sretno srce vuka

15.12.2012., subota

Operi ruke prije kreveta

Operi ruke prije kreveta
Ja sam mlada i čista
Tvoji prsti su grubi
Dlanovi bolni
Od cijepanja
Čestica

Za stolom sam te srela
Neopranih ruku
Puna je bila
Tvoja zdjela
Oko mi
Odmah
K tebi poleti

Malo po malo
Sve sam ti bliža
Moja krv ključa
Usne mi ispucale
Od poljubaca
Vjetra
Tvoj zagrljaj
Prvi
Srce mi ustrepta

Sada u tami
Ovog svijeta
Sjedim na rubu
Krevet meki
Čekam
Dodir ruku
Pritajeno dišem

Hodaš kroz mrak
Polako
Kradom
Da svijet ne probudiš
Sjedaš kraj mene
Zagrliš moja ramena
Toplo mi je
Zatvorila sam oči
Očekujem
Nastavak priče
Ljubav
Ne bira
Vremena


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.