sretno srce vuka

26.07.2013., petak

Dan utihne

Dan utihne
Nestane
Izgubi se
U postelji samoće
Sve prestaje
Druge priče
Kroz snove dolaze
Prozori skriveni
Vrata koja se ne otvaraju
Misli
Kao zamršene žice
Vjeverica u zraku
Putuje iznad ulice
Prema srcu šume

Negdje u noći
Budi me tvoj miris
Nježno milujući
Prste na rukama
Ljubeći dlan
Upijam te kožom
Dišem u tvojoj kosi
Dah koji se produžava
Pa prestaje
Nestaje
Bez riječi
Nijem
Kao san

Grlim te
Pokaži mi
Da znaš
Topi me usnama
Više nisam taj
Zamotaj me
Svojim zagrljajima
Među oblacima
Koji mijenjaju granice
Podneblja
Iznad litice

Munje miluju nebo
Početak svega
Kraj
Srh zadnjeg pokreta
Ozon sagorijeva
Tijela umiru
Rađajući
Strast
Vatra
Na obzoru promjena

Jutro presloženih stvari
Novi raspored
Na starim policama
Pjesma se rađa
Tekući
Kao rijeka
Između litica
Tvojih savijenih koljena
Tih i nježan orkestar
Svira meko
Pažljivo, osjećajima

Pjev nepoznate žene
Nosi ovaj svijet
Izvoru ponora
Bezdanu svjetla
Kojim se putuje
Ne znajući kako

Mnogima sam rekao
Nikad
Do kraja
Da li sam volio
Dušom ljubeći
Miris usana
Zrake pogleda
Sve je stajalo
Kao otvorena srca

Što se u tebi i meni
Prepoznaje
Plivamo
Kao ptice u letu
Jatima
Usamljenih galebova
Sami na stijenama
Hrabri odlaze
Ne vračajući se
Svojim
Venama
Ispunjenim disanjem
Kao što diše
Zemlja
Tekući kao mora
Koja se prelijevaju
Obalama
Grleći
Ispod krika
Albatrosa
Pijesak
Pokriven mekim lažinama

Vrisak trave
Pitanja prije sna
Izgovorena
Šapatima
Plavih flaša
Na stolu
Koji se okreće

Ostaju mi stvari
Tvoja blizina
Jutro slobode
Samoća bez cijene
Nestajem
Prestajem
Duh
Lebdi iznad vode

Ružno postaje lijepo
Starac sa licem
Nasmijanog dječaka
Pogledom djevojčice
U naša bića
Krhotinama
Narančastih cvjetova

Svijetla se pale
Gase
Mijenjaju se uloge
Što može
Netko drugi
Nama
Samima
Što ne znamo
Ispisano zaboravima

Tko smo
Nas dvoje
Zagrljeni
U danu rascvjetanih ruža
Sa kišom u oblacima
Prije i poslije
Pokušavajući se sjetiti
Kako zvuči tvoje ime

Pjesma se rađa
Tekući
Kao rijeka
Između litica
Tvojih savijenih koljena
Tih i nježan orkestar
Svira meko
Pažljivo, osjećajima
Zauvijek i nikada
Samo još ruke
Postoje

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.