sretno srce vuka

13.02.2012., ponedjeljak

Pogledaj oblak na nebu

Pogledaj oblak na nebu
Rijeku koja teče
Sunce na nebu
Zraka probija zoru
Kroz dan
K tebi ide
Grije ti lice

Pogledaj pticu u letu
More i život u njemu
Svijet kojim se krećeš
Ljude koje srećeš
Mačku na prozoru
Psa na seoskom putu
List na grani
Vjetar dodiruje lice

Pogledaj drvo na osami
Umornom daje odmor
Osmjeh na licu
Suza u oku
Tuga i radost
Slike, knjige, riječi
Misli koje se roje
U točkicama

Pogledaj strah od gubitka
Vidjet ćeš ljubav
Koja ti kaže
Milo, ne boj se
To sam ja

Ljubav koja postoji u tebi
Bez dodira te voli
Bez zagrljaja tješi
Ljubeći grli
Buketom poljubaca obasipa
Svjetlo krvi
U tvojim venama
Svijetli tvojoj duši
Zaspaloj na putu
U dugoj noći
Ljubav koja ti ne postavlja
Uvjete
Ne crta granice
Veća i snažnija od svih zakona
Opsjene
Ta ljepota ljubavi
U tebi
Otvara prozore proljeća
Punim plućima diše
I kada svjetlost
Prelomi
Snježna vijavica
Ispod vrelog sunca
To sam ja

Nema potrebe
Da kažnjavaš sebe
Uvjeravaš se
Uništavajući
Taj damar u tebi

Sada kada si me pronašla
Na pješčanom žalu
Obala vječnosti
Mir je u svemu
Ni oseka ni plima
U tebi ništa ne mijenja
Stvaranje
Radosti života
Jer to sam ja
Uvijek ću te voljeti
Nikad nećeš biti bez mene
Kada ti bude najlakše i najteže
Biti ću kraj tebe

Ja te volim
Od kad' si rođena
Do beskraja
Koji se širi, raste
Ljepota otkucaja
Srca
U ritmu tam tama
Posljednji dan
Nikad neće doći
U tvojim grudima
Udah miline
Izdah blagosti
Tvoja duša
Pjesnik je najveći
Neka u tebi pjeva
Pjesma radosna
Ti si voljena


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.