sretno srce vuka

30.08.2012., četvrtak

Toliki su me voljeli

Toliki su me voljeli
Ja sam voljela tebe
Nisi mario
Ljubav je vječna
Mislio si ima vremena
I sad te čujem
Dok vlak odlazi u daljinu

Nisi me volio
Dao si sebe
Ti misliš da je to ljubav
Riječi si tražio
Suzama sam šutjela
Bio si luda
Ja sretna kraj tebe

Išao si granicom
Slabiji su na tvojoj strani
Nisi pripadao nikome
Niti sebi
Samom

Tvoji zagrljaji
Kao postelja
Odmora i snova
Šapat me je nosio
Kroz noći bez zvijezda
Nisam se bojala
Ploveći s tobom
Tamnim morem
Važno mi je bilo
Biti uz tebe
Radi što želiš
Čini što hoćeš
Dajem ti se
Cijela

Poput dječaka
Milovao si mi kosu
Udisao miris
Moje kože
Tako sam te željela
Sve gorjelo je u meni
Opojno je mirisala
Posteljina
Cvjetovi u tami

Oh, dragi
Izgubljeni
Kao kapetan
Ostao si na brodu
Valovi visoki
Vjetar zablude
Brod
Pod nogama
Roni
Na dnu oceana
Grobovi mornara
Sve nestaje
Tijela tonu
Zadnji ples
Prije kiše
Plesali smo nagi
Kišobran je bilo
Krošnja
Koja brani

Nisi me volio
Bez obzira na sve
Ja sam tebe
Voljela više
Više od sebe
Kad si me dizao
Sa dna bjelokosti
Opet na staroj škuni
Sa prastarom olujom
U napetim jedrima
Tvoja glava
U mojim njedrima
Kao
Moby Dick i Kapetan Ahab
Jedno bez drugog
Ne mogu

Volim te sve više
Što si mi dalji
Kako dani promiču
Daljina sve veća
Nije važno
Što te nema
Što te ne viđam često
Šaljem ti svoje
Najljepše misli
Uvijek ćeš biti
Moj dječak mali

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.