sretno srce vuka

03.06.2012., nedjelja

Platno neba

Platno neba
Oblak osmjeha
Tvoje zvjezdane oči
Ruke nježne poput lahora
Svjetlo dana i tmine
Govoriš glasom daljine
Ne boj se
Ja sam uz tebe

Pogledam svoje lice
Sjetih se cvijeta tratinčice
Bolest te skoli
Prestajem da dišem
Duša plaće
Srce se smije

Tad sretan pišem
Smišljam stihove i rime
Kidam misli
Izvlačim ljepotu
Odbacujem uvjete
Jednu rečenicu tražim
Kojom bih ti rekao
Sve što je u meni
Bujica krene
Osjećaji
Oseke i plime
Kao mjesec
Visoko na nebu
Sve do sunca
U jutru ranu
Osvjetljavam
Rijeku, srebrim daljinu

Kleknem pred zoru
Ostadoh da molim
Podigni se
Govoriš kroz mene
Glasom dalekim
Znam tvoj je
Tko drugi
O meni da se brine

Dan je visoko
Zagrlio zemlju, horizonte
Mjesec usporio orbitu
Do večeri čekam
Kad sunce zađe
Sjajan bez topline
To sunce
Kao moje lice
Ogledalo
Tebe vidim
Više ne znam
Tko je s koje strane
Svijet zrcala
Sjenke i odrazi
Naše nutrine

Emocija
Slomi dušu poput stakla
Pa krene iz grudiju
Oprosti, ne znam bolje
Sve bih dao
Da mi primiš ruku
Posve polako
Nečujno
Odšećemo
U nebeske daljine

Iskre zvijezde
Mirno u svemu
Nismo komete
Ravnoteža sila
Svjetlo smjeni tamu
Krenimo iz početka
Pjesma je ova
Mjesec u vodi
Brod plovi
Prema rubu zemlje
Dalje nas čeka
Prepun zvijezda
Ocean blaženstva


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.