju
Krećemo se lutanjem
Od vječnosti do sada

Bunilo buntovnika
Razlog i bez njega
Sa mačem
Rasječene krinoline
Bolno se urezuju
Otisci stopala
U hodu po stijenama
Zvjezdanim očima

Duša kao voda
Prelijeva se rijeka
Obale safira
Zjenica u oku
Zagrljaj sumraka
Valovi mjesečevih latica
Šapat svemira
Razasut po nebu
Kao kiša
Poslije dugih godina

Sretna sam u vodi
Igra delfina
Umijeće darovanja
Život ide dalje
Svijeće goru u danu
Djetinjstvo odlazi
Budućnost u prošlosti
Ponovo sam dijete
Neke planete

Grlim šume
Plesom šamana
Snovi kao lopte
Astralni dijamanti
Voda sa odrazom
Šumskih listova, grana
Svjetlost ti nosim
Samo ju potraži

U tišini boga
Kući mira
Tajna ne postoji
Izvan svijeta
Nema boli
Snaga početka
Pitanja su odgovori
Plovi dušo, plovi


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com
(Safiris / Zvijezdani šapat duše)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.