sretno srce vuka

08.03.2013., petak

Neću te buditi

Neću te buditi
Niti željeti
Više od vina
Neću te zavoditi
Pokretima
Izgovarati opojne riječi
Neću te voljeti više
Od tvojih ljubavnika
Niti dodirnuti
Puteno tijelo
Bit' ću kao vjetar
Koji obožava
Sakriven ispod sunca
U granama

Ne neću
Ti ljubiti oči
Snom koji te vara
Bit će kao da je stvarno
Negdje na vjetru
U prolazu
Mirisa lipa i listopada
Samo ruke i oči
Kao u predstavi
Sa lutkama

U kasni sat
Neću reći
Spavaj mila
San me hvata
Neću ti reći
Volim te
Gubeći riječi
Nježno
Bez dodira
Zagrlio bih ti ramena
Kao pjesmom
Kad grlim
Tvoja koljena na putu
Otiske u toploj prašini neba
Polažem ruke
Kao krila ptica
Na obzoru svanuća

Neću te voljeti više od sebe
Kradući osmjehe
Sa lica
Ja sam lopov
Tat
Ubojica
Lošeg raspoloženja
Kradljivac
Bez pokrića

Neću te gledati očima
Niti noćima
Da vidim jesi li živa
Srcem ću slušati
Dišeš li
Otkucaje u grudima
Neću otići niti doći
Ja sam u prolazu
Odlazim a tek sam stigao
Mirno spavaj, ne brini
Ja sam tu
Blizu i daleko
Kad me poželiš
Pošalji lastavicu


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.