sretno srce vuka

19.12.2011., ponedjeljak

Molim te

U smiraj dana
Sklapam oči
Zatvaram usta
Čujem krv
Unutar sebe
Između dva otkucaja srca
Molim te

Brojim između udaha
Ulazi zrak kroz nosnice
Zastajem
Ne prestajem
Brojim
Iz trbuha istiskujem dah
Molim te

Udišem
Izdišem
Dišem
Brojanje
Zamjenjujem
Tvojim imenima
Molim te

Usporio sam disanje
Srce kuca
Postoji samo tvoje ime
U sve dužim razmacima
Molim te

Između jednoga
I drugoga damara
Vidim sebe i tebe
Kao jedno jedino
Molim te

Ne čujem tijelo
Ne vidim očima
U meni je
Svjetlo stvaranja
Molim te

Mir kraja i početka
Svakog udara
Mjeren sekundama
Ili eonima
Stvaranjem i razaranjem
Molim te

Molim te
Svjetlo na putu
I put kroz tamu
Izgubljenog pronađi
Pronađenog
Ozdravi
Ozdravljenom daj
Srce ljubavi

Molim te
Ljubav za sve
Rijeke i potoke
Za dna i litice
Za more neba
Za nebo dubina
Za uspone i padove
Za tebe i mene

Molim te
Da slijepog me vodiš
Oholom mi pomogneš
Da moja krutost
Ne boli nikoga

Molim te
Da sve zlo
Postane dobro
Da ne bude krvi ni ratova
Djece bez majki
Žena bez muževa

Molim te
Ispuni sve želje
Želje neka ne budu pakao
Neka svako svakog razumije
Neka netko voli samoga sebe

Molim te
Budi njegov i moj
Budi brat koji palog podiže
Budi sestra
Koja umirućeg njeguje

Molim te
Čuj me u svakom trenutku
Daj mi da
Da ja čujem tebe
Da među nama nema zapreka
Ničeg što nas dijeli
Neka nas sve kroz potku života
Spaja
Molim te
Za svijet
Beskraja
Radost života
Daj krila palima
Neka opet lete

Molim te
Budi moj i svačiji
Između mene i tebe i njih
Nema razlike
Neka se svaka podjela vrati ishodištu
U tebi
Kada je sve bilo spojeno

Molim te za lijepa jutra
Mirne dane
Snovi koji krijepe

Molim te za ljubav na usnama
Radost u srcima
Zagrljaje utjehe
Sretne zemaljske dane

Molim te
Neka tvoja ruka bude njegova
A njegova moja
Kako bi smo jedan drugog podigli
Kad padne jedno od nas
Ako padnemo oboje
Podigni nas
Nebeska dušo
Zvjezdani oče
Zagrli na
Majko zemljo
Svojim najljepšim cvjetovima
Ispuni nam život
Mirisom
Behara
Neka sve vrijeme
U nama bude proljeće

Molim te
Probudi se u našim srcima
Kako bi lakše išli dalje
Kako bi nestale opsjene
Kako bi ljubav
Bila sve
Što postoji

Molim te
Živi s nama
Molim te
Da živimo u tebi
Molim te
Budi ono što piše u knjiga
Alfa i omega
Prije i poslije
Molim te
Budi tu i ovdje
Sada
Sa nama


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.