sretno srce vuka

17.08.2012., petak

Lice dječaka

Lice dječaka
Umivaju suze
Jutrima tuge
Ostavljen
Iza zidina
Zaborav poput korova
Sve je u tim kapima
Klize niz lice
Kapaju, ranjen' dlan

Povedi me još jednom
Letom niz strme litice
Padajući k moru
Blješte valovi
Dan se sprema
Teško tijelu letjeti
Krila perja nemaju
Let je sada
Padanje
Bolni udar
Odvoji
Duša uzleti
Mrtvo tijelo nestaje
Sve lako je
Svjetlo vuče moj zadnji dah
Plovim rijekom
Svjetlucamo
Još jedan kraj

Beskrajna polja
Cvjetova
Na svakom duša umorna
Ne nazire se kraj
Svjetlo me ispusti
Na latice najljepšeg
Miris me zagrli
Život je san
Sjetih se
U tom danu beskrajnom
Tebe i sebe
To drago lice najljepše
Volim te
Znaj

Nije vrijeme za tebe
Ovdje sve ljepše je
Nema hrane
Ne treba
Cijeli dan igraš se
Svi dobri, ljubazni
Bez suda i porote
Milina tvoja grli me
Svakog trena ljepše je
To je kuća očeva
On i majka
Jedno je
Svaka tuga
Smijeh postaje
Kad ti nedostaje
U snu ga pogledaš
Lice se nasmije
Poljubiš mislima
Meke usne nemira
Čekat ću zauvijek
Ljubav nema kraj

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.