sretno srce vuka

12.01.2013., subota

Grubo si me privukla sebi

Grubo si me privukla sebi
Zagrlivši me nogom
U visini bedra
Tvoje ruke
Držale su rever mog kaputa
Usne su bile
Tik do mojih
Prepuštam se
Mirisu tvoje kože
U nozdrvama mi je nijansa ruža
Zatvaram oči
Kao da je zadnji čas
Tvoj poljubac
Kao plotun smaknuća
Klecaju mi koljena
Tijelo se ruši
Na postelju
Prekrivenu jastucima
Tonem u dubinu
Udišući vodu
Ubrzano dišem
Tu nema milosti
Grubo me skidaš
Bacajući sa sebe svoje halje
Ja ti se predajem
Smijem se
Govorim
Idi dalje

Sjedaš na mene
Uzimaš mi ruke
Moji prsti na tvojim prsima
Naslanjaš se na moja ramena
Jašeš me u nekom čudnom ritmu
Kružiš bokovima
U plesu kruženja
Odižem se
Da sam ti bliži
Oh draga
Bila si u zimskom kaputu
Sada si u čarapama
Konoplja je kao svila

Slatki su dodiri
Taj jezik
Koji razdvaja usne
Pa traži drugi
Prodirući unutar
Usne šupljine
Privlačim ti ramena
Polegla si po meni
Kao jahač u galopu
Još nekoliko pokreta blizu si cilju
A onda se uspravljaš
Krotiš me divljeg
Ispod sebe
Koljenima stežeš moja bedra
Rukama skidaš zvijezde

Rekla si
Ne daj mi da mislim
Uzmi me i povedi za ruku
Čini se
Da ti mene odvodiš
U beskrajna prostranstva
Tih nekoliko sekundi blaženstva
Nek' se produže
U svakom trenutku

Ležimo na postelji od perja
Nasmijani
Sa sjajnim očima
Ispod nebeskog pokrivača
Koja je noćas naša zvijezda
Kuda da putujemo iz ovog kreveta

Ta divlja strast u nama
U svako doba
Vrlo brzo se
Skrijemo od svijeta
Prepuštamo jedno drugom
Dižući se i padajući
Obilje zadovoljstva
Valjamo se
U zagrljajima
Sve što posjeduje tijelo
Posvećenim činom
Spajanjem i poljupcima
I istom trenu
Podižemo ruke
Ono je naša zvijezda

Ta privlačnost
Jača je od žudnje
Nas dvoje
Bez obzira kako um shvaća
Bit' ćemo zajedno
Gdje god bili
Dovoljno da te vidim
U predjelu trećeg oka
Znam do tebe dolazi
Svaka rečenica
Tekst cijeli

Gledam
Što je jače
Ljubav ili mržnja
Nedostaju riječi
Kojima bih
Mogao ti reći
Da jedan zagrljaj
Vrijedi
Više
Od svih napisanih knjiga
Od onih koje će tek biti
Razbibriga, lektira
Doktorati i elaborati
Ništa nije vrijedno
Tvog pogled
Koji me sredi

Privučem te snažno
Ti i ja
Znamo što hoću
Usklađeni su nam pokreti tijela
Kako si slatka večeras
Dok oblizuješ
Kapi vina
Sa mojih usana
U očima
Vatra
Želja
Pakao ili raj
Svejedno
Nek' traje
Noćima

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.