sretno srce vuka

26.10.2011., srijeda

Gledam te iz sjene

Gledam te iz sjene
Polako koračaš
To lijepo lice
Kao slika s uvojcima
Oči nježne
Sjajne
Suncem obasjane
Osmijeh na obrazima
Moje srce se smije
Prišao bih
Ne znam kako
Damo lijepa
Baš ste nježni
U meni se želja budi
Da iskusim ljudsku
Narav
Ljubav,
Da mi
Srca čežnje
Poljubac odnese
Kao snijeg
Proljetni potoci

Prikradam se kao lopov
Zastali ste pokraj,
Smijem li kraj vas sjesti
Ruka mi na klupi
Gledam u daljinu
Prsti mi blizu
Vašoj ruci

Lice mi se žari
Zrak treperi
Otvaram usta
Da budem tihog daha
Prozborio bih nešto
Prekidaju se riječi
Oči mi svijetle
Odbijaju sunce
Sve je svjetlost
Radost je u duši

Nosnice se šire
Mirišu to tijelo
Usne se smiješe
Zatvaram oči
Primičem glavu
Miris kože
Usne tražim
Moje usne gore
Zar se tako ljubi

Nespretne ruke
Dodiruju prste
Suhe usne prislanjam
Na nježne tvoje
Otvorim oči
Smiju se vaše
Radosno vas grlim
Sva hrabrost mi se vrati
Pogledajte iza nas
Šuma je prava

Dođite sa mnom
Ljubit ću vas
Ljepotice dana*
Koraci su brzi
Drveće nas skriva
Krošnje kao krov
Iznad naših glava
Naslanjam se na
To staro deblo
Privlačim vas
Bokove vam držim
Drhte nam noge
Usne na vratu
Miris vaše kose
Zar se sve to
U snovima događa

Tu i tamo
Zacvrkuće ptica
Miris lišća
Šumskih trava
Dva bića u zagrljaju
Sve je tiho mirno
Posvećeno tome činu
U vremenu sada
Nebo sa Zemljom se spaja

Nekad davno
Sve počelo je
Djevojčica i dječak
Igraše se na klupi
Ruke pune cvijeća
Sunce se smijalo
Toj djeci
Zvanoj izabrani


*Ljepotica dana, http://film.lzmk.hr/clanak.aspx?id=975

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.