sretno srce vuka

18.08.2012., subota

Umro sam u snu

Umro sam u snu
Izgubljen u životu
Kraj je ovom svijetu
Iluzija, obmana i laži
Samozavaravanje, projekcija uma
Objašnjenja važnosti
Pojedinih stvari
Samo skrivena svrha
Pridržavaj se zakona
Zemlje i neba
Dobra šala zavarava

U snu sam umro
Ništa me ne boli
Nema čekanja
Ništa ne vozi
Zahvaljujući tebi
Upoznah sebe
Samoća je ono
Što stvorilo je sebe
Čineći suprotno
Od svega' što sam znao
Usamljen u masama
Sam u gomili
Nevidljiv matrici ovoga svijeta

Umro je san u meni
Sjećanja, život u tragovima
Kakvi smo bili, sada izgubljeni
Neprekinuta putovanja izvan stvarnosti
Baloni koji eksplodiraju
Nastaju novi
Snove ti vrate
Sve to traje
Dok ne slomiš
Krug karme
Zla zarobljenog u sebi
Nestaje, napustiš vjerovanje
O dobro i onom drugom
Tako se lako s nama poigrava
Znaj
Onog trena
Kada zakoračiš
Spirala slobode te čeka
U nju uđi
Povratak u krug smrti
Već znaš
Previše od toga
Zagrljaj još jednom
Nisi spremna
Odlazim
Jednom
Na drugom mjestu biti ću iznad granice snova
Tamo me potraži
Ti i ja, jedno
Oduvijek smo bili
Čemu sva iskustva
Lutanja po krugu
U najvećoj brzini
Iskači
Put tvoj korak s tobom
Beskrajna cesta
Granice
Ruba
Svijetli srce u tami
Ne boj se
Ta kopija mene
Kao virus srca
Svjetlo sa pali i gasi
U očima mrak
Svjetlo u grudima
Pođi zvukom
K nama
Gdje smo jedno
U svakom udisaju
Beskonačnog
Beskraja

copyright:miljenko_trnsko@yahoo.com



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.