sretno srce vuka

13.02.2012., ponedjeljak

Samo pogled

Samo pogled
Na tvojim ramenima
Toplinom te miluje sunce
Haljina pokretana vjetrom
Tijelo u titraju zraka
Rijeka u tvojim venama
Lice sa punim osmjehom
Očiju tamnih od dubine

Tvoja ruka
Dodiruju moje lice
Sklapam oči
Udišem kroz nosnice
Miris jasmina
Blagost se širi mojim tijelom
Tople jagodice
Prstiju
Polako, nježno
Pažljivo
Miluju vrat
Vene prema ramenima
Prsni koš se nadima
Dišemo duboko
Polako primičeš usnice
Nejasan dodir na mojem licu
Zatvorene su oči
Zamišljam poljubac pozdrava
Padam
Kroz razigrane boje
Nestajem
Polako se budim
Sam, sam na rubu kreveta
Sjedim
Nema te
Kraj mene

U snovima ti jesi
Ona koja
Bez riječi voli
Nježno ljubeći
Svoje voljeno
Zagrljeno
Toplinom duše

Noć, tišina sa ceste
Prekriva prostor
Između tla i neba
Ležim na postelji
Zatvaram oči
Uzimam
Misli blizine
Liježem kraj tebe
Snom te grlim
U san padam
Noćas ću doći

Mirno dišeš
Gledam umorne kapke
Znam
To je samo tijelo
Ti si
Negdje daleko
Imam neke druge oči
Vidim u tami
Zemlju crnih šuma
Tvoja duša je tamo
Tražim te dušom svojom

Već mi nedostaješ
Vlak još stoji
Osmjeh na licu
Suze u očima
Kada ću opet
Ljubiti
Ruke tvoje

Čuje se zvižduk
Crvenkapica
Podiže znak
Pogled se prekida
Negdje u daljini
Pitam se
Zar nisam
Trebao
Ostaviti sve iza sebe
Poći na taj vlak
Uz tebe
Putujući u daljine

Gledam
Postavljena granice
Čežnje i tuge
Ne do sanjane snove
Žal za onim
Mogli smo drugačije
Ili nismo znali bolje

Sretni nastavci
Ostaju literaturi
Život nas gura
Na zadnje stranice
Dok pazimo
Da ne izađemo iz vlaka
Na nekoj stanici
Kao vagon koji nas vozi
Na stratište
Ne bi otišao
Bez nas
Da nitko ne fali

Očima prebrojavamo
Jedni druge
Veseleći se skorom kraju
Makar se našli u raju
Pakao je bio bolji
U njemu smo sanjali
Sretne dane
Jasne su bile slike
Tog što ne valja
Da bi izdržao sreću
Trebaju ti
Velike životne škole

Sunce nas zove
Zima je
Temperatura niska
Odjeća slaba
Smrzavanje je bolje

Od nacista, alkemičara
Dječaka su frustrirala
Ne prepoznavanje njegovog znanja
Za to je
Evropa pala
Na koljena
Pred elitom drugog svjetskog rata
Njemačka ratna mašina

Bez ruske zime, tovariša, brata
Teško bi se promijenile uloge
Hitler bi u ovom postojanju
Bio pobjednik svijeta
Car nad carevima
Pobjednik rata

Između dvije točke
Slažu se slike
Molim te
Što se to čini
Svjesno, ne svjesno
Sudionici smo
Negdje na zelenoj travi
Nebo se plavi
Volim te
Na kraju dana

Na usnama tvoj poljubac
Na licu osmjeh tvojeg lica
U očima ti me gledaš
Ja sam nitkov
Kradljivac
Otisaka rumenila
Usana
Dubokih očiju dugog pogleda
Usjecima kotlina
Mirnim rijekama
Ne tjelesno biće
Bez misli
Bez glasa
Nečujno bez mirisa
Providan poput zraka

U meni se kupaš
Kroz mene plivaš
Grlim te vodom
Ljubim valom
Milujem vjetrom
Ljubim te letom ptica
Drvo sam šume
Naslanjaš umorno tijelo
Opusti se
Sanak te hvata
Moje grane bdiju
Iznad tvoje rascvjetane haljine
Zaustavljam
Zemaljske sate

Nježno ti šapućem
Tihim cvrkutom
Lijepa dušo
Zar me se ne sjećaš
Ja sam
Iza sazviježđa
I još dalje
Od Plejade

Tiho dišeš
Skoro bez šuma
Tko zna
Što sanjaš
Koju stvarnost
Je tvoja duša odabrala

Svo to vrijeme
Po tvojoj kosi
Prosipam zvjezdice
Dalekih putovanja
Pa ti stavim cvijet
On je lijep
Kao zemlja na dlanu

Kada se probudiš
Taj cvijet ću biti
Mirisom nježnim
Reći ću tebi
Pozdrav srca
Ljubljeno moje
Zar misli
Postoje

Znam
Past ću na zemlju
Svaki cvijet uvene
Jednom
Novi, ljepši cvijet
Rađa se
U njedrima tvojim
A ja
Uzima tijelo
Mlade breze
Čekajući
Dugo
Već sam ostario

Kad drugi put prođeš uz mene
Sjedi u sjenu
Nasloni glavu
U san se vrati
Tu sam
Opet na nekom brodu
Olujnom moru
Odisej sam
Ti Odiseja
Za jednog
Plovimo
Nebeskim morima
Sve lijepo
Još ljepše blista
Radost duše
Sretno
Srce
Vuka i vučice
Iz davnina

Tisuće ljeta
Na cvjetnim proplancima
U toplim ljetnim noćima
Gledamo dolinu
Protječe rijeka
Prepuna
Zvijezda
Plesa
Svaka rijeka
Iz mora izvire
Vraća se
Moru života
Tamo negdje
I onaj Adolf
Je sretno dijete
Koje se
Bez prestanka
Osmjehuje


copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.