sretno srce vuka

08.03.2013., petak

Toplina tvojih riječi

Toplina tvojih riječi
U srcu glas slavuja
Miluje lice
Daljine, dubine
Pad
Krila
Kao ruke Krista
Raširene
Grle
Moje slabine

Kiša na oknima
Poljupci
Jaglaca, šafrana, ljubičica
Usne bez riječi
Negdje sa dubine
Skrivene u grudima
Iz jučer i sutra
Došla si
U moje dane
Sa kapima kiše
Vjetrom
Milujući lice

Usnama od snijega
Ljubeći me
Sve do utrnuća
Zatvoreni kapci
Snovi o putovanju
Ne vidjeh očima
Put prosutih ruža
Miris ljeta, juga
Koraci na vodi
Biram strune
Tonove i žice
Između ljudi i riba
Plivaju delfini

Pustinja od leda
Sa otocima trave
Boje su drugačije
Svjetlost se mijenja
Daljina daljine
U sebi te nosim
Kroz srce mi teče
Duboka rijeka

Lice bez naočala
Prkos iz inata
Ruke žene
Sa čekićem i dlijetom
Udarci po nebu
Znakovi i slova
Oblaci iskovani
Pješčanom kišom
Ne gledaj daleko
Prođi kroz vatru
Plamena
Čistijeg od zlata

Na obali kraj tebe
Pogled horizonta
Plovite ćemo opet
Kao krma i pramac
Istoga broda
Kada oluja
Slomi tu ljusku
Valovi nas bace do žala
Moja glava ležat će
Preko tvojeg bedra
Gledat' ćeš nebo
Vidjet ću sebe
U tvojim noćima

Toplina tvojih riječi
U srcu glas slavuja
Miluje lice
Daljine, dubine
Pad
Krila
Kao ruke Krista
Raširene
Grle
Moje slabine


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.