sretno srce vuka

03.06.2012., nedjelja

Tebe je lako voljeti

Tebe je lako voljeti
Jer voliš jednako
Sa tobom pakao
Postaje moj raj
Tvoje misli mirne su
Oči duboke
Kad gledaš u mene
Sve prestaje
Tvoj osmjeh me nasmijava
Riječi tvoje
Osjećam
Bezbrižan
Kraj tebe
Ne zaboravi
Ti znaj

Kada nisi uz mene
Nestaje mi dah
Znam, na mnogim mjestima
Ostavih tragove
Riječi, slike
Nacrte
To moj je dar
Grlim te u mislima
Vjetar mi uzvraća
Ljubeći moje lice
Prvim kišnim kapima
Mirisom proljeća
Miluješ mi lice

Letio bih na kraj svijeta
Letom lastavice
Za tobom
Samo da ti kažem
Sve ti znaš

Kao Ikar letjet ću
Blizu sunca
Moja krila otpast će
Ostaje mi
Ljubav grlice
Sebe ti darujem
Ako me ne vidiš
Kraj tebe sam znaj

Ako te ne sretnem
U drugom filmu igrat ću
Opet ćemo biti
Bonnie and Clyde*
Ljubav ima vremena
Ona može pisti
Ove rečenice
Kao rijeka koja protječe
Kroz kanjone
Ravnice
Prema moru utiče
Svaki put kroz pakao
Vodi u raj

Ljubim te u proljeće
Kao pčela cvijet
Ne bih nikud išao
Tvoj miris je ugodan
Pjesma završava
Volim te za kraj


http://www.youtube.com/watch?v=rK4ewc61U1E


copyright: miljenko-trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.