sretno srce vuka

30.08.2012., četvrtak

Voliš me

Voliš me
Ne bi smjela
Zagrljajem otpočinješ dan
Želiš me kao rijeka
Što moru teče kroz vrijeme
Stojimo na istom mjestu
Tvoja duga pisma
Razasuti stol
Birane riječi
Znam ljubiti na zemlji
Otrov ili lijek
Količina
Vatre u krvi
Strast i brzo putovanje
Zagrli me
Sad je čas za ne govorenje

U glavi mi
Tvoje nasmijano lice
Mašeš mi daljinom
Ovaj svijet
Zbog nas se okreće
Čineći što ne bismo smjeli
Mislim da te grlim
Na stubama Kalemegdana
Restoran u centru
Govoriš mi nasmijana
Kupam se tvojom blizinom
Ona me lijeći
Nedostaješ mi dugo
Ponekad bez slova
Tek da ti se javim
Da čujem o sreći

Htio bih da su moje usne tvoje
Da te njima ljubim
Sve je to
Mašta
Stisak ruke
Tople oči
Svemir ekstaze
Ne bih te mijenjao
Za prijateljstva, ljubavne afere
Tisi mi podarila dijete
Kreativne egzistencije
Mir u očima

Oh, sestro, ženo
Ljubavnice
Tako te ljubim
Kraj je svijeta
Sutra će jutra biti mirna
Svijetla
Prepuna mirisa planina

Daj mi ruku
Povedi me ulicom sumraka
Bulevarima noći
Ostani još malo
Tu, u mojem snoviđenju
Nitko neće doći
Bit ćemo sami pod zvijezdama
Ti i ja

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.