sretno srce vuka

26.10.2012., petak

I pas me je volio više od tebe

I pas me je volio više od tebe
Čak i onaj
Koji voleo vozove*
Dok si se ti skitao
Ja sam iza zavjese, skrivena
Očekivala odjek tvojih koraka
Nisi bio oslonac
Ni bog zna što
Provodio si dane
Rasipajući vrijeme i novac
Sve više si šutio
Živjeći u svijetu tajni
Tebi milih, odabranih

Čekala sam
Nadajući se
Romantici prvih susreta
Šetnjama alejama mladosti
Zagrljajima
Poljupcima okusa vina
Ti grlio si druge
Dolazio namirisan
Kao iz trgovine parfema
Nepoznatih žena

Tješeći neutješne
Utjehom postelji
Bježeći od sebe
U orgazmu
Kratkog daha
Iskorišten
Dolazio si na moja vrata
Zalizivao rane
Ojačavši
Novi bijeg spremaš

Starost ostaje sama
Sustiglo te vrijeme
Kuda sada
Ne izlaziš
Pišeš drame
Sav svijet
Slažeš i preslaguješ
Između listova
Tvoja knjiga
Nije napisana

Mislila sam
Na trenutak stat ćeš
Vidjeti koliko te volim
Ti si vidio druge
Prolazeći kraj mene
Ulazeći i izlazeći
Danima, mjesecima
Kako da se oslonim na tebe

Kiše su padale
Sunca sjala
Ljeta i zime
Ja uvijek
Bijah sama
Čekajući
Da pokucaš na vrata
I kada sam plakala
Udarac u ljutnji
Moje srce te je voljelo
Ti ne voliš sebe

Kako bi i koga
Mogao voljeti
Sa djetinjstvom
Kao i drugi
Ranjen
Sa ožiljcima na duši
Izgubljen
U šumama ljudi

Ima li nade
Jer ja se ne nadam
Poznanstvo ljubavi
Tebi je nedokučiv susret
To nije
Kad tvoja ruka
Miluje njeno koljeno
Šapneš draga

Na kraju
Tuge suza
Ne znam
Neobjašnjivo
Još uvijek
Tebe volim
Kad te ugledam
Stanem
Nasmijanog lica
Povedi me sobom
Bar jednom
Pobjegni sa mnom
Putem jesenjih ptica
Možda je naše sunce
Iznad mora
Uz krik galebova
Sjednimo na obali
Neka nas prekrije
Posejdon ili sirena
Bit' ćemo zajedno
U oceanu vode

I pas me je volio više od tebe
A ja
Još uvijek
Tebe volim


*http://www.youtube.com/watch?v=X8yVkhDzOJU
http://www.filmski.net/filmovi/1542/synopsis


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.