sretno srce vuka

20.11.2011., nedjelja

Ma gdje god

Ma gdje god
Ma bilo kad
Ja zavjet ti dajem
Bit' ću uvijek ljubav
Sve što postoji

Moje srce kucat će u tvojim
Tvoje u mojim
Grudima

Znam,
U svijetu zaborava
Dugim se čine
Dani bez tebe
No ti znaš da su
Milijuni godina manji
Od jedne sekunde ljubavi

Ni jedno čekanje nije dugo
Ne dovodi do samouništenja
Nema suza, ni straha
Nema sumnje ni boli
Jer ovaj svijet za mene
Više ne postoji

Biti ću u njemu
Ali ne od njega
Nikad mu nisam razumio smisao
Sad' znam da sam ovdje stigao
Da tebe bih sreo
Potvrdio zavjet
Zagrlio

Uvijek ću piti vodu sa izvora
Ljubav nema uvjeta
Ljubav razumije
Ljubav voli
Ljubav zna
Da je voljeti jedina istina

U ovoj gruboj školi
Ubrzanog vremena i rasta
Ljubav ponovo vibrira
Kao i prije bezbroj godina
Iz nepresušnog izvora

Volim te kao i prije
Milijune godina
Kada smo zajedno
Igrali se, rasli i voljeli

Kreacija nas je poslala na put
Put bez povratka
Stvaranja i ispunjenje želja
Sjećaš li se
Našeg trika
Kad smo zamijenili srca duše
Svatko svoje
Srce najprije prepoznati može


miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.